UK
RU
0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

     Підтримка для кавомашин

    Для якої кавомашини вам потрібна підтримка?


    Оберіть модель кавомашини, аби отримати детальну інформацію про очищення, видалення накипу, повідомлення про помилку та фільтри для води. 

    Saeco superema automatic espresso machine Xelsis

    Кавомашина

    SAECO

    Допомога в обслуговуванні, пошуку та усуненні проблем кавомашин Saeco, включаючи моделі GranAroma, Xelsis, Incanto, PicoBaristo та інші.

    Saeco super automatic espresso machine Xelsis

    Кавомашина

    PHILIPS

    Допомога в обслуговуванні, пошуку й усуненні проблем кавомашин Philips, включаючи серії 5400, 4300, 3200 та інші.

    10 порад для вашої кавомашини

    Яким чином та як часто необхідно змащувати заварювальний блок кавомашини?

    Змащування групи заварювання дозволяє механічним деталям рухатися плавно, тим самим забезпечуючи якісну роботу самої кавомашини. У відеоролику показані деталі, які необхідно змащувати.

     

    Виконання змащування

    1. Вимкніть кавомашину і від’єднайте її від електромережі.
    2. Вийміть групу заварювання, промийте її теплою водою і дайте їй висохнути.
    3. Нанесіть тонкий шар мастила навколо вала в нижній частині.
    4. Нанесіть тонкий шар мастила планки з обох сторін.

    Частота змащування:

    • У разі заварювання 1–5 чашок на день змащуйте кожні 4 місяці.
    • У разі заварювання 6–10 чашок на день змащуйте кожні 2 місяці.
    • У разі заварювання більше 10 чашок на день змащуйте раз на місяць

     

    Як вставити групу заварювання?

    Аби встановити групу заварювання в кавоварку, вона повинна перебувати в нейтральному положенні. На відеоролику продемонстровано, як це правильно зробити.

     

    Якщо у вас не виходить встановити групу заварювання, виконайте наступні дії.

     

    1. Встановіть на місце контейнер для меленої кави, лоток для крапель і закрийте сервісні дверцята; групу заварювання не вставляйте.
    2. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб вимкнути апарат. Дочекайтеся його вимкнення і відсутності звуків.
    3. Встановіть головний перемикач позаду в положення OFF (0). Якщо немає головного перемикача, від’єднайте апарат від електромережі.
    4. Встановіть головний перемикач позаду в положення ON (-). Якщо немає головного перемикача, знову під’єднайте апарат до електромережі.
    5. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб увімкнути апарат знову. Дочекайтеся увімкнення апарата і відсутності звуків.
    6. Встановіть групу заварювання у нейтральне положення, як показано у відео підтримки. Інакше її неможливо вставити.
    7. Вийміть контейнер для меленої кави і лоток для крапель, відкрийте сервісні дверцята і посуньте групу заварювання вздовж рейки. Вставляючи групу заварювання, не натискайте кнопку Push.
    8. Встановіть назад контейнер для меленої кави та лоток для крапель і закрийте сервісні дверцята.

    Як дістати групу заварювання?

    Аби дістати групу заварювання, кавомашина має перебувати в нейтральному положенні.

     

    Якщо не вдається вийняти групу навіть попри те, що машина в нейтральному положення, виконайте наступні кроки:

     

    1. Встановіть назад контейнер для меленої кави та лоток для крапель і закрийте сервісні дверцята.
    2. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб вимкнути апарат. Дочекайтеся його вимкнення і відсутності звуків.
    3. Встановіть головний перемикач позаду в положення OFF (0). Якщо немає головного перемикача, від’єднайте апарат від електромережі.
    4. Встановіть головний перемикач позаду в положення ON (-). Якщо немає головного перемикача, знову під’єднайте апарат до електромережі.
    5. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб увімкнути апарат знову. Дочекайтеся увімкнення апарата і відсутності звуків. Примітка. Не виконуйте жодних дій, коли відкриваєте сервісні дверцята/виймаєте лоток для крапель або контейнер для меленої кави до того, як апарат буде готовий до використання.
    6. Вийміть контейнер для меленої кави та лоток для крапель і відкрийте сервісні дверцята.
    7. Вийміть групу заварювання знову. Натисніть на ручку вбік і тримаючи її, потягніть групу заварювання до себе.

     

    У жодному разі не виймайте групу заварювання під час видалення накипу. Спочатку завершуйте видалення накипу.

    Чи є нормальним швидке заповнення кавомашиною піддону для крапель?

    Швидке наповнення піддону для крапель кавомашини - нормальне явище, це не свідчить про несправність.

     

    Під час використання внутрішні контури промиваються водою, яка автоматично потрапляє в піддон для крапель. Ви не бачите цього процесу, тому можна подумати, що піддон для крапель занадто швидко переповнюється.

     

    • Промивання забезпечує оптимальну роботу кавомашини.
    • Спустошуйте і очищайте піддон для крапель кожного разу, коли відображається індикатор заповнення піддону.

     

    Порада. Поставте чашку під носик, щоб зібрати воду, яка надходить під час циклу автоматичного промивання / самоочищення.

    Чому повідомлення "очистіть контейнер від використаної кави" не зникає?

    Спустошуйте контейнер для кавової гущі, не відключаючи кавомашину.

     

    Якщо очистити контейнер для відходів при вимкненій кавомашині, лічильник кавового циклу не обнулиться і повідомлення як і раніше буде відображатись.

     

    Також не поспішайте встановлювати контейнер для відходів на місце. Зачекайте приблизно 5 секунд, перш ніж встановити його в кавомашину.

    Чому кавоварка не меле кавові зерна, незважаючи на те, що кавомолка обертається і/або тільки подає воду?

    Якщо отвір для кави заблоковано, кавоварка буде подавати тільки воду і/або зерна не будуть перемелюватись.

     

    Очищення отвору для кави.

     

    • Вийміть групу заварювання і очистіть отвір для кави за допомогою ручки ложки. Подивіться відеоролик з інструкціями.
    • Якщо отвір для попередньо змолотої кави відсутній, вставте ручку ложки в трубку знизу.
    • Якщо ви користуєтеся кавомашиною Moltio або GranBaristo зі змінним контейнером для зерен, витягніть і розберіть його. Видаліть усі зерна, що застрягли в двох частинах контейнера.

    Чому код помилки 1, 3, 4, 5 або 14 з'являється на дисплеї кавомашини?

    Нижче наведені причини відображення на дисплеї кавомашини кодів помилок 1, 3, 4, 5 або 14. Якщо відображається інший код, зв'яжіться з центром підтримки споживачів.

     

    E01- Воронка для кави засмічена меленою кавою.

     

    Очищення воронки для кави

    • Вийміть групу заварювання і очистіть отвір для кави за допомогою ручки ложки.
    • Якщо отвір для попередньо змолотої кави відсутній, вставте ручку ложки в трубку знизу.

    E03 – Група заварювання засмічена або змазана неправильно.

     

    • Промийте групу заварювання чистою водою, приділяючи особливу увагу фільтру.
    • Змастіть групу заварювання, як описано в розділі про очищення й догляд.

    E04 - Варильна група засмічена, змазана неправильно або не була зафіксована.

    • Промийте варильну групу чистою водою, приділяючи особливу увагу фільтру.
    • Змастіть варильну групу, як описано в розділі про очищення і догляду.
    • Встановіть варильну групу на місце і переконайтеся, що вона зафіксована. При правильній установці і фіксації пролунає легке клацання.
    • Вимкніть і знову ввімкніть пристрій.

     

    E05

    • Існує кілька причин. Зв'яжіться з центром підтримки споживачів для отримання допомоги.

     

    E14 - Кавомашина перегрілась.

    • Вимкніть прилад та зачекайте 60 хвилин.

    Чому кавомашина подає тільки кілька крапель кави?

    Якщо з кавомашини надходить лише кілька крапель кави, це може означати.

     

    1. Група заварювання засмічена або змазана неправильно.

    • Промийте групу заварювання чистою водою, приділяючи особливу увагу фільтру.
    • Змастіть групу заварювання, як описано в розділі про очищення й догляд.

    2. Носик подачі кави засмічений.

    • Очистіть носик подачі кави за допомогою голки.

    3. Фільтр для води (наприклад, AquaClean/Brita) не підготовлений належним чином або засмічений.

    • Вийміть фільтр з резервуара для води і помістіть у воду у перевернутому положенні.

    • Замініть фільтр і запустіть подачу 2-3 чашок гарячої води.

    • Якщо проблема не вирішена, приготуйте каву без фільтра. Якщо це допоможе усунути проблеми, значить фільтр засмічений і його потрібно замінити.

    4. Необхідно виконати очищення кавомашини від накипу.

    • Очистіть кавомашину від накипу за допомогою засобу для очищення від накипу Philips/Saeco.

    Кавомашина готує не міцну каву.

    Може бути декілька причин сому кавомашина варить не достатньо міцну каву

     

    1. При першому використанні.

    • Адаптована система Saeco ще не виконала налаштування. Приготуйте ще кілька філіжанок кави.

     

    2. Група заварювання заблокована через скупчення забруднень або погано змазана.

    • Промийте групу заварювання водою, особливу увагу приділіть фільтру.
    • Змастіть групу заварювання, як описано в розділі "Очищення".

    3. Воронка для кави засмічена меленою кавою.

    Очистіть воронку для кави.

     

    • Вийміть варильну групу і очистіть воронку для кави за допомогою ручки ложки.
    • Якщо воронка для попередньо змолоти каву відсутня, вставте ручку ложки в трубку знизу.

    Чому молочник не спінює молоко?

    Чому молочник може не спінювати молоко?

     

    1. Деталі молочника забруднені.

    • Від’єднайте усі деталі і очистіть їх теплою водою/спеціальним засобом для миття.

     

    2. Носик молочника відкритий не повністю.

    • Переконайтеся, що носик молочника відкритий повністю.

     

    3. Трубка подачі молока неправильно підключена до механізму спінення.

    • Правильно приєднайте трубку подачі молока до механізму спінення.

    Philips support is here, contact

    Що ви шукаєте?

    Де знайти номер моделі виробу?
    Где найти номер продукта
    Как мне найти номер продукта?
    Расскажите нам о своем продукте, и мы поможем вам отыскать номер продукта.
    Если продукт у вас под рукой, выберите его группу и категорию в списке ниже.
    Расположение номера продукта на наших устройствах

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Радимо переглядати наш сайт в останній версії браузера Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.