0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Підтримка Philips

    Мій кухонний пристрій Philips не може знайти домашню мережу Wi-Fi.

    Оновлено 19 лютого 2024 р.
    Якщо кухонний пристрій Philips не може знайти мережу Wi-Fi, знайдіть нижче можливі причини та рішення.
    Це означає, що мультиварку або мультипіч більше не під’єднано до домашньої мережі Wi-Fi. Можливо, ви змінили домашню мережу Wi-Fi і вам потрібно знову налаштувати пристрій.

    Мультиварка:
    Запустіть процес налаштування Wi-Fi, перейшовши до меню "Інструменти" → "Параметри" → "Налаштування Wi-Fi" на пристрої та виконуючи інструкції на екрані.

    Мультипіч:
    Переконайтеся, що модель вашої мультипечі підтримує підключення: HD9255, HD9280, HD9285, HD9880.

    Щоб розпочати з’єднання в пару, почніть налаштування безпосередньо з меню налаштувань у додатку HomeID або виконайте описані нижче дії для початку з’єднання в пару з мультипіччю:

    HD9255, HD9280, HD9285: натисніть та утримуйте кнопка зменшення температури й виконайте вказівки в додатку.

    HD9880: перейдіть у меню "Параметри" → "Налаштування Wi-Fi" → "Режим налаштування Wi-Fi", а потім виконайте вказівки в додатку.
    Натисніть кнопку перезавантаження, щоб оновити список, або виберіть "add manually" (додати вручну), щоб вручну ввести назву й пароль мережі Wi-Fi.

    Якщо мережі все ще немає у списку, від’єднайте кухонний пристрій Philips від електромережі й зачекайте 15 секунд, а потім під’єднайте його до електромережі та спробуйте знову. Якщо мережа не з’явиться навіть тоді, зверніться до нас для отримання подальшої підтримки.
    Мультипечі HD9255, HD9280, HD9285, HD9880 та мультиварку NX0960 оснащено модулем Wi-Fi 802.11 b/g/n із діапазоном 2,4 ГГц.

    Якщо домашній маршрутизатор Wi-Fi налаштовано на один діапазон 5 ГГц, перемкніть у режим мережі з підтримкою двох діапазонів, щоб увімкнути діапазон 2,4 ГГц. Потім під’єднайте смартфон до мережі 2,4 ГГц і виконайте кроки, щоб налаштувати пристрій.


    Подані вище рішення не допомогли вирішити проблему? Зверніться до нас для отримання подальшої підтримки.
    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Шукаєте щось інше?

    Дізнайтеся про всі варіанти підтримки Philips

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.