0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Підтримка Philips

    Неможливо під’єднати зубну щітку до додатка Sonicare

    Оновлено 07 листопада 2024 р.
    Якщо зубна щітка не під’єднується до додатка Philips Sonicare, виконайте наведені нижче дії.
    1. Перевірте, чи зубну щітку повністю заряджено.
    2. Перевірте, чи операційну систему телефона й додаток оновлено.
    3. Увімкніть функцію Bluetooth на мобільному пристрої.
    4. Тримайте зубну щітку й мобільний пристрій близько одне до одного.
    5. Зніміть зубну щітку із зарядного пристрою або натисніть кнопку режиму, щоб активувати світлодіодні символи на ручці.
    6. Відкрийте додаток Sonicare.
    Якщо зубну щітку не вдається з’єднати, коли ви відкриваєте додаток, скасуйте з’єднання у пару/видаліть зубну щітку в налаштуваннях Bluetooth телефона. Перезапустіть додаток Sonicare, щоб повторно з’єднати пристрій у пару. Очищення кеш-пам’яті Bluetooth на мобільному пристрої також може вирішити проблеми з під’єднанням.

    Примітка. Користувачі зубної щітки Sonicare 9900 Prestige можуть також вирішити проблеми з під’єднанням, скинувши налаштування ручки.
    Шукаєте щось інше?

    Дізнайтеся про всі варіанти підтримки Philips

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.