«Зелені» технології Philips покращують життя кожного четвертого мешканця планети

Март 4, 2013

Амстердам, Нідерланди – Компанія Royal Philips (NYSE:PHG, AEX:PHIA) оголосила про те, що частка продажів «зелених» продуктів досягла 11,3 млрд. євро, або 45% від загального обсягу. Ці результати свідчать про те, що компанія суттєво наблизилися до реалізації своєї програми сталого розвитку EcoVision до 2015 року у всіх бізнес напрямках.

 

Компанія Philips регулярно підтверджує статус одного з флагманів сталого розвитку. У 2012 р. Philips стала «лідером суперсектора» за версією Індексу сталого розвитку Dow Jones в категорії «Побутові вироби та предмети особистого користування» та увійшла до 50 найбільш екологічно чистих компаній Best Global Green Brands за оцінкою провідного бренд-агентства Interbrands. У 2013 р. компанія Philips стала сьомою в рейтингу Global 100 аналітичного журналу Corporate Knights, до якого потрапили сто найбільш відповідальних у сфері сталого розвитку корпорацій із 22 країн.

 

У 2012 році Philips інвестувала в «зелені» інновації 569 млн. євро та має намір збільшити їхній обсяг до двох млрд. євро до 2015 року. В першу чергу це стосується сектора «Світлові рішення», де в інновації інвестовано понад 325 млн. євро для стимулювання світлодіодної революції, спрямованої на суттєве скорочення викидів вуглекислого газу завдяки переходу на енергоефективне освітлення.

 

Сектор «Охорона здоров'я» продемонстрував найбільше зростання продажів зеленої продукції у 2012 р. – 36% та представив 16 нових продуктів, які підвищують ефективність лікування та доступність медичної допомоги, водночас зменшуючи вплив на навколишнє середовище. Європейська Асоціація виробників медичного обладнання COCIR1; визнала МРТ компанії Philips однією з найкращих енергозберігаючих медичних систем у своєму класі.

 

У секторі «Споживчі товари» компанія відмовилася від використання таких речовин, як полівінілхлорид (ПВХ) та бромовані вогнетривкі добавки (БВД) – виготовлені у цьому році кавоварки Philips їх не містять.

 

«Ми з гордістю повідомляємо, що сьогодні компанія Philips покращує життя кожної 4-ої людини на Землі 2. Наша мета – збільшити кількість таких людей до трьох мільярдів до 2025 року. Ми також досягли великого прогресу в сфері захисту навколишнього середовища у виробничій діяльності – в цьому році досягнуто скорочення викидів парникового газу на 25%. Це стало можливим в першу чергу завдяки енергозберігаючим програмам на виробничих майданчиках, екологічній логістиці, скороченню відряджень та збільшенню використання відновлюваних джерел енергії. Ми маємо намір впроваджувати ці заходи в нашій компанії і надалі», – зазначив Джим Ендрю, голова ради зі сталого розвитку та директор зі стратегії та інновацій компанії Philips.

 

Philips постійно працює над підвищенням рівня обізнаності громадськості про охорону навколишнього середовища та належить до авторитетних організацій в галузі сталого розвитку і активним учасником глобальних ініціатив у цій галузі:

 

  • Всесвітня підприємницька рада зі сталого розвитку (World Business Council for Sustainable Development: WBCSD).
  • Глобальна ініціатива зі звітності (Global Reporting Initiative (GRI)
  • Кодекс етики в електронній промисловості (Electronic Industry Citizenship Coalition (EICC)
  • Глобальний договір ООН (United Nations Global Compact)

 

 


1 Згідно з даними Європейської Асоціації виробників медичного обладнання COCIR середнє споживання енергії в лінійці МРТ Philips в режимах «вимкнено» та «очікування» на 22% нижче, ніж середнє споживання енергії в цьому сегменті ринку у 2011 році.

 

2 Для розрахунку цього показника результати ринкових досліджень та статистика про кількість людей, які так чи інакше зіштовхнулися з продуктом, який має соціальне або екологічне застосування протягом свого життєвого циклу, множать на кількість одиниць такого продукту, виготовленого протягом року. Після виключення повторів визначається кількість людей, чиє життя було покращено завдяки нашим інноваційним рішенням. У 2012 р. ця цифра склала 1,7 мільярдів на рік.

За більш детальною інформацією звертайтеся до представника Philips:

Назім Турдумамбетов
Директор з корпоративних комунікацій Philips у Росії та СНГ
Тел.: +7 (495) 937-93-00, доб.105,  факс +7 (495) 937-93-59
E-mail: nazim.turdumambetov@philips.com

 

Ксенія Шустова
Менеджер з корпоративних комунікацій Philips у Росії
Тел.: +7 (495) 937-93-00; факс +7 (495) 937-93-59
E-mail: ksenia.shustova@philips.com

.

Про екомаркування «зеленої» продукції Philips

Щоб спростити процес придбання «зеленої» продукції Philips для споживача, було створено спеціальний «зелений» логотип. Таке маркування гарантує споживачеві придбання продукції, яка була виготовлена у відповідності до визнаних екологічних стандартів та отримала незалежну експертну оцінку.

 

  • Основні критерії загальновизнаної екологічної сертифікації закладені в міжнародних стандартах серії ISO 14000.
  • Стандарти ISO 14000 базуються на добровільному підході до екологічного регулювання – компанії за власним бажанням беруть на себе такі зобов'язання.
  • Основні вимоги, на відповідність яким перевіряються товари-претенденти на отримання екомаркування: концентрація екологічних забруднювачів в об'єктах сертифікації, рівень забруднення навколишнього середовища, рівень безпеки для здоров'я людини, вторинне використання компонентів, раціональне використання природних ресурсів у процесі виробництва, використання відновлюваних ресурсів, використання відновлюваних джерел енергії; рівні скидів та викидів, екологічні показники транспортування; екологічні показники утилізації відходів, використання найкращих доступних технологій.
  • Екологічні продукти повинні мати кращі показники (як мінімум, на 10%) в одній або декількох з цих категорій у порівнянні з продуктами конкурентів або своїми попередниками.
.

Про компанію Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHI) – це міжнародна компанія, яка працює в галузі «здоров'я та добробуту», і мета якої - покращення якості життя людей шляхом впровадження значущих інновацій в сфері охорони здоров'я, споживчих товарів та світлових рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах; компанія повідомила, що у 2012 році обсяг продажів склав 24,8 млрд. євро, а в представництвах компанії працюють 118 000 співробітників у більш ніж 100 країнах. Компанія посідає провідні позиції у розробці обладнання для кардіології, невідкладної допомоги та медичного обслуговування вдома, у сфері енергоефективних світлотехнічних рішень та інноваційних систем освітлення, а також електробритв та засобів особистої гігієни, домашніх та портативних систем розваг, а також приладів та засобів для догляду за порожниною рота. Новини про компанію Philips ви зможете знайти на веб-сайті http://www.philips.ru/newscenter.