Philips запустив акцію Money Back Guarantee

Июнь 1, 2014

За умовами акції кожен споживач може протестувати куплену електробритву протягом 45 днів і повернути її, якщо прилад не сподобається. Акція проходить на сайті http://fotos.ua/philipstestdrive/, поширюється на моделі Philips серії YS і RQ і триватиме до 31 липня. 

 

 

Для участі в акції необхідно придбати електробритву Philips серії YS (YS521/17, YS534/17) або RQ (RQ1150/16, RQ1175/16, RQ1195/21, RQ1250/16, RQ1250/21, RQ1275/16) в інтернет-магазині Fotos.ua та зареєструватися на спеціальній сторінці акції. Якщо бритва виправдає всі очікування, споживач вільний залишити прилад собі. Якщо ж протягом 45 днів з моменту реєстрації бритва чимось не влаштувала покупця, то продукт можна повернути в магазин і отримати гроші назад. Більш детальна інформація про проект доступна за посиланням http://fotos.ua/philipstestdrive/.

 

Кожний учасник проекту з легкістю зможе підібрати електробритву, що відповідає всім його вимогам.

 

 

Молодіжні бритви Philips Click&Style 3-в-1 розроблені спеціально для молодих людей з урахуванням особливостей їх шкіри та щетини, тому відмінно підходять для початку гоління. Прилади доповнені різноманітними насадками: окрім бритвеної головки в комплекті є і стайлер для бороди, і триммер для тіла. Ці пристрої допоможуть вирішити відразу три завдання: гладке гоління, ідеально рівна щетина і догляд за тілом. Бритви максимально зручні у використанні - насадки можна поміняти одним натисканням. 

 

 

 

 Бритви Philips з серії SensoTouch2D і SensoTouch 3D підійдуть для чоловіків, які знають, що охайний і доглянутий вигляд - це запорука успішної кар'єри і перемог на любовному фронті. Головна технологія - запатентована система GyroFlex 3D (в моделях SensoTouch 3D) - три незалежно плаваючі головки і гнучкий бритвений блок для ідеального повторення контурів обличчя. Інноваційні головки UltraTrack впораються як з найкоротшою, так і з триденною щетиною. Бритви SensoTouch 2D і 3D SensoTouch підійдуть для сухого і вологого гоління.

 

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:

Вікторія Савчук, PR-менеджер
FASHION-PR
Телефон: +38 (050) 410 00 40
E-mail:  philips@fashion-pr.com.ua 
Web: http://www.fashion-pr.com.ua

 

Віктор Зінченко, PR-менеджер
Philips Consumer Lifestyle
Телефон: +38 044 490 98 48
E-mail: victor.zinchenko@philips.com  
Web: http://www.philips.com, http://www.philips.ua

.

Про компанію Royal Philips:

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHI) – це міжнародна компанія, яка працює в галузі «здоров'я та добробуту» і мета якої - покращення якості життя людей шляхом впровадження значущих інновацій в сфері охорони здоров'я, споживчих товарів та світлових рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах. У 2013 році обсяг продажів склав 23,3 млрд. євро, а в представництвах компанії працюють 115 000 співробітників у більш ніж 100 країнах. Компанія посідає провідні позиції у розробці обладнання для кардіології, невідкладної допомоги та медичного обслуговування вдома, у сфері енергоефективних світлотехнічних рішень та інноваційних систем освітлення, а також електробритв та засобів особистої гігієни, приладів та засобів для догляду за порожниною рота. Новини про компанію Philips ви зможете знайти на веб-сайті http://www.philips.ua або на нашій сторінці в соціальній мережі Facebook https://www.facebook.com/PhilipsUkraine.

.