Оновлено 28 листопада 2024 р.
Якщо ви не можете під’єднатися до функцій SkinAI у додатку Philips Lumea, виконайте наведені нижче дії для усунення проблеми:
- Перевірте, чи пристрій Philips Lumea є моделлю S9900. Номер моделі можна знайти на упакуванні, що додається до пристрою. Функції SkinAI сумісні лише з моделлю Lumea S9900.
- Розблокуйте функції SkinAI, дотримуючись інструкцій у додатку Lumea. Цей процес включає сканування QR-коду на рукоятці вашого пристрою Lumea.
- Перевірте, чи з’єднання з Інтернетом або Wi-Fi є стабільним. Рекомендуємо під’єднати ваш мобільний пристрій до потужного з’єднання Wi-Fi або Інтернету, щоб скористатися функціями SkinAI повною мірою.
- Перевірте, чи ваш мобільний пристрій сумісний із функціями SkinAI. У той час як більшість сучасних пристроїв iOS та Android є сумісними, невелика кількість пристроїв можуть не підходити.
- Відвідайте App Store або Google Play і переконайтеся, що на пристрої встановлено найновішу версію додатка Philips Lumea. Лише остання версія додатка пропонує всі переваги функцій SkinAI.
- Зачекайте і спробуйте пізніше. Іноді на наших серверах проводиться планове технічне обслуговування, у зв’язку з чим протягом короткого періоду часу функції можуть бути недоступні.
Якщо ці рішення вам не допоможуть, і ви не зможете отримати доступ до функцій SkinAI, зв’яжіться з нами.