0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Підтримка Philips

    Мультипіч Philips не відображається у списку пристроїв HomeID

    Оновлено 21 лютого 2024 р.
    Дізнайтеся, як знайти модель мультипечі Philips у списку HomeID, у нашій статті внизу.
    У додатку HomeID номер моделі пристрою скорочено за допомогою «x». Наприклад, якщо у вас є модель мультипечі Philips HD9650, у додатку можна вибрати HD965x.

    Якщо моделі пристрою немає у списку, це означає, що, можливо, вашу мультипіч не було випущено для вибраної країни. У такому разі зв’яжіться з нашим сервісним центром післяпродажного обслуговування, і там відреагують належним чином.
    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Шукаєте щось інше?

    Дізнайтеся про всі варіанти підтримки Philips

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.