Оновлено 07 листопада 2024 р.
Якщо зубна щітка не під’єднується до додатка Philips Sonicare, виконайте наведені нижче дії.
- Перевірте, чи зубну щітку повністю заряджено.
- Перевірте, чи операційну систему телефона й додаток оновлено.
- Увімкніть функцію Bluetooth на мобільному пристрої.
- Тримайте зубну щітку й мобільний пристрій близько одне до одного.
- Зніміть зубну щітку із зарядного пристрою або натисніть кнопку режиму, щоб активувати світлодіодні символи на ручці.
- Відкрийте додаток Sonicare.
Якщо зубну щітку не вдається з’єднати, коли ви відкриваєте додаток, скасуйте з’єднання у пару/видаліть зубну щітку в налаштуваннях Bluetooth телефона. Перезапустіть додаток Sonicare, щоб повторно з’єднати пристрій у пару. Очищення кеш-пам’яті Bluetooth на мобільному пристрої також може вирішити проблеми з під’єднанням.
Примітка. Користувачі зубної щітки Sonicare 9900 Prestige можуть також вирішити проблеми з під’єднанням, скинувши налаштування ручки.