Центр новин

квіт. 06, 2016

48 рішень Philips отримали нагороди на премії iF Design Award 2016

Отримані нагороди свідчать про зростаючу важливість дизайну в сфері комунікацій та сервісу.

 

Компанія Philips отримала 48 нагород iF Design Award 2016, серед яких три золота. Щорічно надходить більше 5000 заявок з 70 країн на участь в одній з найбільш авторитетних і престижних міжнародних премій в галузі дизайну.

 

«Підрозділ Philips Design вперше здійснив перехід від дизайну, орієнтованого на продукт, до дизайну, орієнтованого на користувацький досвід. Ми розглядаємо створення наших продуктів як цілу екосистему і залучаємо до цього процесу наших клієнтів. Такий підхід дозволяє нам здійснювати реальний вплив на галузь на глобальному рівні, - каже Шон Карні, головний дизайнер Philips. – За допомогою дизайн-мислення ми використовуємо можливості «Інтернету речей», великих даних і цифрових екосистем, щоб реалізувати прагнення зробити життя людей благополучної щасливою».

 

Окремо варто відзначити продукти і рішення компанії, що завоювали золоті нагороди iF Design Award.

 

Золото в номінації «Комунікаційний дизайн»: мобільне ультразвукове рішення Lumify Ultra

 

Lumify – це перший в світі портативний смарт пристрій для проведення ультразвукових досліджень, що працює на базі мобільної програми. Інноваційне рішення дозволяє лікарям не тільки надавати екстрену медичну допомогу і проводити діагностику, але також обмінюватися даними з колегами і, таким чином, поліпшувати обслуговування пацієнтів. Рішення об'єднує звичний датчик, програмне забезпечення ультразвукового додатку, інноваційний перетворювач і можливість підключення додаткових сервісів. Philips Lumify призначений в першу чергу для станцій швидкої та невідкладної допомоги, а також для лікарів загальної практики, яким час від часу необхідний компактний апарат для використання у власному кабінеті і за межами клініки.

if design 1

Золото в номінації «Продуктовий дизайн»: маска DreamWear

 

Маска DreamWear для корекції проблем респіраторних функцій дозволяє пацієнтам не відчувати дискомфорт від використання приладу, на відміну від аналогічних пристроїв. Революційна конструкція маски направляє потоки повітря через бічні сторони її корпусу так, що пацієнти можуть комфортно спати в будь-якому положенні.

 

DreamWear забезпечує природний кут огляду, а спеціальна м'яка прокладка, розташована під носом, гарантує мінімальний контакт зі шкірою, що дозволяє запобігти появі червоних слідів на обличчі, дискомфорт або роздратування в ніздрях і на перемичці носа. DreamWear дозволяє пацієнтам отримувати задоволення від своїх звичних занять перед сном, наприклад, перегляду ТБ-програм або читання в окулярах.

if design 2

Золота нагорода в номінації «Продуктовий дизайн»: бритва IconiQ Special Edition

 

IconiQ Special Edition – новітня електрична бритва з трьома головками від Philips. Її традиційний дизайн поєднується з можливістю бездротової зарядки і підтримкою функції SmartClick. Ретро-футуристичний дизайн IconiQ Special Edition призначений для сучасного джентльмена, який цінує комфортне гоління. Обмежений тираж електробритви виконаний з використанням високоякісних матеріалів: перемикач живлення з алюмінію, корпус з чорної кераміки, теплі металеві акценти з рожевого золота. Бритва, щіточка для чистки і тріммер підключаються за допомогою інтуїтивної функції SmartClick. Заряджається бритва за допомогою бездротової бази.

if design 3
Сьогодні команда Philips Design налічує понад 500 дизайнерів в 15 студіях по всьому світу – від Нідерландів до азіатських країн і США.

Про Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) – це провідна технологічна компанія, націлена на поліпшення якості життя людей на всіх етапах континууму здоров'я – від ведення здорового способу життя, профілактики та ранньої діагностики до лікування та догляду у домашніх умовах. Philips володіє глибокою експертизою в сфері споживчих товарів і охорони здоров'я та використовує передові технології для надання комплексних рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах, компанія займає лідируючі позиції в галузі медичної візуалізації, моніторингу пацієнтів і ІТ-систем, а також рішень для персонального догляду і техніки для дому. У 2016 році обсяг продажів рішень Philips для здоров'я і охорони здоров'я склав 17,4 млрд євро. У компанії працюють 71 000 співробітників більш ніж у 100 країнах. Новини про компанію Philips ви зможете знайти на веб-сайті http://www.philips.ua/ru

ДокладнішеЗгорнути

Теми

Контактна інформація

Оксана Балясникова

Оксана Балясникова

PR-менеджер

Тел: +38 (044) 490 98 48

Поділитися в соцмережах