Центр новин

черв. 26, 2018

Кампанія Philips Dutch MasterJuices взяла дві «бронзи» на Cannes Lions 2018

Dutch Masterjuices від Philips, кампанія, розроблена Ogilvy та Fleishman Hillard, отримала престижні нагороди в категоріях PR Lion і Direct Lion на щорічній церемонії в Каннах. З 1954 року «Леви» є однією з найвизначніших і найбажаніших нагород в індустрії креативних і маркетингових комунікацій.
 

В рамках цієї кампанії Philips об’єдналася з Датським Державним музеєм (Dutch Rijksmuseum), аби підкреслити важливість фруктів і овочів для здорового та збалансованого раціону.
 

Dutch Masterjuices, що приблизно можна перекласти як «Голландські шедеври живосоку», ставить питання: чи помітимо ми, якщо ця важлива частина нашого харчування раптом зникне? Кампанія, присвячена здоровому способу життя, доповнюється коротким відео, в якому відомі натюрморти показуються без своїх «головних героїв» — фруктів та овочів: сміливий крок, що здивував відвідувачів музею.
 

Майже непомітні зміни в картинах створили плутанину, але зниклі фрукти невдовзі поверталися у вигляді свіжовичавленого соку, щоб відвідувачі музею могли «спробувати мистецтво на смак». Натхнення для ідеї було запозичене з «Натюрморту з квітами і фруктами» Яна ван Гейсума (Still Life with Flowers and Fruit, Jan van Huysum).
 

Більше інформації про кампанію можна прочитати тут.

Кампанія “Dutch MasterJuices” отримала «левів» у Каннах

Про Royal Philips


Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) — це провідна технологічна компанія, націлена на поліпшення якості життя людей на всіх етапах континууму здоров'я — від ведення здорового способу життя, профілактики та ранньої діагностики до лікування та догляду у домашніх умовах. Philips володіє глибокою експертизою в сфері споживчих товарів і охорони здоров'я і використовує передові технології для надання комплексних рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах, компанія займає лідируючі позиції в галузі медичної візуалізації, моніторингу пацієнтів і ІТ-систем, а також рішень для персонального догляду і техніки для дому. У 2016 році обсяг продажів рішень Philips для здоров'я і охорони здоров'я склав 17,4 млрд євро. У компанії працюють 71 000 співробітників більш ніж у 100 країнах.
Новини про компанію Philips Україна можна знайти на веб-сайті https://www.philips.ua

ДокладнішеЗгорнути

Теми

Контактна інформація

Оксана Балясникова

Оксана Балясникова

PR-менеджер

Тел: +38 (044) 490 98 48

Поділитися в соцмережах