60% жінок вважають себе красивими згідно з дослідженням Philips Global Beauty Index

Серпень 2, 2017

Амстердам, Нідерланди: Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) оголосила  висновки щорічного міжнародного дослідження – Philips Global Beauty Index 2017, яке відображає ставлення сучасних жінок до власної краси. Було виявлено, що кількість жінок, які вважають себе красивими зросла на 9%  порівняно з 2015 роком (з 51% до 60%).

 

«Ідеально недосконалі» жінки

Дослідження показало, що жінки стали менш стереотипно мислити про зовнішність, а схожі погляди на поняття краси були виявлені навіть серед представниць різних культур. 70% опитуваних самі для себе визначають критерії краси, а 9 з 10 вважають, що жінка може бути красивою по-різному. Поруч з тим, 63% жінок погодилися, що вони продовжують відчувати тиск з боку соціуму, ЗМІ та інших жінок у питаннях догляду за собою та сприйняття власної краси. Додаткові дослідження Philips[1] виявили, що жінки для власного натхнення схильні шукати «ікон краси» серед знаменитостей, а також «ідеально недосконалих» жінок, які щасливі бути такими, якими вони є.

 

Зміцнення зв'язку між красою та здоров'ям

Дослідження з’ясувало, що взаємозалежність краси та здоров’я якісно зростає. 82% жінок у всьому світі погодились, що вони відчувають себе красивими, коли почуваються здоровими. Основними критеріями краси було визнано: позитивне мислення (89%), емоційний баланс (85%) та хорошу фізичну форму (81%). Стан здоров'я жінки безпосередньо впливає на її відчуття впевненості: 77% опитаних почувають себе найбільш впевнено, коли вони здорові. Отже, жінки відчувають себе більш красивими, коли встигають попіклуватися про себе. Виокремлений час на себе дозволяє їм переживати позитивні емоції, що впливає на їх зовнішній вигляд.

 

 «Індустрія краси дуже мінлива, для того, щоб задовольнити зростаючі вимоги споживачів у майбутньому, компаніям необхідно розуміти їх очікування та потреби сьогодні», - говорить Джек ван Стріен, керівник бізнес-групи Personal Care, Philips. «Результати дослідження 2017 року показують, що жінки у всьому світі однаково визначають речі, які роблять їх красивими, говорячи про особисті фактори: від впевненості у власній красі до соціальних умов. Новітні технології дозволяють нам втілити у реальність нове покоління персоналізованих та адаптивних рішень, які допоможуть жінкам у всьому світі насолоджуватись життям та відчувати себе красивими."

 

Philips Lumea Prestige

Враховуючи зростаючі вимоги споживача, компанія Philips нещодавно презентувала нове рішення для видалення волосся в домашніх умовах - фотоепілятор Philips Lumea Prestige з технологією інтенсивного світлового імпульсу (IPL). Б’юті-гаджет дозволяє досягти оптимальних результатів на кожній ділянці тіла: обличчі, ногах, лінії бікіні та під пахвами. У пристрій вбудований сенсор SmartSkin, який визначає тон шкіри та підбирає оптимальний режим роботи одним натисненням кнопки. Більше інформації про Philips Lumea Prestige: https://www.philips.ua/c-m-pe/hair-removal/lumea-ipl

 

У дослідженні Philips Global Beauty Index брали участь 11 країн: США, Велика Британія, Франція, Німеччина, Польща, Росія, Туреччина, Китай, Японія, Корея та Індія. Загалом було опитано 11 132 жінок віком від 18 років. У результаті дослідження були виявлені нові тенденції в індустрії краси та зміни потреб жінок на різних континентах. Повний звіт за результатами дослідження шукайте за посиланням: http://www.philips.com/c-dam/corporate/newscenter/global/standard/resources/healthcare/2017/global-beauty-index/NewsCentre-Philips-Global-Beauty-Index-2017.pdf

 

[1] Вивчення зміни поняття «краса» серед жінок у спільноті Beauty Lounge, дослідження C-Space для Philips, травень 2017 року

Philips Lumea Prestige

Будемо раді надати будь-яку додаткову інформацію та відповісти на питання:

 

Анастасія Рудавка, Be-itAgency

Телефон: +38 093 160 59 12

E-mail: arudavka@be-it.com.ua

 

Оксана Баляснікова, PR-менеджер, Philips

Телефон: +38 050 435 8748

E-mail: oksana.baliasnikova@philips.com

Web: http://www.philips.ua/

Про компанію Royal Philips:

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) – це провідна технологічна компанія, націлена на поліпшення якості життя людей на всіх етапах континууму здоров’я – від ведення здо- рового способу життя, профілактики та ранньої діагностики до лікування та догляду у домашніх умовах. Philips володіє глибокою експертизою в сфері споживчих товарів і охорони здоров’я і використовує передові технології для надання комплексних рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах, компанія займає лідируючі позиції в галузі медичної візуалізації, моніторингу пацієнтів і ІТ-систем, а також рішень для пер- сонального догляду і техніки для дому. У 2016 році обсяг продажів рішень Philips для здоров’я і охорони здоров’я склав 17,4 млрд євро. У компанії працюють 71 000 спів- робітників більш ніж у 100 країнах. Новини про компанію Philips ви зможете знайти на веб-сайті http://www.philips.ua.