Потрібна допомога з Philips Sonicare DiamondClean Smart? Шукайте відповіді тут! У нашому зручному відео з практичними порадами й інструкціями та частих запитаннях Ви знайдете інструкції та відповіді на типові запитання. Якщо Ви не можете знайти те, що потрібно, можна легко зв’язатися з нами. Компанія Philips завжди готова допомогти.
5 кроків до здорової усмішки з Philips Sonicare
Як чистити зуби за допомогою додатка Philips Sonicare
Як чистити зубну щітку Philips Sonicare.
Як налаштувати Philips Sonicare DiamondClean Smart для додатка Philips Sonicare.
Як увімкнути/вимкнути сповіщення для додатка Philips Sonicare.
Підключити Philips Sonicare DiamondClean Smart до додатка Philips Sonicare – простіше простого. Просто завантажте додаток Philips Sonicare і виконайте кроки. Якщо у Вас виникають проблеми зі з’єднанням Bluetooth, ми готові допомогти. Натисніть кнопку внизу, щоб отримати покрокову підтримку.
Philips Sonicare DiamondClean Smart можна підключити до додатка Philips Sonicare для отримання інструкцій щодо чищення зубів. Виконайте ці кроки, щоб налаштувати Philips Sonicare DiamondClean Smart для додатка Philips Sonicare.
Лише Philips Sonicare DiamondClean Smart та Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected можна підключити до додатка Philips Sonicare. Зубну щітку Philips Sonicare з можливістю підключення можна ідентифікувати за допомогою піктограм на ручці.
Увімкніть зубну щітку, натиснувши кнопку увімкнення або режимну кнопку. Ручка зубної щітки почне світитися. В іншому разі заряджайте зубну щітку щонайменше 24 години і спробуйте знову. Тримайте зубну щітку Philips Sonicare подалі від інших пристроїв Bluetooth, оскільки це може вплинути на з’єднання Bluetooth між зубною щіткою Philips Sonicare та додатком Philips Sonicare.
Перевірте з’єднання Bluetooth смартфону. Вимкніть та увімкніть з’єднання Bluetooth або виконайте підключення до іншого пристрою Bluetooth. Якщо це допомагає вирішити проблему, відкрийте додаток Philips Sonicare і підключіться до Philips Sonicare DiamondClean Smart знову.
Додаток Philips Sonicare оптимізовано для Android 4.4.2 та новішої версії, а також для iOS 9.1 або новішої версії. Операційна система має відповідати цим стандартам, а програмне забезпечення смартфону має бути новим. Якщо у Вас і надалі виникають проблеми з підключенням, зверніться до Центру обслуговування клієнтів компанії Philips.
You are about to visit a Philips global content page
Continue Понеділок - п'ятниця (9:00 - 23:20) Субота - неділя (10:00 - 22:00)
Чи знаєте ви, що на 90% питань, відправлених через Facebook Messenger, відповідь надається протягом
15 хвилин?
Змішаний набір стандартних насадок
HX9073/33
Змішаний набір стандартних насадок
HX9073/07
TongueCare+ (2 шт.)
Щітки для язика
HX8072/11
TongueCare+ (2 шт.)
Щітки для язика
HX8072/01
You are about to visit a Philips global content page
Continue