UK
RU
1
Каталог товарів

Як Philips працює в умовах поширення коронавірусу

 

Здоров'я та безпека споживачів та співробітників Philips - головний пріоритет для нашої компанії. Щоб забезпечити його, ми вживаємо всіх необхідних заходів у цей складний час. 

 

Ми постійно стежимо за розпорядженнями Всесвітньої Організації Охорони Здоров'я (ВООЗ) та місцевих органів влади, і відповідно до них оновлюємо наші заходи безпеки. 

 

Наш онлайн магазин працює у звичному режимі. Ми робимо все можливе для надання вам того рівня сервісу, якого ви від нас очікуєте у цих складних обставинах.

Доставка

 

На наших складах та у партнерських службах доставки вживаються додаткові гігієнічні заходи задля безпечної доставки вам. Ми постійно стежимо за ситуацією та дуже тісно співпрацюємо з нашими партнерами, щоб бути впевненими в тому, що всі медичні та гігієнічні стандарти дотримані. 

 

Деякі пункти видачі товару можуть бути зачинені, але доставка додому залишається доступною. Задля вашої зручності, зараз ми пропонуємо безкоштовну доставку всіх замовлень до 30 квітня 2020 року. 

Повернення

 

Послуга повернення товарів залишається доступною і здійснюється  з вашої адреси кур'єрською компанією Нова Пошта. Будь ласка, ознайомтесь з актуальною інформацією кур'єрської служби. Якщо у вас немає вдома принтера, щоб роздрукувати позначки товарів, Нова Пошта може надати форми для заповнення, які вам потрібні.

 

Для покупок, здійснених у період з 1 березня по 30 квітня 2020 року, термін повернення подовжується до 45 днів з дати здійснення покупки.

Підтримка споживача

 

Експерти нашої служби підтримки споживачів готові допомогти у вирішенні будь-яких питань. В той же час, графік роботи служби може бути змінений. Зауважте, що під час розмови ви можете почути додатковий фоновий шум. Він викликаний тим, що наші експерти працюють з дому для збереження їхнього здоров'я та безпеки.

Опція самостійного пошуку доступна за посиланням 24/7. Ви також можете знайти наші контакти за цим посиланням.

Сервіс та ремонт

 

Відповідно до превентивних заходів, запроваджених органами місцевої влади, багато наших сервісних центрів тимчасово зачинені чи обмежують години прийому споживачів. У сервісних центрах, які працюють, вжито додаткових гігієнічних заходів безпеки.

 

Наша сервісна мережа продовжує приймати заявки на ремонт товарів, вживаючи додаткових гігієнічних заходів безпеки. В той же час, повернення вам вашого товару може зайняти трохи більше часу ніж очікувалось, але ми зробимо все можливе, щоб тримати вас у курсі щодо вашого товару.

Метою заходів, які ми вживаємо, є здоров'я та безпека для всіх. Це наш головний пріоритет. Ми дякуємо вам за розуміння в цій безпрецедентній ситуації.

    Питання-Відповіді

    Чи я досі можу зробити замовлення на сайті Philips?
    Так, сайт Philips працює у звичайному режимі. Ви можете продовжувати робити покупки онлайн.

    Чи була корисною ця інформація?

    Чи буде моє замовлення доставлене вчасно?
    На час доставки можуть вплинути заходи безпеки. Ваше замовлення буде доставлене якнайшвидше. Ми будемо інформувати Вас на кожному етапі доставки.

    Чи була корисною ця інформація?

    Чи я досі можу забрати моє замовлення з пункту видачі товару?
    Ми рекомендуємо вам обирати доставку додому замість візиту до пункту видачі. Превентивні заходи, яких вживає місцева влада, включають закриття всіх суб'єктів роздрібної торгівлі  (магазинів, ресторанів, барів, кафе) на невизначений термін. Багато пунктів видачі зараз зачиняються, тому ми не можемо гарантувати, що обраний під час оформлення замовлення пункт, буде відчинений, коли потрібно буде забрати замовлення. Якщо ви все ж таки обрали пункт видачі, який тимчасово зачинений, ваше замовлення буде надіслане до Нової Пошти, і саме з цією компанією вам необхідно буде домовлятися щодо доставки за вашою адресою.

    Чи була корисною ця інформація?

    А якщо мені потрібно повернути куплений товар?
    Ми подовжили період повернення товарів до 45 днів з дати здійснення покупки для всіх замовлень, оформлених до 30 квітня 2020 року. Під час цього періоду ви можете безкоштовно повернути товар. Повернення будуть здійснюватись з вашої адреси кур'єрською компанією Нова Пошта.

    Чи була корисною ця інформація?

    Чи безпечно отримувати посилки з товарами?

    Ми вживаємо додаткових заходів безпеки у наших складських приміщеннях. Ми рекомендуємо вам помити руки після отримання будь-якого пакунку.

     

    ВООЗ зазначає, що "можливість інфікованої людини передати вірус на товар є низькою і ризик підхоплення вірусу COVID-19 при взаємодії з товаром, який переміщувався, транспортувався та піддавався впливу зовнішнього середовища та температури, є також низьким". 

    Чи була корисною ця інформація?

    Чи Philips досі може відремонтувати мій товар?

    У деяких країнах сервісні центри тимчасово зачинені чи працюють з обмеженнями. Ми рекомендуємо вам звернутися до вашого місцевого сервісного центру перед візитом туди. 

     

    Додаткову інформацію можна знайти у розділі FAQ. Телефон та чат доступні за посиланням.

    Чи була корисною ця інформація?