Київ третій рік поспіль підтримує Всесвітній місяць боротьби з раком молочної залози


С 26 по 31 жовтня рожева підсвітка Philips осяє Пішохідний міст і Київську консерваторію на знак підтримки боротьби з раком молочної залози.

Октябрь 28, 2015

Київ, Україна – Третій рік поспіль архітектурні пам’ятки Києва будуть осяяні рожевим світлом на знак підтримки глобальної ініціативи Philips «Жовтень в рожевому світлі». Цього року в рамках ініціативи рожевим кольором будуть освітлені Пішохідний парковий міст і Національна музична академія ім. П. І. Чайковського (Київська консерваторія). Мета цієї ініціативи – підвищити обізнаність дівчат та жінок про ризик виникнення раку молочної залози і способи його профілактики, а також привернути увагу до необхідності своєчасної діагностики та регулярної турботи про здоров’я.

 

Згідно з даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, понад мільйон жінок в усьому світі щорічно захворюють на рак молочної залози. При цьому хвороба стрімко «молодшає» – більше чверті жінок, у яких діагностують рак грудей, молодші 50 років. В Україні зі злоякісними новоутвореннями молочних залоз торік зіштовхнулися 13 526 жінок, а 7 432 випадки захворювання завершилися смертю пацієнток, згідно з даними Центру медичної статистики Міністерства охорони здоров’я України. Одним з найбільш ефективних способів змінити ситуацію є рання діагностика за допомогою сучасного медичного обладнання: при своєчасній діагностиці ймовірність повного одужання досягає 94%[i].

 

На жаль, українські жінки часто нехтують профілактичними оглядами. Згідно з даними дослідження Philips про ставлення українців до свого здоров’я, тільки 34% жінок проходять профілактичні огляди хоча б раз на рік, а майже кожна третя – дуже рідко або навіть ніколи не відвідує лікарів для профілактичного огляду, і саме вони перебувають у групі ризику. Тим часом, регулярні профілактичні огляди дозволять виявити захворювання у жінок, що знаходяться в групі ризику, на ранніх стадіях.

 

Для вчасноої діагностики захворювання дівчатам і жінкам до 40 років рекомендується раз на рік проходити огляд у мамолога та ультразвукове дослідження (УЗД). Жінкам старшим 40 років рекомендують проводити мамографію, яка є більш складним, але й найефективнішим та точним методом обстеження. Залежно від результатів, можуть бути призначені додаткові обстеження – наприклад, магнітно-резонансна томографія.

 

«Незважаючи на те, що рак грудей – найбільш виліковний вид раку, він досі залишається найпоширенішою причиною смертності від онкологічних захворювань серед жінок. Причиною є відсутність культури турботи про власне здоров’я та низький рівень обізнаності про можливості сучасних медичних технологій для діагностики та лікування, – коментує Ірина Березовська, генеральний директор Philips в Україні. – Будучи лідером в галузі охорони здоров’я, Philips підтримує Всесвітній місяць боротьби проти раку грудей, щоб привернути увагу жінок до проблеми і нагадати про важливість турботи про себе. Ми закликаємо дівчат регулярно і своєчасно проходити профілактичні огляди, щоб на довгі роки зберегти своє здоров’я»

.

Philips підтримує глобальну ініціативу «Жовтень в рожевому світлі» вже 15 років у всьому світі, освітлюючи рожевим вулиці, будівлі та громадські майданчики десятки міст, щоб нагадати про те, як важливо регулярно піклуватися про своє здоров’я. У різні роки символами кампанії ставали Ніагарський водоспад в Канаді, Статуя Ісуса Христа в Бразилії, Емпайр Стейт Білдінг в США, Пізанська вежа в Італії, Лондонський Тауер у Великобританії та багато інших.

 



 

[i] Дані представлені на щорічних зборах American Society of Breast Surgeons, 2011 рік

За більш детальною інформацією звертайтесь до представника Philips:

Олеся Кравченко-Фісун

Тел.: +38 044 220 16 92  

Моб.: +38 095 280 29 70

E-mail: Philips@rmconsulting.com.ua

 

Юлія Петренко

Старший спеціаліст з корпоративних комуникацій Philips в Росії

Тел.: +7 (495) 937-93-00, доб.218, факс +7 (495) 937-93-59

E-mail: yulia.petrenko@philips.com

.

Про компанію Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHI) – це міжнародна компанія, яка працює в галузі «здоров’я та добробуту» і мета якої – покращення якості життя людей шляхом впровадження значущих інновацій в сфері охорони здоров’я, споживчих товарів та світлових рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах. У 2014 році обсяг продажів склав 21,4 млрд євро, а в представництвах компанії працюють 105 000 співробітників у більш ніж 100 країнах. Компанія посідає провідні позиції у розробці обладнання для кардіології, невідкладної допомоги та медичного обслуговування вдома, у сфері енергоефективних світлотехнічних рішень та інноваційних систем освітлення, а також електробритв та засобів особистої гігієни, приладів та засобів для догляду за порожниною рота. Новини про компанію Philips ви зможете знайти на веб-сайті http://www.philips.ua або на нашій сторінці в соціальній мережі Facebook https://www.facebook.com/PhilipsUkraine..