Центр новин

груд. 13, 2018

Philips взяв бронзу в двох категоріях на Effie Awards Ukraine 2018

12 грудня відбулась Церемонія нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2018, на якій були оголошені найефективніші кампанії у сфері маркетингових комунікацій в Україні. Роботи оцінювалися командою журі з 170 фахівців, до складу якого увійшли топ-менеджери рекламних агентств, експерти медійного ринку і маркетологи з компаній-рекламодавців.

За результатами трьохетапного відбору та фінального конкурсу, компанія Philips завоювала бронзові нагороди відразу у двох номінаціях - «Спонсорство» й «Зірки в рекламі».
 

Призером в першій номінації стала кампанія «Демонстрація як інструмент побудови ринку». Ефект від проведеної спонсорської активації дозволив збільшити продажі й ринкову частку не тільки в категорії Мультипечей, як замислювалося спочатку, але й в усіх інших сегментах категорії кухонної техніки. Продумане позиціонування бренда в сфері здорового харчування зміцнило лояльність споживачів до нього. Ефективність комунікації у порівнянні з телевізійною кампанією була майже в 3 рази вищою при меншою в 2 рази вартістю.

HD9621-90 product image
У номінації «Зірки в рекламі» бронзову нагороду отримала кампанія фотоепілятора Philips Lumea «Як зробити ROI тризначним». Її героїнею стала відома українська співачка та акторка Даша Астаф'єва. Це перший випадок в історії Philips Ukraine, коли компанія відмовилася від глобальної комунікації на користь локальної. Таке рішення було прийнято після того, як новорічна рекламна кампанія 2016 не виправдала своїх очікувань. В умовах обмеженого бюджету компанії необхідно було знайти нестандартне рішення, в даному випадку - героїню, добре відому локальній аудиторії, яка змогла б спонукати її слідувати своєму прикладу. Вибір припав на Дашу Астаф'єву, яка поділилася власним досвідом використання фотоепілятора. В результаті кампанія досягла вражаючого показника ROI в 235% при менших фінансових витратах у порівнянні з попередньою активацією.
BRI956-00 product image

«У своїх комунікаційних кампаніях Philips орієнтується в першу чергу на те, аби показати споживачу інноваційні способи вирішення щоденної рутини, такий як прибирання, приготування їжі, догляд за своєю красою та здоров'ям. Якщо правильно пояснити суть інновацій, вони легко входять в повсякденне життя. Часто для цього доводиться обирати нестандартні рішення, а зберігати ефективність таких кампаній з точки зору бізнесу - непросто. Цього року Philips в Україні отримав дві нагороди за ефективність своїх кампаній. Для нас це є черговим свідченням того, що креатив повинен бути ефективним, тому що тоді він дійсно працює на благо споживача. Запорукою успіху кампанії я завжди вважаю глибоке розуміння споживача, його потреб, і побудову комунікації навколо нього. Крім того, в наших кейсах-переможців команда врахувала локальну специфіку і те, що важливо саме для українців. Це ще більше доводить необхідність розвитку локальної команди маркетингу і підвищення стандартів в галузі в цілому»

-маркетинг-директор Philips в Україні Наталія Палій.

About Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) — це провідна технологічна компанія, націлена на поліпшення здоров’я людей та забезпечення кращих результатів на всіх етапах континууму здоров'я  від ведення здорового способу життя та профілактики до діагностики, лікування та догляду у домашніх умовах. Philips використовує передові технології та глибокі клінічні та споживчі знання для постачання інтегрованих рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах, компанія займає лідируючі позиції в галузі медичної візуалізації, терапії під візуальним контролем, моніторингу пацієнтів та медичної інформатики, а також у галузі догляду за здоров’ям та домом споживачів. Портфоліо технологій Philips для персонального здоров'я та медичних систем у 2017 році згенерувало обсяг продажів у 17,8 млрд євро. У компанії працює близько 74 000 співробітників, які здійснюють продажі та надають послуги у більш ніж 100 країнах. Новини про компанію Philips Україна можна знайти на веб-сайті https://www.philips.ua

ДокладнішеЗгорнути

Теми

Контактна інформація

Оксана Балясникова

Оксана Балясникова

PR-менеджер

Тел: +38 (044) 490 98 48

Поділитися в соцмережах