Ми докладаємо всіх зусиль, щоб подовжити термін служби наших бритв Philips, зменшити вплив на навколишнє середовище та зробити користування виробами Philips більш комфортним для вас.
Якщо бритва Philips перестала працювати протягом гарантійного періоду, натисніть тут, щоб подати заявку на ремонт або обмін. На сторінці за посиланням ви також зможете визначити, чи підлягає ваш виріб гарантії.
Оскільки більшість бритв Philips є водонепроникними, ми рекомендуємо виконувати заміну батареї лише в авторизованому сервісному центрі. Відкривання корпусу бритви може порушити її водонепроникність, що може призвести до пошкодження або травмування.
Порада. Перегляньте статтю з усунення несправностей "Моя бритва Philips не працює", щоб вирішити багато поширених проблем, які можуть бути помилково прийняті за несправність батареї.
Philips серії i9000
Батарею бритви Philips серії i9000 можна замінити в сервісному центрі Philips у будь-який час протягом усього терміну служби бритви (зокрема після закінчення гарантії).
Натиснувши на посилання, Ви залишите офіційний веб-сайт компанії Royal Philips ("Philips"). Будь-які посилання на сторонні веб-сайти, які можуть з’являтись на цьому сайті, надаються лише для Вашої зручності та жодним чином не означають будь-якої підтримки чи схвалення інформації, наданої на цих сайтах. Philips не представляє та не надає жодних гарантій у будь-якій формі щодо будь-яких веб-сайтів третіх сторін або інформації, яка міститься на них.