Центр новин

груд. 17, 2019

Інвестиції українців в технології для здоров’я зростають

Українці прагнуть оточувати себе технологіями, які дозволяють піклуватися про здоров’я. Так, попит на товари для здоров’я ротової порожнини, зокрема електричні зубні щітки, в Україні зростає на 60%1. Популярність домашніх очисників та зволожувачів повітря зростає на 21%2, а в жовтні цього року попит зріс на 80% 3 через раптове погіршення якості повітря. Ці та інші інноваційні побутові прилади не лише швидко вирішують проблему завдяки новим технологіям, а й оснащені спеціальними застосунками. Вони встановлюються на смартфон і дозволяють найкращим чином контролювати якість догляду за здоров’ям.
 

Загалом попит на інноваційні продукти, яких не було на ринку ще п’ять років тому, зростає більше, ніж на третину, в той час як ріст всього ринку дрібної побутової техніки сповільнився проти минулого року і складає 13% 4. Це свідчить про те, що українці прагнуть інновацій і готові інвестувати в них. Прикладом інновацій для здоров’я є мультипіч Philips, яка дозволяє готувати смажену їжу у здоровий спосіб, зменшуючи вміст жиру в страві до 90% 5 , або домашні очисники повітря Philips, що видаляють до 99,97% алергенів і вірусів із повітря кімнати, і дистанційно управляються завдяки застосунку.
 

Тренд використання технологічних інновацій для піклування про здоров’я спостерігається і в світі. За даними дослідження Future Health Index 2019, яке щорічно проводить Philips, 42% людей, які використовують технології (додатки або цифрові технології), вважають їх надійним помічником контролю стану здоров’я, 76% медичного персоналу в лікарнях використовують цифрові технології у своїй роботі, а 46% - штучний інтелект.
 

В Україні інновації також активно інтегруються не лише в побут, а і в сферу в охорони здоров’я. Наприклад, аналогові рентген-апарати в медичних закладах поступово змінюються сучасними цифровими, які дозволяють зменшити дозу опромінення під час процедури на 50-95%. Один з таких апаратів виробництва Philips встановлено у новій надсучасній клініці Verde. Він дозволяє зробити безпечну рентген-діагностику навіть новонародженим пацієнтам, доза опромінення для яких є мінімальною.

 

Клініка Verde є прикладом нового типу сімейних медичних закладів з повним переліком послуг для дітей та їх батьків. У ній не лише встановлене інноваційне медичне обладнання, працюють кращі лікарі, а й запроваджені освітні програми для батьків, які допомагають налагодити комплексний  догляд за здоров’ям всієї родини. Зокрема, існують програми навчання зі здорового харчування, створення здорового домашнього середовища та інші, для яких використовується і побутова техніка Philips. Цей проект є прикладом партнерства Philips як виробника медичної і побутової техніки та клініки Verde як експерта у сфері медичних послуг. Для пацієнтів клініки таке партнерство несе подвійну користь, адже дозволяє отримати високоякісні медичні послуги на інноваційному обладнанні, а також допомагає вести здоровий спосіб життя вдома і покращити стан здоров’я.

1 За даними GFK, січень-жовтень 2019

2 За даними GFK, січень-жовтень 2019

3 За даними GFK, жовтень проти вересня 2019

4 За даними GFK, січень-жовтень 2019

5 Порівняно з вмістом жиру в курці або свинині, що приготовлені на сковорідці або у воку

6За даними GFK, січень-жовтень 2019

7За даними GFK, січень-жовтень 2019

8За даними GFK, жовтень проти вересня 2019

About Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) — це провідна технологічна компанія, націлена на поліпшення здоров’я людей та забезпечення кращих результатів на всіх етапах континууму здоров'я — від ведення здорового способу життя та профілактики до діагностики, лікування та догляду у домашніх умовах. Philips використовує передові технології та глибокі клінічні та споживчі знання для постачання інтегрованих рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах, компанія займає провідні позиції в галузі обладнання для ангіографії, томографії, ультразвукової діагностики та моніторингу стану пацієнта, а також в цифрових рішеннях для медицини та продуктах для догляду за персональним здоров'ям споживачів. Обсяг продажів Philips у 2018 році склав 18,1 млрд євро. У компанії працює близько 80 000 співробітників, які здійснюють продажі та надають послуги у більш ніж 100 країнах. Новини про компанію Philips Україна можна знайти на веб-сайті https://www.philips.ua

ДокладнішеЗгорнути

Теми

Контактна інформація

Оксана Балясникова

Оксана Баляснікова

PR-менеджер

Тел: +38 (044) 490 98 48

Мультимедійні матеріали

Поділитися в соцмережах