Я радий мати змогу щодня спостерігати за впровадженням змін у секторі охорони здоров’я і долучатися до них. Аналітика даних, штучний інтелект, мобільні пристрої в охороні здоров’я та хмарні технології відіграють у цих змінах провідну роль. Їх поєднання дає нам змогу підвищувати якість медичних послуг і допомагати людям приймати свідомі рішення щодо власного здоров’я.
Рой Якобс
Директор з розвитку напряму особистого здоров’я компанії Philips
Один з трьох дорослих у світі має відразу кілька хронічних захворювань, і системи охорони здоров’я намагаються впоратись із цим, як можуть. Утім, у цій ситуації важливо як ніколи дати людям змогу самостійно контролювати власне здоров’я, адже це допоможе запобігати хворобам. Ключову допомогу споживачам на цьому шляху подаватимуть працівники галузі охорони здоров’я — вони забезпечуватимуть відповідну швидкість трансформацій у галузі. Компанія Philips щодня допомагає творити майбутнє догляду за здоров’ям, і, на нашу думку, воно починається зі споживачів. Допомогти людям вести здоровий спосіб життя можна лише, коли вони відчуватимуть, що їм це до снаги і вони мають підтримку, аби приймати ліпші рішення щодо власного способу життя. Саме тому працівники галузі охорони здоров’я мають розуміти важливість рішень, які вони створюють, і послуг, які надають. Навіщо людям користуватися додатками медичного призначення або різноманітними пристроями? Як вони можуть зробити наш спосіб життя здоровим? У чому їхня важливість для надання медичних послуг?
Інвестування у спеціалістів, які розуміються на цифрових технологіях, розробка інтелектуальних рішень на базі програмних комплексів завжди є вигідним кроком з погляду бізнесу. Великими даними користуються всюди: у маркетингу, продажах, фінансах та HR. Дані для бізнесу зараз те саме, що мастило для механізму — і нам треба користуватися перевагами, які вони дають. Утім, нині «комунікативні» або «міжособистісні» навички є як ніколи цінними, коли треба допомогти людям переглянути свою поведінку і адаптуватися до змін, які відбуваються.
Отже, я вважаю що працівникам галузі треба поєднувати навички двох ключових типів: технічні й адаптаційні. Під технічними навичками я розумію ключові компетенції, які дадуть змогу людям не відставати від змін на цифровому фронті. Наприклад, забезпечення злагодженої роботи апаратних засобів, програм і послуг. Зокрема, у галузі охорони здоров’я технічні навички будуть незамінні, коли справа дійде до передавання контролю користувачам, забезпечення захисту й ефективності обміну особистими даними. З огляду на швидкі зміни в медичній сфері та нестримний розвиток цифрових технологій, фахівцям також потрібно вчитися адаптуватися й розвивати свої технічні навички, щоб не відставати та залишатися потрібними. Саме тому здатність застосовувати в певних ситуаціях знання, здобуті за інших обставин, стане ключем до зростання, розвитку та відповідності запитам споживачів.
Щоб завоювати серце та розум споживача, допомогти йому зробити правильний вибір на шляху до здорового способу життя, інноваторам доведеться звернутися до свого соціального інтелекту і зрозуміти контекст своєї роботи. Я регулярно запитую себе: що я роблю, щоб поліпшити життя споживачам? Якщо зосереджуватися лише на деталях власної роботи, ігноруючи ширший контекст, буде важко зрозуміти, навіщо ми робимо те, що робимо, і побачити, що можна зробити по-іншому. Чим ліпше ми розуміємо кінцеву мету, тим ліпші інновації ми здатні створити.
Сприймати наше здоров’я як подорож, що веде щоразу до чогось більшого, — це новий рівень мислення. Здебільшого ми розуміємо, що треба відвідувати стоматолога двічі на рік, але багато хто не усвідомлює користь щоденного чищення зубів, використання зубної нитки та цифрових інструментів, як-от телестоматологія, для здоров’я ротової порожнини в довгостроковій перспективі. Щоб допомагати кожному на його шляху до здорового способу життя, працівникам медичної галузі треба мислити поза межами їхнього особистого внеску та їхньої роботи. Чим краще вони усвідомлюватимуть, що також є споживачами медичних послуг, тим успішніше їм вдаватиметься придумувати щось нове. Кінець кінцем, розв’язуючи проблеми людей, вони створюють системи й послуги, якими будуть користуватися і вони самі, і їхні друзі, і рідні.
Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) — це провідна технологічна компанія, націлена на поліпшення здоров’я людей та забезпечення кращих результатів на всіх етапах континууму здоров'я — від ведення здорового способу життя та профілактики до діагностики, лікування та догляду у домашніх умовах. Philips використовує передові технології та глибокі клінічні та споживчі знання для постачання інтегрованих рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах, компанія займає провідні позиції в галузі обладнання для ангіографії, томографії, ультразвукової діагностики та моніторингу стану пацієнта, а також в цифрових рішеннях для медицини та продуктах для догляду за персональним здоров'ям споживачів. Обсяг продажів Philips у 2018 році склав 18,1 млрд євро. У компанії працює близько 80 000 співробітників, які здійснюють продажі та надають послуги у більш ніж 100 країнах. Новини про компанію Philips Україна можна знайти на веб-сайті https://www.philips.ua
Директор з розвитку напряму особистого здоров’я компанії Philips
You are about to visit a Philips global content page
Continue