48 рішень Philips отримали нагороди на премії iF Design Award 2016

4 березня, 2016

Отримані нагороди свідчать про зростаючу важливість дизайну в сфері комунікацій та сервісу.

 

Компанія Philips отримала 48 нагород iF Design Award 2016, серед яких три золота. Щорічно надходить більше 5000 заявок з 70 країн на участь в одній з найбільш авторитетних і престижних міжнародних премій в галузі дизайну.

 

«Підрозділ Philips Design вперше здійснив перехід від дизайну, орієнтованого на продукт, до дизайну, орієнтованого на користувацький досвід. Ми розглядаємо створення наших продуктів як цілу екосистему і залучаємо до цього процесу наших клієнтів. Такий підхід дозволяє нам здійснювати реальний вплив на галузь на глобальному рівні, - каже Шон Карні, головний дизайнер Philips. – За допомогою дизайн-мислення ми використовуємо можливості «Інтернету речей», великих даних і цифрових екосистем, щоб реалізувати прагнення зробити життя людей благополучної щасливою».

 

Окремо варто відзначити продукти і рішення компанії, що завоювали золоті нагороди iF Design Award.

 

Золото в номінації «Комунікаційний дизайн»: мобільне ультразвукове рішення Lumify Ultra

 

Lumify – це перший в світі портативний смарт пристрій для проведення ультразвукових досліджень, що працює на базі мобільної програми. Інноваційне рішення дозволяє лікарям не тільки надавати екстрену медичну допомогу і проводити діагностику, але також обмінюватися даними з колегами і, таким чином, поліпшувати обслуговування пацієнтів. Рішення об'єднує звичний датчик, програмне забезпечення ультразвукового додатку, інноваційний перетворювач і можливість підключення додаткових сервісів. Philips Lumify призначений в першу чергу для станцій швидкої та невідкладної допомоги, а також для лікарів загальної практики, яким час від часу необхідний компактний апарат для використання у власному кабінеті і за межами клініки.

Золото в номінації «Продуктовий дизайн»: маска DreamWear

 

Маска DreamWear для корекції проблем респіраторних функцій дозволяє пацієнтам не відчувати дискомфорт від використання приладу, на відміну від аналогічних пристроїв. Революційна конструкція маски направляє потоки повітря через бічні сторони її корпусу так, що пацієнти можуть комфортно спати в будь-якому положенні.

 

DreamWear забезпечує природний кут огляду, а спеціальна м'яка прокладка, розташована під носом, гарантує мінімальний контакт зі шкірою, що дозволяє запобігти появі червоних слідів на обличчі, дискомфорт або роздратування в ніздрях і на перемичці носа. DreamWear дозволяє пацієнтам отримувати задоволення від своїх звичних занять перед сном, наприклад, перегляду ТБ-програм або читання в окулярах.

Золота нагорода в номінації «Продуктовий дизайн»: бритва IconiQ Special Edition

 

IconiQ Special Edition – новітня електрична бритва з трьома головками від Philips. Її традиційний дизайн поєднується з можливістю бездротової зарядки і підтримкою функції SmartClick. Ретро-футуристичний дизайн IconiQ Special Edition призначений для сучасного джентльмена, який цінує комфортне гоління. Обмежений тираж електробритви виконаний з використанням високоякісних матеріалів: перемикач живлення з алюмінію, корпус з чорної кераміки, теплі металеві акценти з рожевого золота. Бритва, щіточка для чистки і тріммер підключаються за допомогою інтуїтивної функції SmartClick. Заряджається бритва за допомогою бездротової бази.

Сьогодні команда Philips Design налічує понад 500 дизайнерів в 15 студіях по всьому світу – від Нідерландів до азіатських країн і США.

Будемо раді надати будь-яку додаткову інформацію і відповісти на питання, що цікавлять: 

Маша Самойленко, PRP

Телефон: +38 063 275 05 79

E-mail: MSamoilenko@be-it.com.ua

 

Віктор Зінченко, PR-менеджер, Philips

Телефон: +38 044 490 98 48

E-mail: victor.zinchenko@philips.com

Web: http://www.philips.ua

Про компанію Royal Philips:

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) – це міжнародна компанія, що працює в індустрії «здоров'я і благополуччя» і націлена на поліпшення якості життя людей шляхом впровадження значущих інновацій в галузі охорони здоров'я, споживчих товарів і світлових рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах. У 2013 році обсяг продажів становив 23,3 млрд. євро, а в представництвах компанії працюють 115 000 співробітників у більш ніж в 100 країнах. Компанія займає лідируючі позиції в розробці обладнання для кардіології, невідкладної допомоги та медичного обслуговування на дому, в області енергоефективних світлотехнічних рішень та інноваційних систем освітлення, а також електробритв та засобів особистої гігієни, домашніх і портативних систем розваги, а також приладів і засобів для догляду за порожниною рота. Новини про компанії Philips ви зможете знайти на веб-сайті http://www.philips.ua або на нашій сторінці в соціальній мережі Facebook https://www.facebook.com/PhilipsUkraine.