0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Підтримка Philips

    Я не можу під’єднати бритву Philips до додатка GroomTribe

    Оновлено 05 березня 2025 р.
    Якщо ви не можете під’єднати бритву до додатка GroomTribe, наведені нижче поради щодо усунення несправностей можуть допомогти вам знайти рішення.

    Рекомендуємо виконати кроки у поданому нижче порядку. Перш ніж переходити до наступної дії, щоразу перевіряйте, чи вдалося вирішити проблему. 
    Переконайтеся, що ваш телефон знаходиться на відстані не більше 3 метрів від бритви. Проблеми зі з’єднанням виникатимуть, якщо ваш телефон знаходиться за межами 3 метрів. 
    Бритви, сумісні з додатком GroomTribe, використовують Bluetooth версії 4.1 або вище. Якщо у вас правильна версія Bluetooth, спробуйте вимкнути цю функцію в налаштуваннях телефона і знову ввімкнути. Перевірте, чи бритву ввімкнено, а потім знову спробуйте з’єднати телефон із бритвою.
    Оновлення операційної системи телефона може спричинити проблеми зі з’єднанням. Щоб вирішити цю проблему, перевстановіть з’єднання між бритвою й додатком, виконавши наведені нижче дії.

    1.    Від’єднання бритви: Натисніть кнопку увімк./вимк. на бритві протягом 10 секунд, щоб від’єднати її від додатка. Якщо бритву буде успішно від’єднано, на ній з’явиться символ Bluetooth.  
    2.    Від’єднання телефона: Перейдіть до параметрів телефона й виберіть Bluetooth. Потім виберіть бритву S7/S9 і виберіть "Від’єднати" або "Видалити". 
    3.    Для телефонів Android: переконайтеся, що ввімкнено дозволи на визначення місцезнаходження або дозволи на пристрої поблизу.
    4.    Якщо у вас досі виникають проблеми з під’єднанням, спробуйте жорстке скидання. Натисніть та утримуйте кнопку увімк./вимк. на бритві протягом 30 секунд.

    Тепер у вас буде можливість знову з’єднати бритву з телефоном. Увімкніть бритву, щоб активувати Bluetooth під час з’єднання. Відкрийте додаток і дотримуйтесь інструкцій, щоб почати процес з’єднання. Встановлення з’єднання може зайняти близько двох хвилин. 

    Примітка. Ці інструкції можуть відрізнятися на різних смартфонах. Детальнішу інформацію див. у посібнику користувача телефона.
    Проблеми зі з’єднанням можуть виникнути у випадку зміни телефона або якщо бритву раніше була під’єднано до іншого телефона. Рекомендуємо від’єднати телефон і спробувати під’єднати бритву, як описано в розділі вище. Якщо ви скористалися наведеними вище порадами, але все одно не змогли вирішити цю проблему, зверніться до нас за подальшою підтримкою

    Як останній крок, спробуйте видалити й перевстановити додаток GroomTribe. Дотримуйтесь інструкцій нижче:

    1. Видаліть і перевстановіть додаток.
    2. Перезавантажте бритву, утримуючи кнопку увімк./вимк. на бритві протягом 30 секунд.

    Для отримання подальшої допомоги зверніться до нашої команди обслуговування клієнтів.

    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Шукаєте щось інше?

    Дізнайтеся про всі варіанти підтримки Philips

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.