Компанія Philips у партнерстві з Державним музеєм (Rijksmuseum) в Амстердамі запустила кампанію Dutch Masterjuices, що приблизно можна перекласти як «Голландські шедеври живосоку». Ціль цієї кампанії — висвітлити важливість споживання фруктів та овочів. Для цього з відомих живописів-натюрмортів «видалили» їхніх головних героїв — фрукти і овочі, залишивши відвідувачів музею дещо збентеженими та здивованими. За оцінками багатьох досліджень, близько 86% європейців (українців в тому числі) не споживають рекомендовані п’ять порцій фруктів та овочів на день, то ж кампанія Dutch Masterjuices покликана звернути увагу на цей низький рівень споживання та запитати: чи помітили б люди, якщо цей важливий елемент забрали з раціону несподівано? Майже непомітна зміна у відомій картині «Натюрморт з квітами і фруктами» Яна ван Гейсума (Still Life with Flowers and Fruit, Jan van Huysum) все ж викликала плутанину серед публіки. Через деякий час зниклі фрукти з’являлися знов — у вигляді свіжовичавленого соку, щоб відвідувачі музею могли «спробувати мистецтво на смак». Соки також відображають зростаючу тенденцію до приготування соків та смузі для збільшення щоденного споживання фруктів і овочів.
Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) рекомендує споживати щонайменше 400 г фруктів і овочів в день для профілактики таких хронічних захворювань, як серцево-судинні захворювання, рак, діабет та ожиріння. Dutch Masterjuices прагне поставити переваги споживання фруктів і овочів знову в центрі уваги. Важливо відзначити, що інші переваги включають:
Люсі Джонс (Lucy Jones), дієтолог і член Британської дієтологічної асоціації (British Dietetic Association, BDA), так прокоментувала запуск Dutch Masterjuices: «Це дійсно чудова кампанія, яка, я сподіваюсь, спонукає людей думати про їхні дієти та вибір способу життя. Фрукти та овочі є натуральними джерелами вітамінів та поживних речовин, що допомагають нам бути здоровими. Але люди в усьому світі не їдять достатньо фруктів і овочів. Деякі переймаються кількістю цукру, яку містять деякі фрукти, тому важливо звернутися до кваліфікованого дієтолога з будь-якими запитаннями або проблемами. Я сподіваюсь, що ця кампанія допоможе людям зрозуміти важливу роль фруктів та овочів у нашому харчуванні та спонукатиме до більшого їх споживання». Егберт ван Акт (Egbert van Acht), керівник напряму Personal Health businesses в Philips, повідомив: «Ми у Philips вважаємо, що завжди є спосіб поліпшити життя, і ми прагнемо розвивати інновації, які сприяють поліпшенню здоров'я. Мистецтво збагачує життя людей, і як засновник та партнер Державного музею в Амстердамі ми дуже раді об'єднатися для проведення цієї кампанії, яка поєднує нашу пристрасть до мистецтва з нашим зобов'язанням щодо здорового способу життя. Через Dutch Masterjuices ми прагнемо показати, що правильне харчування є ключовим елементом здорового способу життя».
Я думаю, що натюрморти з фруктами доволі сильно недооцінені нашими відвідувачами, втім вони є зразками чудового мистецтва. Ми дуже цінуємо партнерство з Philips, адже відчуваємо — це дуже органічне поєднання, разом
ми збагачуємо життя людей в усьому світі
Тако Дібіц (Taco Dibbits)
директор Rijksmuseum
Картини, що були використані в кампанії Dutch Masterjuices: Ян ван Гейсум, «Натюрморт з квітами і фруктами», 1728 р. Ентоні Оберман, «Натюрморт із фруктами на теракотовому блюді», 1830 р. Флоріс ван Дік, «Натюрморт із сиром», 1615 р. Більше інформації та відео з кампанії Dutch Masterjuices — на сторінці www.philips.com/dutchmasterjuices.
Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) — це провідна технологічна компанія, націлена на поліпшення якості життя людей на всіх етапах континууму здоров'я — від ведення здорового способу життя, профілактики та ранньої діагностики до лікування та догляду у домашніх умовах. Philips володіє глибокою експертизою в сфері споживчих товарів і охорони здоров'я і використовує передові технології для надання комплексних рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах, компанія займає лідируючі позиції в галузі медичної візуалізації, моніторингу пацієнтів і ІТ-систем, а також рішень для персонального догляду і техніки для дому. У 2016 році обсяг продажів рішень Philips для здоров'я і охорони здоров'я склав 17,4 млрд євро. У компанії працюють 71 000 співробітників більш ніж у 100 країнах. Новини про компанію Philips Україна можна знайти на веб-сайті https://www.philips.ua
Оксана Баляснікова PR-менеджер Тел: +38 (044) 490 98 48