0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Підтримка Philips

    Не вдається під’єднати кухонний пристрій Philips до додатка NutriU

    Оновлено 10 листопада 2023 р.
    Якщо кухонний пристрій Philips не вдається під’єднати до додатка NutriU, ознайомтеся з рішеннями, описаними в статті нижче.
    Зауважте, що одночасно можна під’єднати тільки одну мультипіч до одного облікового запису NutriU. 
    Якщо ви не впевнені, чи мультипіч Philips підтримує під’єднання до Інтернету чи ні, перевірте, чи номер моделі відповідає моделям у списку пристроїв NutriU в розділі "Connected Airfryers" (Мультипечі з під’єднанням до Інтернету). Зауважте, що поданий нижче список є лише прикладом, і він може відрізнятися залежно від вашої країни.
    Примітка.
    Якщо вибрати неправильний номер моделі, NutriU може не під’єднатися до домашнього пристрою. Номер моделі можна знайти на наклейці з табличкою з даними внизу пристрою, яка починається з HD або NA. Наприклад, якщо в табличці з даними написано HD9280/90, виберіть HD9280 в NutriU.
    перевірка моделі
    • Перевірте, чи домашня мережа працює належним чином і чи у вас є доступ до Інтернету.
    • Перевірте, чи домашня мережа працює на частоті 2,4 ГГц, оскільки пристрій Philips обладнано модулем Wi-Fi 11 b/g/n із частотою 2,4 ГГц. 
    • Якщо домашній маршрутизатор Wi-Fi налаштовано на єдину мережу 5 ГГц, його потрібно перемкнути в режим двосмугової мережі, а телефон має бути підключено до мережі 2,4 ГГц.
    • Смартфон має бути під’єднано до Інтернету.
    • Якщо ви використовуєте VPN-з’єднання, вимкніть його, оскільки це може спричинити проблеми.
    • Перевірте, чи у вас встановлена остання версія NutriU (перевірте в магазині додатків). 
    • Якщо кухонний пристрій уже під’єднано до NutriU, видаліть його з вкладки пристроїв у розділі NutriU. 
    • Очистьте кеш-пам’ять додатка NutriU в налаштуваннях.
    • Від’єднайте кухонний пристрій від мережі, почекайте 30 секунд і під’єднайте його знову.
    • Лише мультипіч HD9880 та мультиварка NX0960: перевірте, чи ввімкнено Wi-Fi у меню Settings (Налаштування)/Tools (інструменти) -> Setup Wi-Fi (Налаштування Wi-Fi).
    • Лише мультиварка NX0960: скиньте налаштування Wi-Fi на дисплеї мультиварки у меню Tools (Інструменти) → Settings (Налаштування).
    • Почніть з’єднання у пару з додатка NutriU через вкладку "Appliances" (Пристрої) (див. малюнок нижче).
    • Дотримуйтесь інструкцій на екрані в додатку NutriU.
    • Для отримання детальнішої інформації також перегляньте посібник користувача кухонного пристрою. Його можна знайти на вебсайті www.philips.com/support

    Примітка. У деяких випадках під час з’єднання в пару, коли пристрій під’єднано до мережі Philips Setup, на екрані смартфону з’являється запит щодо вибору кращої Wi-Fi із під’єднанням до Інтернету – відхиліть цю дію, оскільки це перерве з’єднання в пару.

     
    з’єднання в пару
    Якщо в додатку NutriU виникає помилка "Error 3" або "Conn-3" і ви вже виконали згадані вище кроки, виконайте подані нижче дії.
    1. Вийдіть із режиму поточного з’єднання в пару.
    2. Якщо кухонний пристрій відображається в розділі "Connected Devices" (Під’єднані пристрої) на вкладці "Appliance" (Пристрій), видаліть його.
    3. Перевірте, чи кухонний пристрій уже з’єднано в пару з Wi-Fi, про що свідчить світіння світлодіодного індикатора Wi-Fi на дисплеї пристрою без блимання.
    4. Якщо так, знову почніть з’єднання в пару через вкладку "Appliance" (Пристрій) в NutriU і скористайтеся функцією "Skip Setup" (Пропустити налаштування) (для пропускання налаштування Wi-Fi) на першому екрані (див. малюнок нижче).
    5. Якщо ні, послідовно виконайте два-три скидання налаштувань до заводських значень на кухонному пристрої, від’єднайте його після кожного скидання і зачекайте дві хвилини, перш ніж знову під’єднати його. Потім спробуйте відновити з’єднання в пару через NutriU.

    Якщо всі вищезазначені інструкції не допомагають, зверніться до нас для отримання подальшої підтримки.
     
    Пропустити налаштування
    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Шукаєте щось інше?

    Дізнайтеся про всі варіанти підтримки Philips

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.