Центр новин | Україна

серп. 06, 2018

Краса в контексті різних епох

Людство століттями досліджувало явище краси у пошуках ідеальної формули. Раніше так само існували косметичні засоби, а жінки проводили щоденні ритуали краси. Бажання мати гладеньку, бездоганну і чисту шкіру та зберегти її в такому стані якомога довше було однаково актуальним в усі часи. А от рівень знань у цій сфері стрімко виріс. Philips разом з Rijksmuseum розповідає, як змінювалися тренди краси з роками, пояснюючи, в чому полягає схожість і відмінність між ними.

Схожість

Краса — це ідеал, який постійно змінюється під впливом тенденцій, подій, ритуалів з догляду за собою і уявлень, які, в свою чергу, формуються суспільством і епохою. Втім, бути привабливими — ідеал, який лишається актуальним завжди. Справді, хто б цього не хотів?

Охайний зовнішній вигляд

Сьогоднішній вплив соціальних медіа на нашу самооцінку є дуже важливою темою. Популярність часто тісно пов'язана із зовнішнім виглядом. У соцмережах ми показуємо лише кращу версію самих себе, обираючи найкрасивіші фотографії для публікації. Навіть в режимі #nofilter ми потайки використовуємо (істотний) шар макіяжу для маскування всіх нерівностей. Тому цілком справедливо, що ми критикуємо такий вплив, але, як не дивно, він аж ніяк не новий.

 

Бьянка М. дю Мортьє, куратор відділу костюмів в Rijksmuseum знається на цій темі. Навіть в минулому люди прагнули виглядати привабливо — особливо за часів, коли заразні хвороби викликали епідемії. Саме тоді красива гладка шкіра без плям та недоліків (шрамів) була найзаповітнішою мрією. Це добре помітно по експонатах на виставці «Вище суспільство» в Rijksmuseum. Неймовірно, але, якщо уважно придивитися до портретів у натуральну величину, можна побачити, що шкіра всіх зображених на них людей абсолютно гладка, без жодної зморшки. «Такий портрет могли дозволити собі тільки представники еліти; як правило, подібна картина коштувала великих грошей, і її замовник очікував бездоганної роботи. Художників того часу можна порівняти з сучасними майстрами фотошопу. В реальності шкіра «натурщиків» виглядала зовсім інакше».

Недоліки

Антивікові креми ще не можна було купити в місцевій аптеці. Там можна було придбати необхідні інгредієнти і самостійно приготувати засіб вдома за рецептом. Але навряд ви би зважилися скористатися одним із них: «Відповідно до відомого рецепту засобу для чистої шкіри, слід було взяти мертву мишу, покласти її в пляшку з маслом, поставити на підвіконня і чекати, доки вона повністю не розкладеться під сонцем. Залишки просіювали крізь тканину таким чином, щоб утворилася паста. Для маскування неприємного запаху додавали лаванду або апельсинове масло. Отриману суміш потрібно було наносити на шкіру обличчя два рази на день».

 

У 17 столітті засмагла шкіра була настільки не в моді, що жінки змащували обличчя свинцевими білилами. Цей барвник був токсичний і потрапляв крізь шкіру у кров, тому його тривале використання призводило до летальних випадків. Проте, через нестачу наукових знань люди продовжували його використовувати. Сьогодні це здається немислимим, оскільки постійно проводяться наукові дослідження впливу різних внутрішніх і зовнішніх факторів на шкіру. Крім того, покупці стають все більш прискіпливими, звертаючи увагу на відповідність товару сертифікатам якості, а також прислухаючись до порад друзів, знайомих і професіоналів.

Про Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) це провідна технологічна компанія, націлена на поліпшення якості життя людей на всіх етапах континууму здоров'я — від ведення здорового способу життя, профілактики та ранньої діагностики до лікування та догляду у домашніх умовах. Philips володіє глибокою експертизою в сфері споживчих товарів і охорони здоров'я і використовує передові технології для надання комплексних рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах, компанія займає лідируючі позиції в галузі медичної візуалізації, моніторингу пацієнтів і ІТ-систем, а також рішень для персонального догляду і техніки для дому. У 2016 році обсяг продажів рішень Philips для здоров'я і охорони здоров'я склав 17,4 млрд євро. У компанії працюють 71 000 співробітників більш ніж у 100 країнах. Новини про компанію Philips Україна можна знайти на веб-сайті https://www.philips.ua

ДокладнішеЗгорнути

Теми

Контактна інформація

Наталія Узунбаджаков

Наталія Узунбаджакова

старший науковий співробітник Philips

Мультимедійні матеріали

Поділитися в соцмережах

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Радимо переглядати наш сайт в останній версії браузера Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.