Лампи фар є високоточними виробами, що не завжди помітно з першого погляду. Звичайна побутова лампа поширює світло в радіусі лише кількох метрів, а лампа для фар разом із рефлектором має точно передавати світло на дорогу на відстань більше 50 метрів. Зараз Ви дізнаєтесь, чому якість під час виробництва відіграє таку важливу роль і чому неякісні лампи мають важливий вплив на безпеку дорожнього руху – навіть за наявності маркування E. Галогенні лампи для фар виробляються і схвалені відповідно до чинного законодавства (ECE R37). Характеристики включають дозволений світловий потік у люменах, споживання електроенергії та всі розміри від самої скляної лампи до основи. Ця характеристика має на меті забезпечити відповідність кожної схваленої лампи H7 кожній фарі, призначеній для використання з лампою H7, і правильний пучок світла від такого поєднання.
Що лежить в основі хорошої галогенної лампи?
Вимоги від ECE R37
Малюнок 1: геометрія хорошої лампи з ниткою розжарювання у точній фокальній точці фари На малюнку показано спрощену діаграму шляху променя фари з параболічним рефлектором. Промені поширюються лише паралельно, якщо нитка розжарювання знаходиться в точній фокальній точці. Зрозуміло, що лампи фірмових виробників, таких як Philips, які також постачають оригінальне обладнання, відповідають найжорсткішим вимогам ECE R37, а їхні внутрішні характеристики часто ще жорсткіші. Це включає високоточні процеси виробництва та надзвичайно жорсткі перевірки якості. Порівняльні тестування, виконані автомобільними журналами, ще раз демонструють, що багато ламп, виготовлених із використанням дешевих методів виробництва, не відповідають цим високим стандартам і мають помилки в геометрії, що є головною проблемою. Результат – неточний промінь світла, надто короткий діапазон чи блиск (представлено на двох зображеннях із використанням параболічного рефлектора). Якщо нитка розжарювання знаходиться надто далеко від рефлектора, промінь світла надто короткий; якщо вона надто близько, то це спричиняє блиск.
Крім світлового потоку, особливо важлива геометрія лампи. У сучасних фарах довільної форми світло від нитки розжарювання фокусується на дорозі, використовуючи по-різному вирівняні відбиваючі елементи. Ця система може працювати належним чином лише тоді, коли нитка розжарювання знаходиться у правильному місці. Для розміщення нитки розжарювання у лампі H7 допуск становить лише 0,2 мм – завжди відносно регулювального кільця, що встановлює лампу у фару.
Різниця між хорошими та поганими лампами
Малюнок 2: геометрія поганої лампи – нитка розжарювання за межами фокальної точки, промінь світла надто короткий
Малюнок 3: геометрія поганої лампи – нитка розжарювання за межами фокальної точки, блиск Цей тип лампи часто має надзвичайно сильне чи блискуче покриття, а упаковка часто обіцяє надзвичайно високу колірну температуру. Те, що світло може бути неефективним, чи, в найгіршому випадку, може створювати небезпечний рівень блиску, на жаль, мало цікавить. Промінь світла з висоти пташиного польоту Відмінності ближнього світла можна побачити з висоти пташиного польоту, що демонструє асиметричне поширення світла, яке фари спрямовують на дорогу в кольорі. Це дуже хороший спосіб порівняння діапазону променя світла з різними лампами.
Малюнок 4: освітлення дороги хорошою лампою стандарту H7
Малюнок 5: освітлення дороги дуже поганою лампою стандарту H7 На зображеннях показано приклад хорошої лампи стандарту H7 у порівнянні з надзвичайно поганою лампою. Погана лампа “деформує” промінь світла так, що більше неможливо розпізнати характерне, асиметричне поширення світла. Більше того, це неможливо виправити шляхом регулювання фари. У такому разі різниця в діапазоні на зовнішньому краю проїзної частини становить більше 50 метрів; у серйозному випадку у водія буде недостатньо часу на належну реакцію. У порівнянні з потужнішим світлом лампи X-tremeVision різниця ще більша. Чому на поганих лампах може бути маркування E? Відкритим залишається питання, чому деякі лампи мають маркування E, але дуже погано працюють під час порівняльного тестування. До того як лампу буде схвалено, потрібно, щоб виробник протестував п’ять зразків у лабораторії тестування, а потім подав заявку на схвалення у відповідні органи у країні, яка є членом ECE. На жаль, виробник відповідальний за те, щоб поточне виробництво продовжувало виробляти вироби, що відповідають тому, що було схвалено спочатку. Це називається “відповідністю виробництва”, і багато дешевих виробників не дотримуються цього принципу належним чином під час виробництва нових партій. Отже, для частин, які пов’язані з безпекою, наприклад автомобільні лампи, рекомендується вибирати вироби відомих виробників, які також постачають оригінальне обладнання. Принаймні Ви повинні поступати розумно.
Також Вас може зацікавити:
Довідник для вибору відповідної лампи
Купуйте автомобільні вироби Philips онлайн або магазині поруч
Шукаєте замінні фари Philips для свого автомобіля?
Найвищим пріоритетом для компанії Philips є забезпечити максимальне задоволення споживачів, які купують оригінальні вироби Philips
Як замінити лампи у фарах на Peugeot 308
Як замінити лампи у фарах на Range Rover Evoque
Як замінити лампи у фарах на Mini Cooper Countryman
Як замінити лампи у фарах на Volkswagen Golf VII
You are about to visit a Philips global content page
Continue