Підігрівачі пляшечок

і стерилізатори

Приготування

здорової їжі

Мами рекомендують


Ми запитали понад 36 000 мам в усьому світі, що вони думають про Philips Avent. Ми з радістю повідомляємо, що мами рекомендують нас як марку для догляду за дітьми № 1¹

Найпростіший спосіб стерилізації


Новий електричний паровий стерилізатор Avent створений для максимально простої стерилізації. Завдяки регульованому розміру він займає менше місця на кухні.  Один цикл стерилізації триває 6 хвилин, а природна стерилізація парою вбиває 99,9% шкідливих бактерій для максимального спокою.

Дізнайтеся, який стерилізатор підходить Вам найбільше

       
  Паровий стерилізатор для мікрохвильової печі
Електричний стерилізатор 2-в-1 Електричний стерилізатор 3-в-1
Зберігає стерильність вмісту протягом доби Так Так Так
Тривалість стерилізації 2 хв. 10 хв.
6 хв.
Функція автоматичного вимкнення ні Так Так
Можливість налаштування до трьох розмірів
ні ні Так
Макс. навантаження 4 пляшечки 5 пляшечок 6 пляшечок
Матеріал без вмісту BPA
Так Так Так
У комплекті щипці Так ні Так
У комплекті кошик для посудомийної машини
ні ні ні
  від 26,00* грн. від 45,00* грн. від 60,00* грн.
*Рекомендована роздрібна ціна

 

Поради щодо стерилізації та приготування дитячої їжі

  • Різноманітні продукти шматками для дитини

    Різноманітні продукти шматками для дитини

    Приблизно з дев’яти місяців можна пропонувати дитині більше різних продуктів, зокрема твердішу їжу, яку їдять руками, наприклад брусочки сирих овочів.

  • Прості рецепти для дітей

    Прості рецепти для дітей

    Корисна інформація та безліч простих рецептів для дітей.

  • Введення твердої їжі

    Введення твердої їжі

    Введення твердої їжі – дізнайтеся, як зберігати, готувати та варити першу тверду дитячу їжу.

  • Їжа для дітей – збалансоване харчування

    Їжа для дітей – збалансоване харчування

    Корисна, чітка інформація про ідеально збалансоване, поживне харчування дитини.

¹На основі Інтернет-опитування рівня задоволення споживачів, яке проводилося TNS у грудні 2011 року і в якому взяло участь понад 36 000 жінок, що користуються марками та виробами для догляду за дітьми у США, Великобританії, Франції, Німеччині, Італії, Нідерландах, Польщі, Іспанії, Росії та Китаї.