0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Підтримка Philips

    Зубна щітка Sonicare не заряджається

    Оновлено 13 грудня 2022 року
    Якщо зубна щітка не заряджається, скористайтеся порадами щодо усунення несправностей, щоб знайти рішення.

    Радимо виконати дії в наведеному нижче порядку. Перш ніж переходити до наступної дії, щоразу перевіряйте, чи вдалося вирішити проблему. 
    Зарядні пристрої для всіх зубних щіток Sonicare різняться і не сумісні з іншими моделями Sonicare. Рекомендуємо заряджати зубну щітку за допомогою оригінального зарядного пристрою, який входить у комплект.

    Зубна щітка не заряджається після підключення до електромережі? Може не працювати розетка. Спробуйте скористатися іншою розеткою, щоб зарядити щітку.
     

    Спробуйте перевірити, чи не пошкоджено адаптер зарядного пристрою або кабель. Якщо ви помітите пошкодження адаптера або кабелю, негайно припиніть ним користуватися. Придбайте заміну в нашому інтернет-магазині.

     

     

    Якщо ви використовуєте зарядну підставку, килимок або склянку, ставте зубну щітку по центру зарядного пристрою. Зубна щітка видасть два короткі сигнали або засвітиться індикатор батареї на підтвердження належного розташування зубної щітки на зарядному пристрої.

    Перевірте, чи зарядний пристрій не встановлено на металеву поверхню або біля інших зарядних пристроїв, оскільки це може спричиняти перешкоди під час заряджання.
    Якщо жодна з цих порад не допоможе, можливо, зубна щітка має внутрішні пошкодження. Рекомендуємо подати запит на ремонт або заміну зубної щітки. Залежно від вашого місця перебування ви можете подати заявку онлайн на ремонт або заміну, відвідати один із наших авторизованих сервісних центрів або зв’язатися з нами.
    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Шукаєте щось інше?

    Дізнайтеся про всі варіанти підтримки Philips

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.