Універсальні тримери Philips - чоловічий must-have по догляду за собою

Май 19, 2015

Сміливо відпускайте щетину, бороду, вуса або бакенбарди – універсальні  інноваційні тримери Philips стануть вашим ідеальним рішенням.

 

У сучасному світі чоловічий арсенал по догляду за своєю зовнішністю повільно, але впевнено «доганяє» жіночий. Саме тому пошук гаджета, який легко справляється з різними видами рослинності – завдання не з легких.

Сміливо відпускайте щетину, бороду, вуса або бакенбарди - універсальні інноваційні тримери Philips стануть вашим ідеальним рішенням. З їх допомогою ви щодня будете виглядати як після відвідування барбершопа!

Вибирайте краще для себе

 

Завдяки поєднанню інноваційних технологій і комплекту різних насадок універсальні тримери Philips ідеально підходять для роботи з рослинністю на всіх ділянках обличчя і тіла. Підрівняти бороду, сформувати акуратні контури щетини і бакенбардів, прибрати волосся в носі і вухах – все це реально за допомогою всього одного універсального приладу.

 

Philips MG1100/16 оснащений вузькою 21 мм насадкою-тріммер зі знімними гребенями (1 мм, 3 мм, 5 мм) для детального підрівнювання бороди, 21 мм міні-бритвою і щіточкою для чищення.

 

У комплект Philips NT5175/16 входить вузька 21 мм насадка-тріммер зі знімним гребенем для бороди (3 мм), насадка для підрівнювання волосся в носі і вухах, гребені для брів (3 і 5 мм), щіточка для чистки і зручний чохол для зберігання.

 

Створюйте свій унікальний стиль

 

Для сучасного чоловіка борода стала не менш значущим аксесуаром, ніж помада для жінки.

Її форма і довжина може повністю перетворити зовнішність, додати мужності, стати головною деталлю образу.

 

Завдяки технології лез DualCut, яка використовується у вузькій 21 мм насадці, універсальні тримери Philips дозволяють створювати найрізноманітніші форми стрижки і контурів щетини, бороди, вусів і бакенбардів. Ріжучий блок з подвійним заточуванням і низьким коефіцієнтом тертя швидко і точно підрівнює волоски, забезпечуючи досконалий результат. Знімні гребені різного розміру гарантують відмінний і акуратний вигляд вашої бороді.

 

Для воістину ручної роботи триммер Philips MG1100/16 оснащений делікатною 21 мм сітчастою міні-бритвою.

Вона дозволяє опрацьовувати невеликі ділянки в самих важкодоступних місцях і робить шкіру ідеально гладкою.

 

Зручне рішення делікатних проблем

 

Якщо рослинність на підборідді - це красиво і трендово, то волосся в носі і вухах відразу перетворюють стильного чоловіка в недоглянутого.

Завдяки технології ProtecTube та спеціальної насадки для носа і вух триммер Philips NT5175/16 легко і швидко допоможе вирішити цю проблему. Його ріжучий елемент захищений спеціальною ультратонкою сіткою із закругленими кінчиками, завдяки чому триммер захоплює тільки волоски, а не вашу шкіру. Більше того, він не висмикує волосся, а м'яко зрізає, так як два леза рухаються незалежно один від одного.

 

Оптимальний кут нахилу тріммера дозволяє легко підрівнювати волоски у вухах і носі, а також на бровах. Використовуйте спеціальні гребені для брів 3 або 5 мм, щоб змоделювати форму і підрівняти волоски до потрібної довжини. З таким технологічним помічником ви можете бути на всі 100% впевнені у своєму зовнішньому вигляді.

 

Скорочуйте час на ранкові збори – завдяки водостійкій поверхні тріммер можна використовувати прямо в душі. М'яка гумова ручка забезпечує надійне захоплення навіть у вологому стані для кращого контролю під час роботи з гаджетом.

 

Експериментуйте зі своїм стилем, а тримери Philips подбають про те, щоб кожна ваша лінія була чіткою, рівною, ідеальною!

 


 

Новий сезон диктує нові тенденції в моді на бороди. Про тренди чоловічого стилю розповідає Дмитро Калініченко, фахівець київського салону краси HairHouse:

«Сама по собі борода - вже тренд. Зараз це найбільш модний і стильний чоловічий аксесуар. За допомогою бороди можна коректувати овал обличчя, форму черепа, приховати вузьке підборіддя і навіть зайву вагу в області обличчя. Зараз ми бачимо на вулицях все більше чоловіків з довгою бородою, в першу чергу, це обумовлено зручністю. Сучасний, успішний чоловік завжди зайнятий, а зовнішній вигляд повинен бути на першому місці. Як правило, він не може присвячувати догляду за собою занадто багато часу, а довга борода рідше потребує корекції. Найголовніше правило, яке потрібно запам'ятати чоловікам, які віддають перевагу рослинність на обличчі, - борода завжди повинна бути доглянутою.

Доглядати за бородою в домашніх умовах допоможе хороший універсальний тріммер і стайлінгові засоби сильної фіксації. Такий догляд за бородою - це три простих кроки. Крок 1 - ретельно причесати бороду у напрямку росту волосся. Крок 2 - зробити окантовку тримерами, якщо потрібно, підстригти довжину. Крок 3 - вмитися і укласти бороду за допомогою стайлінгу. І вперед, перемагати! »

 

Бути справжнім чоловіком - складне завдання. Дозвольте інноваціям Philips зробити ваше життя простіше і комфортніше. Хоча б у ванній.

Будемо раді надати будь-яку додаткову інформацію і відповісти на питання, що цікавлять:

Віктор Зінченко, PR-менеджер, Philips

Телефон: +38 044 490 98 48

E-mail: victor.zinchenko@philips.com 

Web: http://www.philips.ua  

 

.

Про компанію Royal Philips:

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHI) – це міжнародна компанія, яка працює в галузі «здоров'я та добробуту» і мета якої - покращення якості життя людей шляхом впровадження значущих інновацій в сфері охорони здоров'я, споживчих товарів та світлових рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах. В 2014 році обсяг продажів склав 21,4 млрд. євро, в представництвах компанії працюють 105 000 співробітників у більш ніж 100 країнах. Компанія посідає провідні позиції у розробці обладнання для кардіології, невідкладної допомоги та медичного обслуговування вдома, у сфері енергоефективних світлотехнічних рішень та інноваційних систем освітлення, а також електробритв та засобів особистої гігієни, приладів та засобів для догляду за порожниною рота. Новини про компанію Philips ви зможете знайти на веб-сайті http://www.philips.ua або на нашій сторінці в соціальній мережі Facebook https://www.facebook.com/PhilipsUkraine.

.