UK
RU
0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

      Дистрибуція товарів автомобільного освітлення: яскраві зв’язки


      Віце-президент ринку післяпродажного обслуговування Lumileds Стівен Зіммер пояснює, чому тривалі партнери по збуту є основними в процесі глобалізації продажу товарів автомобільного освітлення.

      Яке місце займає Lumileds у секторі автомобільного освітлення?

      Lumileds – це міжнародна компанія, що виготовляє і продає інноваційні рішення для освітлення для автомобільного, мобільного сектору і секторів технології Інтернет-речей та освітлення. Усі наші автомобільні вироби є оригінальної якості і забезпечують найкращу у своєму класі ефективність для виробників автомобілів та ринку післяпродажного обслуговування в усьому світі. Ми маємо суттєві досягнення у сфері інновацій як винахідники ксенонових фар, ініціатори використання галогенних ламп, а сьогодні є лідерами у сфері виготовлення світлодіодних ламп. Lumileds розробляє, виробляє і продає вироби для освітлення автомобілів Philips. Ви знайдете наші лампи в кожному третьому автомобілі у світі, що дозволяє нам займати передові позиції на цьому ринку.


      Які основні проблеми, пов’язані з глобалізацією продажу товарів автомобільного освітлення?

      На міжнародному ринку послідовність є важливою. Це означає єдиний підхід до клієнтів, де б вони не були, тому ми гармонізували способи роботи з ними в міжнародному форматі (зі збереженням локальної гнучкості) і вирівняли свої вироби, послуги та ціни. В основі цього всього лежить стратегія керування каналами, яка базується на згуртованій групі впливових регіональних лідерів.


      Як перехресна дистрибуція впливає на ринок?

      Автомобільний ринок післяпродажного обслуговування та клієнтські канали змінюються швидше, ніж будь-коли. Історичні межі, які керували нашою промисловістю, зникають у багатьох країнах. На практиці це означає, що всі продають усюди. Я думаю, що нам потрібно повернутися до основ і чітко розуміти, що ми продаємо, кому і для чого. Якщо ми зосередимося на цих основах, питання, пов’язані з каналами (такі як маркетингова діяльність, товарна політика, ціноутворення та послуги), стануть зрозумілішими.


      Як Ви обираєте міжнародних партнерів по збуту?

      На більшості ринків ми займаємося автомобільним освітленням десятиліттями, тому в нас багаторічні відносини з багатьма нашими клієнтами. Коли потрібно вибрати нових партнерів чи дистриб’юторів, ми цінуємо довготривалий потенціал, а не швидкі перемоги. Часто ми співпрацюємо з дистриб’юторами, які поділяють нашу віру у важливість інновацій, залучення клієнтів та стабільний розвиток.


      Який зв’язок у Вас із дистриб’юторами ринку післяпродажного обслуговування?

      Наша стратегія збуту базується на принципі “всюди, але не будь-де”. Ми гарантуємо охоплення усього ринку завдяки вмілим партнерам-однодумцям. Ми сподіваємось, що їм буде комфортно працювати з високоякісними виробами та послугами оригінальної якості, а також що вони будуть думати на майбутнє. Ми віримо, що спільний підхід зі своїми партнерами з дистрибуції – це найкращий спосіб переконати монтажників та користувачів вимагати високоякісних частин для своїх транспортних засобів. Цей тип тісних зв’язків допомагає нам як виробникам та нашим дистриб’юторам розуміти й адаптуватися до ринку, що змінюється. Підсумовуючи, ми хочемо працювати на всьому автомобільному ринку післяпродажного обслуговування, незалежно від того, чи це оптова торгівля, традиційна торгівля чи торгівля через Інтернет.

       

      Які якості потрібні робочому персоналу?

      Глобалізація та нові технології роблять ринок ще більш складним. Зі збільшенням швидкості доступу до інформації важливо мати людей, які можуть тлумачити дані, визначати основні моменти і діяти згідно з ними. Також у міру розмиття меж між каналами продажу та розширення Інтернет-торгівлі наш персонал повинен вміти бачити ринок як одне ціле і працювати на випередження для вирішення проблем до їх виникнення. За можливості ми хочемо, щоб наші люди знаходили мотивацію у підтримці росту наших партнерів. Це перетворюється, наприклад, на зосередження на вторинних продажах, а не первинних. 

      Про Lumileds

      Для автомобільних, мобільних компаній, компаній на основі технології Інтернету речей та компаній з освітлення, яким потрібні інноваційні рішення, Lumileds є світовим лідером із командою, що складається з понад 9000 членів у понад 65 країнах. Партнери Lumileds та їхні клієнти розсувають межі освітлення. 

      Щоб дізнатися більше про наш асортимент рішень для освітлення, відвідайте веб-сторінку lumileds.com.

      Також Вас може зацікавити:

      Дізнайтеся більше

      Де придбати

      Де придбати

      Купуйте автомобільні вироби Philips онлайн або магазині поруч

      Підтримка автотоварів

      Підтримка автотоварів

      Шукаєте замінні фари Philips для свого автомобіля?

      Автентичність виробів Philips

      Автентичність виробів Philips

      Найвищим пріоритетом для компанії Philips є забезпечити максимальне задоволення споживачів, які купують оригінальні вироби Philips

      Як замінити фари?

      Як замінити лампи у фарах на Peugeot 308

      Як замінити лампи у фарах на Peugeot 308

      Як замінити лампи у фарах на Range Rover Evoque

      Як замінити лампи у фарах на Range Rover Evoque

      Як замінити лампи у фарах на Mini Cooper Countryman

      Як замінити лампи у фарах на Mini Cooper Countryman

      Як замінити лампи у фарах на Volkswagen Golf VII

      Як замінити лампи у фарах на Volkswagen Golf VII

      Підписуйтесь та отримуйте -10% додаткової знижки на Philips.ua*


      Здоровий спосіб життя починається тут. Підписуйтесь та отримайте:​

      Вітальний промокод зі знижкою -10%*​

      Ексклюзивні пропозиції та ранній доступ до розпродажів​

      Актуальні та корисні поради від Philips​

      Partnerlista
      *
      Я хочу отримувати рекламно-інформаційні повідомлення – залежно від моїх уподобань і поведінки – щодо виробів, послуг, подій та акційних пропозицій Philips. Я можу в будь-який момент скасувати підписку!

      *Промокод -10% знижки на покупки на Philips.ua буде надіслано на електронну пошту, вказану у формі підписки, за умови першої реєстрації такої електронної пошти.

      You are about to visit a Philips global content page

      Continue

      Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.