Центр новин | Україна

лист. 15, 2019

Philips увійшов до рейтингу топ-50 найкращих світових брендів

Час читання: 1-3 хвилини

За рейтингом Interbrand 2019 року Philips увійшов до списку 50 найкращих світових брендів.1 Philips незмінно потрапляє до рейтингу протягом останніх 14 років. Цього року бренд посів 49 місце.

Незважаючи на умови постійної конкуренції, Philips продовжує демонструвати тенденцію до зростання, зберігаючи фокус на інноваційності своїх рішень. Протягом останніх трьох років вартість бренду щороку перевищувала 11,5 мільярдів доларів США, а у 2019 року склала 11,7 мільярдів. За третій квартал продажі Philips зросли на 6% у порівнянні аналогічним періодом минулого року.

 

Компанія Philips орієнтована на покращення життя та здоров’я людей шляхом створення інновацій. Philips має на меті до 2030 року покращити життя трьох мільярдів людей по всьому світу. До кінця третього кварталу 2019 року компанії вже вдалося покращити життя 1,545 мільярдів людей.

Я задоволений тим, що Philips продовжує залишатися сильним брендом у галузі охорони здоров'я. Наші рішення дозволяють споживачам обирати здоровий спосіб життя кожного дня та покращують здоров'я великої кількості людей у медичній сфері. Зокрема, ми активно проводимо публічні інтегровані кампанії, щоб продемонструвати переваги рішень в охороні здоров’я, заснованих на глибинних дослідженнях

Едвард Уолш

головний директор з маркетингу та електронної комерції у компанії Philips

Компанія Philips на глобальному рівні активно підтримує тему здоров’я серця та важливості профілактики серцево-судинних захворювань.
 

У 2019 році під час марафону у Нідерландах бренд Philips реалізував кампанію «Обізнаність про Безпеку Серця». Три учасники забігу були вдягнуті у спеціально розроблені футболки з інтегрованим GPS-відстеженням та яскравими світодіодними дисплеями у формі серця. На маршруті дистанції були розташовані дефібрилятори. Коли бігуни потрапляли в межі 6-хвилинного доступу до них, колір символу серця на їх футболках змінювався з червоного на зелений. Також у символ було вбудовано таймер, котрий у режимі реально часу постійно оновлював час, який залишився до найближчого дефібрилятора.
 

Метою кампанії було проінформувати громадськість про важливість дефібриляторів та швидкого доступу до них при надані першої невідкладної допомоги.

1 Interbrand ranking https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2019/ranking/

Про компанію Royal Philips


Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) — це провідна технологічна компанія, націлена на поліпшення здоров’я людей та забезпечення кращих результатів на всіх етапах континууму здоров'я — від ведення здорового способу життя та профілактики до діагностики, лікування та догляду у домашніх умовах. Philips використовує передові технології та глибокі клінічні та споживчі знання для постачання інтегрованих рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах, компанія займає провідні позиції в галузі обладнання для ангіографії, томографії, ультразвукової діагностики та моніторингу стану пацієнта, а також в цифрових рішеннях для медицини та продуктах для догляду за персональним здоров'ям споживачів. Обсяг продажів Philips у 2018 році склав 18,1 млрд євро. У компанії працює близько 80 000 співробітників, які здійснюють продажі та надають послуги у більш ніж 100 країнах. Новини про компанію Philips Україна можна знайти на веб-сайті https://www.philips.ua
ДокладнішеЗгорнути

Поділитися у соціальних мережах

Теми

Контакти

Оксана Балясникова

Оксана Баляснікова

PR-менеджер

Тел: +38 (044) 490 98 48

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Більше новин за темою

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Радимо переглядати наш сайт в останній версії браузера Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.