Центр новин | Україна

черв. 11, 2019

Дослідження Future Health Index 2019 року компанії Philips


Вплив цифрових технологій у медицині на враження пацієнтів від обслуговування та задовленість лікарів своєю роботою.

Компанія Philips, світовий лідер на ринку медичних технологій, заанонсувала публікацію свого звіту Future Health Index (FHI) за 2019 рік під назвою «Трансформація досвіду в медицині: дослідження впливу цифрових технологій на медиків і пацієнтів»[1]. Звіт складений на основі незалежного дослідження, виконаного на замовлення Philips. Основна його мета – з’ясувати, що потрібно для переходу від надання послуг на кількісній основі до їх надання на ціннісній основі.

 

Це вже четвертий щорічний звіт компанії. Він присвячений тому, як цифрові технології у сфері медицини поліпшують враження від обслуговування у пацієнта та підвищують задоволення власною роботою лікарів.
 

За висновками звіту здебільшого люди бажають мати доступ до власних цифрових медичних карток і готові надавати до них доступ широкому колу медиків. Проте на практиці обмін цими даними, на жаль, відбувається недостатньо активно. Особливо це стосується даних, які люди збирають самостійно.
 

Хоча 44 % медиків рекомендують своїм пацієнтам самостійно відстежувати кров’яний тиск, а 39% - вагу, пацієнти не завжди готові ділитися цими даними з лікарями. Так, лише 9% медиків систематично отримують такі актуальні дані від пацієнтів.

Двосторонній обмін інформацією потрібен не лише для того, щоб вчасно надати потрібну допомогу, він допомагає поліпшити враження пацієнта від процесу лікування й підвищити задоволення медиків власною роботою. Пацієнти, які повністю усвідомлюють свою здатність впливати на власне здоров’я, також ліпше дбають про себе. Як результат, це допомагає зменшити вартість медичного обслуговування. Опублікований нині звіт Future Health Index наголошує на тому, що центральними фігурами в дотримуванні здорового способу життя й системі охорони здоров’я є люди. Наприклад, стосунки між лікарем і пацієнтом є значною мірою взаємозалежними. Тут обидві сторони мають вплив на добробут одна одної

Ян Кімпен

директор медичного напряму в компанії Philips

1. Залученість медичного персоналу та цифрові технології

Медичний персонал дедалі більше користується й виступає за впровадження цифрових технологій у медицині, щоб збільшити задоволення своєю роботою. Автори звіту підкреслюють, що здебільшого медичні працівники адаптуються до нового режиму роботи. 76% опитаних відповіли, що користуються цифровими медичними картками у своїй практиці, а 80% обмінювалися інформацією про пацієнтів в електронному вигляді з колегами у своєму медичному закладі.
 

 «Хоча лікарі й критикують багато форматів цифрових медичних карток за їх вади, за результатами дослідження опитані лікарі здебільшого вбачають у них користь, бо вони дають змогу швидко одержати доступ до інформації про пацієнта та обмінюватися нею з колегами в лікарні», — зауважив пан Кімпен.

 

Результати опитування також допомогли виявити місця, де потенціал технологій і досі повністю не реалізовано.

 

«Під час навчання майбутнім медичним працівникам нечасто розповідають про те, як користуватися цифровими технологіями й даними у своїй роботі, — прокоментувала Патрішія Мекаел, співзасновниця та голова напряму розробки політик у HealthEnabled і технічний керівник Global Digital Health Index, — Їм надають найновішу інформацію щодо клінічної діагностики та лікування, але не навчають комунікації та методів роботи з даними, які їм знадобляться так само, як і медичні навички».

2. Більше можливостей для пацієнтів — доступ до даних і додатковий контроль над ними

Згідно з результатами дослідження пацієнти, які мають доступ до власних медичних даних, більш схильні користуватися ними. У підсумку поліпшується якість надання медичних послуг і враження пацієнтів від них. 74% пацієнтів, які обмінюються медичними даними зі своїми лікарями, оцінюють якість наданих медичних послуг як добру, дуже добру або відмінну. 63% опитаних, які наразі не мають або не знають, чи мають доступ до своїх цифрових медичних карток, відповіли, що бажають його одержати.

 

«З досвіду можна сказати, що коли пацієнти більше залучені до власного лікування, іноді спостерігаються ліпші результати лікування, адже люди здобувають глибше розуміння того, що відбувається з їхнім здоров’ям, — зазначила доктор К. Елізабет Гок, клінічна інструкторка катедри радіології відділу ядерної медицини Стенфордської медичної школи, спеціаліст із променевої діагностики підрозділу Marix у Radiology Partners, — Доступ до власної інформації не лише відкриває для пацієнтів нові можливості — це поліпшує стосунки між терапевтом і пацієнтом. До того ж, налагоджуючи це взаєморозуміння, ми маємо змогу значно ліпше запобігати вигоранню серед терапевтів».

3. Навчання на досвіді лідерів

Деякі країни пішли далеко вперед у плані медичних технологій, оскільки із цифровими технологіями в медицині частіше стикаються медики й пацієнти. Наприклад, опитані з Китаю, Саудівської Аравії та Індії частіше відповідали, що вони самостійно вживають заходів для підтримування власного здоров’я. Вони зважають на показники, за якими стежать за допомогою цифрових технологій у медицині або медичних мобільних додатків. З досвіду лідерів у царині цифрових технологій у медицині кожна країна може винести дещо корисне для себе й застосувати це у власній системі охорони здоров’я.

 

«Попередні три дослідження Future Health Index дали нам зрозуміти, що країнам, які мають розвинену систему охорони здоров’я, важко впроваджувати зміни через усі наявні пережитки минулого, — наголосив Ян Кімпен, — Тому треба вчитися в країн, де сфера охорони здоров’я лише розвивається, адже вони відразу перейшли до впроваджування цифрових технологій. Технології вже не є обмежувальним чинником — нам усім треба бути готовими до змін».
 

Компанія Philips проводить оригінальні дослідження з 2016 року, щоб визначити, наскільки країни є готовими розв’язувати проблеми, які постали перед галуззю охорони здоров’я в усьому світі, та будувати ефективні й успішні системи охорони здоров’я. Прочитати докладно про методологію дослідження та ознайомитися з переліком джерел можна тут. Повну версію звіту можна прочитати за посиланням: www.philips.com/futurehealthindex-2019.

1 Дослідження «Future Health Index» проводилося з 4 березня по 19 травня 2019 року в 15 країнах світу

Про Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) — це провідна технологічна компанія, націлена на поліпшення здоров’я людей та забезпечення кращих результатів на всіх етапах континууму здоров'я — від ведення здорового способу життя та профілактики до діагностики, лікування та догляду у домашніх умовах. Philips використовує передові технології та глибокі клінічні та споживчі знання для постачання інтегрованих рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах, компанія займає провідні позиції в галузі обладнання для ангіографії, томографії, ультразвукової діагностики та моніторингу стану пацієнта, а також в цифрових рішеннях для медицини та продуктах для догляду за персональним здоров'ям споживачів. Обсяг продажів Philips у 2018 році склав 18,1 млрд євро. У компанії працює близько 80 000 співробітників, які здійснюють продажі та надають послуги у більш ніж 100 країнах. Новини про компанію Philips Україна можна знайти на веб-сайті https://www.philips.ua

ДокладнішеЗгорнути

Теми

Контактна інформація

Оксана Балясникова

Оксана Баляснікова

PR-менеджер

Тел: +38 (044) 490 98 48

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Мультимедійні матеріали

Поділитися в соцмережах

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Радимо переглядати наш сайт в останній версії браузера Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.