0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Підтримка Philips

    Як під’єднати зубну щітку Philips Sonicare до додатка Sonicare (лише для Android)?

    Оновлено 23 серпня 2024 року
    Доступне оновлення ПЗ для усунення проблеми в операційній системі деяких телефонів Android, що перешкоджає з’єднанню.

    Виконайте подані нижче кроки для оновлення вбудованого програмного забезпечення й під’єднайте зубну щітку Philips Sonicare до додатка Sonicare. 

      Відкрийте додаток Sonicare і під’єднайте зубну щітку. Має з’явитися поданий внизу екран: 
       
      Тепер з’явиться екран Довідка щодо підключення. Дотримуйтесь інструкцій на екрані (див. нижче). 

      Виконайте ці кроки в меню "Налаштування" чи "Панель стану" мобільного пристрою:

      1. Вимкніть Wi-Fi.

      2. Увімкніть, а потім вимкніть режим літака. 

      3. Залиште режим Wi-Fi та режим літака вимкненим, а режим Bluetooth – увімкненим. 

      Поверніться до додатка, натисніть кнопку режиму на зубній щітці, а потім натисніть кнопку "Оновити" нижче, щоб під’єднатися й почати оновлення вбудованого програмного забезпечення. 
      Тепер з’явиться екран Оновлення моєї ручки, який повідомить про оновлення програмного забезпечення. 

      Примітка. Ручка не повинна знаходитися на зарядному пристрої, а бути поблизу під час оновлення.
      З’явиться повідомлення Оновлення завершено. Тепер ви можете натиснути кнопку продовження і керувати додатком. 

       
      Якщо у вас усе ще виникають проблеми з під’єднанням зубної щітки Philips Sonicare до додатка Sonicare на пристрої Android, відвідайте нашу сторінку з ремонту або обміну на вебсайті Philips.
      Шукаєте щось інше?

      Дізнайтеся про всі варіанти підтримки Philips

      Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.