Не зовсім задоволені покупкою? Немає проблем. Товар, який не використовувався, зі збереженим товарним виглядом і споживчими властивостями можна повернути протягом 14 днів. Товар слід повернути чистим і цілим, в повній комплектації та в оригінальній упаковці.
Для повернення товару (обміну) є обов'язковими:
- заява на обмін (повернення ) – шаблон такої заяви ви можете отримати через Гарячу лінію, Спільноту Philips в Facebook або Viber;
- чек та видаткова накладна;
- гарантійний талон (за виключенням неелектричних товарів під ТМ Philips Avent);
- товар та комплектуючі товару.
У випадку повернення грошей за товар додатково потрібні також:
- реквізити банківської карти, за допомогою якої здійснювався розрахунок;
- копію документа, що посвідчує особу Покупця (паспорт, ID карту);
- копію Індивідуального податкового номеру Покупця (ІПН).
Причини, за якими товар не підлягає обміну (поверненню):
з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше 14 днів;
під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про користування товаром, ремонту або інших порушень цілісності товару;
відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару
Якщо товар є набором\комплектом, прохання повернути всі комплектуючі, що входить до цього набору\комплекту.