0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Підтримка Philips

    Мій пристрій Philips Lumea не генерує спалахи

    Оновлено 18 жовтня 2024 року

    Пристрій Lumea може не генерувати спалахи через одну з наведених нижче причин.

    • Ваша шкіра може бути занадто темною.
    • Насадку не приєднано належним чином.
    • Належний контакт зі шкірою не встановлено.
    • Датчик брудний.

    Щоб дізнатися детальніше, читайте далі.

    Ознайомтеся з таблицями відтінків шкіри та кольору волосся у вашому посібнику користувача (який також доступний онлайн), щоб дізнатися, чи підходить вам Lumea.

    Пристрій Lumea не подає спалахи, якщо ви намагаєтеся обробити ділянки шкіри, занадто темні для безпечного використання.

    Зверніть увагу, що подібне може статися й після того, як ви засмагли.

    Переконайтеся, що насадку встановлено на передню частину пристрою Lumea. Пристрій Lumea не генерує спалахи, якщо насадку не встановлено належним чином.

    Щоб забезпечити правильність приєднання, також переконайтеся, що роз’єм насадки чистий.

    Див. поширені запитання: «Як чистити пристрій Philips Lumea?», щоб дізнатися більше.

    Переконайтеся, що пристрій повністю контактує зі шкірою протягом щонайменше 5 секунд. У деяких зонах (чутливі ділянки та місця поблизу кісток) може бути важко встановити хороший контакт зі шкірою. Світло не має проходити між пристроєм Lumea та вашою шкірою. Спробуйте змінити положення пристрою Lumea.

    Ваш пристрій Lumea оснащено датчиком, який запобігає обробці занадто темних для безпечного використання ділянок шкіри.

    Якщо датчик забруднений, пристрій Lumea може перестати генерувати спалахи. Очищуйте датчик злегка зволоженою серветкою для чищення Philips Lumea.

    Датчик можна знайти безпосередньо над віконцем для випромінювання світла на насадці (шукайте невеликий прямокутник над віконцем для випромінювання світла на зображенні нижче).

    Насадка Philips Lumea
    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Шукаєте щось інше?

    Дізнайтеся про всі варіанти підтримки Philips

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.