Центр новин | Україна

вер. 14, 2020

Наш обов’язок перед суспільством — вести бізнес відповідально й стало

Час читання: 4-6 хвилини

Посилюючи нашу мету, зміцнюючи нашу інноваційну потужність та об’єднуючи наших працівників.”

Франс ван Гаутен

Головний виконавчий директор компанії Royal Philips

Майже десять років на посаді головного виконавчого директора Philips я змінював компанію, перетворюючи її на лідера в області медичних технологій, який поліпшує здоров’я і добробут майже 1,5 млрд людей щорічно завдяки інноваціям. Це кожна п’ята людина у світі щодня!

 

Оскільки ми намагаємося здолати неймовірну за масштабами пандемію COVID-19 і спричинені нею соціальні негаразди, я згадую ті кризові ситуації, із яких я як керівник виводив свою компанію. Я переконаний: керівники компаній завдяки своєму досвіду та становищу повинні вести за собою, надихати та діяти відповідально, тобто брати активну участь у подоланні викликів, що постають перед світом. Саме таких, як тепер.

 

Світ змінюється швидше, ніж будь-коли раніше, адже COVID-19 прискорив трансформацію системи охорони здоров’я. Наприклад, уже змінилося ставлення людей до свого здоров’я та до медичних працівників. І хоча ми боремося з пандемією, інші серйозні виклики нікуди не зникли.

 

Велика кількість людей похилого віку, щораз більша кількість людей з хронічними захворюваннями і  відсутність доступу половини населення Землі до якісної медичної допомоги — усі ці проблеми досі лишаються нерозв’язаними як у соціальному, так і в економічному плані.

 

Крім того, кліматичні зміни вже негативно впливають на життя багатьох людей, а на майбутні покоління впливатимуть ще більше. Разом із економічним падінням усі ці фактори посилили соціальну несправедливість і нерівність. А геополітична напруженість і поляризація думок ще більше ускладнили стан речей.

 

Якщо подивитися на ті проблеми, із якими стикнувся світ у наші дні, то надії, які суспільство покладає на внесок транснаціональних компаній, відчутно зросли. І це правильно. Теперішня ситуація з описаними мною викликами переконує нас в тому, що треба вибудувати інклюзивний і непохитний світ саме тепер. У цій потребі мета компанії Philips виявилася відповідною, як ніколи раніше. Хоча ми й пишаємося зробленим, але чітко усвідомлюємо потребу докладати більше зусиль. Philips завжди переймається інтересами як усіх зацікавлених сторін, так і суспільства загалом, тож ми готові робити ще більше.

 

Адже як ми можемо проголошувати, що наша мета — поліпшити здоров’я і добробут 2 млрд людей на рік до 2025 року, якщо ми не будемо робимо все, що в наших силах, аби зробити цей світ кращим та справедливішим? Світ, у якому кожна дитина насолоджується можливостями. Світ, що поєднує розмаїття думок, суджень, творчості й пристрасті та переконує: кожна людина може і має змогу зробити свій посильний внесок. Як інноваційна компанія ми знаємо, що багато найвизначніших інновацій в історії створили люди, які думали по-інакшому, відстоювали свої ідеї та сміливо втілювали їх у життя.

 

Ми проживаємо кожен день із цим переконанням. Творчі, натхненні й рішучі, більш ніж 80 000 наших працівників єдині в прагненні впроваджувати значущі інновації, аби зробити світ здоровішим і сталішим. Уже цього року наші інновації в медичних технологіях поліпшать здоров’я і добробут майже 1,5 млрд людей у всьому світі. Мене надихає те, як наші працівники відреагували на спричинену COVID-19 кризу й долучилися до розв’язання проблеми, показавши завзяття і творчий підхід у час крайньої потреби. У рекордно короткі строки ми вчетверо збільшили виробництво апаратів ШВЛ, подвоїли виробництво наших моніторів пацієнта, розробили рішення для телемедицини, щоб інфіковані пацієнти залишалися на зв’язку зі своїми лікарями, створили безпечні ІТ-системи для передачі даних про пацієнтів між лікарнями одним натисканням кнопки, а також розробили мобільні відділи інтенсивної терапії для оперативного розгортання в країнах, таких як Індія. Ми знаємо, що коли ви об’єднуєте людей для розв’язання спільної важливої проблеми й даєте їм можливості для новатораства, вони швидко знаходять рішення.

Ми також пишаємося тим, що за останні роки Philips стала першою у світі компанією в галузі медичних технологій, чиї цільові показники викидів вуглекислого газу схвалено в межах Ініціативи науково обґрунтованих цілей (Science Based Targets). Вона була започаткована внаслідок взаємодії Глобального договору ООН, Інституту світових ресурсів і Всесвітнього фонду дикої природи та спрямована на стимулювання амбітних дій корпорацій щодо захисту клімату. Ми сподіваємося, що виконаємо всі завдання, поставлені в нашій передовій програмі на 2016—2020 роки «Здорові люди — стала планета», до кінця цього року.

 

Посилення наших зобов’язань по напрямах екологічного, соціального й корпоративного управління до 2025 року

 

Ми як цілеспрямована компанія посилюємо наші зобов’язання щодо провадження відповідального й надійного бізнесу, закладаючи належну основу для нашого наступного етапу зростання.

 

Ми піднімаємо вимоги в усьому діапазоні діяльності в області екологічного, соціального й корпоративного управління (ESG), ставимо перед собою складні екологічні й соціальні цілі та дотримуємося найвищих стандартів ведення бізнесу. Я переконаний, це найліпший спосіб для нас створити передову довгострокову цінність компанії Philips для безлічі зацікавлених сторін, включно зі світовою спільнотою.

 

Наприклад, з погляду екологічної відповідальності ми більше не прагнемо до стримування глобального потепління в межах +2,0 °C. Натомість, відповідно до задекларованої в Паризькій угоді мети, ми підняли цю планку і зобов’язалися спрямовувати зусилля на обмеження зростання температури до +1,5 °C від доіндустріальних рівнів.

 

До 2025 року компанія Philips використовуватиме до 75% відновлюваної енергії, зокрема палива. Усі наші товари й послуги буде розроблено відповідно до Регламенту щодо встановлення вимог з екодизайну. А там, де ми не можемо повністю усунути викиди вуглекислого газу, ми компенсуємо їх через інвестиції в корисні для здоров’я екологічні проєкти, як-от: програми забезпечення безпечною питною водою, чистою енергією, збереження біорозмаїття й збільшення лісонасаджень. Крім того, ми підтримуємо ідею циклічної економіки, роблячи наші виробничі цикли замкнутими й переробляючи всі відходи.

 

Що стосується соціальної відповідальності, ми зобов’язуємося поліпшувати життя 2 млрд людей на рік до 2025 року завдяки інноваціям, зокрема 300 млн людей, що проживають у важкодоступних районах, та 1 млн працівників у нашому ланцюжку постачання. Щодо працівників компанії ми скеровуємо зусилля на створення й розвиток інклюзивного робочого середовища, у якому вітаються розмаїття й різні погляди, а люди мають можливості реалізувати свій справжній потенціал завдяки програмам безперервного навчання, наставництва та взаємодії персоналу. Компанія Philips поставила за нову мету 30% гендерного паритету на найвищих керівних посадах до кінця 2025 року супроти цільової позначки на 2020 рік у 25%, якої вона досягне до кінця цього року.

Thumbnail image

А коли справа стосується відповідального управління, ми говоримо про своє зобов’язання бути прозорими щодо сплати всіх податків у всіх країнах, де працює компанія Philips. Для цього компанія Philips, окрім річного фінансового звіту за 2020 рік, опублікує додатковий звіт про фінансовий стан за 2020 рік. Звісно, ми й надалі прозоро взаємодіятимемо з акціонерами, клієнтами, діловими партнерами, урядами й регуляторними органами та надаватимемо високоякісні продукти й послуги, що відповідають усім законам і стандартам. І ми й надалі надаватимемо наші цілі і показники для зовнішнього аудиту.

 

Об’єднання всіх цих аспектів відповідального й надійного бізнесу в єдину структуру не тільки допоможе нам поліпшити життя в усьому світі. Це також посилить нашу мету, зміцнить  потужність наших інновацій, об’єднає наших працівників і допоможе створити сильну екосистему партнерів, що дасть змогу компанії Philips процвітати й служити суспільству якнайкраще впродовж нового століття.

 

Сподіваюся, що своїми діями ми надихнемо багатьох інших також зробити свій внесок і не зупинятися на досягнутому

Thumbnail image

Поділитися у соціальних мережах

Теми

Автор

Frans van Houten

Франс ван Гаутен

Головний виконавчий директор компанії Royal Philips 

Related news

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Радимо переглядати наш сайт в останній версії браузера Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.