0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Підтримка Philips

    Додаток Philips HomeID закрився або виник збій у його роботі

    Оновлено 20 лютого 2024 р.
    Якщо часто виникає збій у роботі додатка HomeID, скористайтеся поданими далі порадами по черзі. 
    1. Закрийте й перезапустіть додаток HomeID. 
    2. Перевірте, чи встановлено останню версію додатка HomeID. Перевірте наявність оновлень у магазині додатків App Store. 
    3. Перезавантажте телефон.
    4. Очистьте кеш телефону (Налаштування / HomeID / Очистити кеш).
    5. Також можна видалити й перевстановити додаток HomeID.
    Якщо нічого з вищесказаного не допомогло, зверніться до місцевого Центру підтримки клієнтів Philips.
     
    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Шукаєте щось інше?

    Дізнайтеся про всі варіанти підтримки Philips

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.