UK
RU
0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    MyPhilips

    Зареєструйте свій продукт, щоб отримати розширену гарантію та інші переваги

    Щоб зареєструвати нову покупку, тримайте продукт під рукою та увійдіть до свого облікового запису MyPhilips.

    Accessories

    Розширена гарантія на вибрані продукти

    BalloonSpeechFaq

    Знайти аксесуари

    Shield

    Швидкий доступ до запитань та підтримки

    Як це працює

    1. Щоб зареєструвати продукт, потрібно увійти до свого облікового запису MyPhilips. Немає облікового запису? Зареєструйтеся тут

    2. Зареєструйте свій продукт і користуйтеся перевагами. Ви також можете завантажити підтвердження покупки, щоб воно зберігалося в безпеці на випадок необхідності сервісу чи ремонту.

    FAQ's

    Як зареєструвати свій продукт для отримання розширеної гарантії?

    Якщо ваш продукт має право на розширену гарантію, спершу потрібно створити обліковий запис MyPhilips. Ви можете увійти або створити новий обліковий запис тут. Потім зареєструйте свій продукт. Тримайте продукт поруч, бо потрібно буде ввести модель.

    Що я можу зробити з обліковим записом MyPhilips?

    З обліковим записом MyPhilips ви можете:

    • Отримати доступ до всієї інформації про свої продукти в одному місці (замовлення, підписки тощо)
    • Отримувати ексклюзивні новини та пропозиції
    • Швидко знаходити інформацію та аксесуари до всіх своїх продуктів Philips

    Що таке підтвердження покупки?

    Підтвердження покупки — це друкований чек з магазину, де ви придбали товар, або PDF-рахунок від онлайн-продавця.

    Навіщо потрібно завантажувати підтвердження покупки?

    Рекомендуємо завантажити підтвердження покупки, щоб воно завжди було під рукою, коли знадобиться.

    Підтвердження покупки може знадобитися для участі в акції або запиту на ремонт за гарантією.

    Яку інформацію потрібно надати для реєстрації продукту?

    Щоб зареєструвати продукт, вам потрібно:

    • Обліковий запис MyPhilips
    • Номер моделі
    • Дата покупки
    • Підтвердження покупки (необов’язково)
    • Інформація про акцію (якщо є)

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.