Нижче подано пропозиції для вирішення деяких типових проблем, які можуть виникати з еспрессо кавомашиною Saeco. Усі рішення та відео підтримки стосуються усієї лінійки повністю автоматичних апаратів (Xelsis, PicoBaristo, PicoBaristo Deluxe, Incanto, GranBaristo, Exprelia, Energica, Intelia, Intuita, Minuto, Synthia, Xsmall та інші).
Якщо не вдається вийняти групу заварювання, апарат не знаходиться у нейтральному положенні. Виконайте кроки внизу і перегляньте відео підтримки* з детальнішими вказівками. У жодному разі не виймайте групу заварювання під час видалення накипу. Спочатку завершуйте видалення накипу. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.
Якщо не вдається вставити групу заварювання, апарат та група заварювання не перебувають у нейтральному положенні. Виконайте подані нижче кроки і перегляньте відео підтримки* з детальнішими вказівками. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.
Якщо молочник не спінює молоко, можуть бути різні причини та їх вирішення. Від’єднайте всі частини системи обробки молока, зокрема трубки, і помийте їх. Найкраще використовувати холодне молоко безпосередньо із холодильника температурою 4 градуси. Перевірено та доведено, що напівзнежирене або цільне коров’яче молоко, соєве молоко та молоко без вмісту лактози дозволяє отримати хорошу піну. 5. Носик подачі молочника не витягнуто повністю (не стосується Xelsis).
1. Частини системи обробки молока брудні.
2. Трубку для молока погано під’єднано до елемента спінювання чи капучінатора.
Під’єднайте трубку для молока до елемента спінювання або капучінатора належним чином.
3. Молоко не холодне.
4. Ви берете невідповідне молоко.
Перевірте, чи його витягнуто повністю.
Під час використання еспрессо кавомашина видає звуки, і це є нормальним явищем. Якщо Ви чуєте незвичний шум, дізнайтеся про його причини та усунення тут. 4. У разі використання фільтра AquaClean/Brita Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився. Вимкніть апарат. Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр належним чином, а потім вставте його на місце. Щоб дізнатися, як підготувати фільтр AquaClean, перегляньте відео. Встановіть підготовлений фільтр на місце і приготуйте каву. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.
Сильний шум під час мелення може мати такі причини:
1. Заблокувалася лійка для кави.
Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".
2. Вибрано налаштування найдрібнішого помелу.
Виберіть налаштування грубішого помелу. Виконайте кроки у відео підтримки* "Перше використання і персоналізація налаштувань".
Сильний шум під час споліскування або приготування кави може мати такі причини:
1. Зерна/частинки кави потрапили під резервуар для води і втягується повітря.
Вийміть резервуар для води та зерна/частинки зерен із відділення для резервуара для води. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".
2. Група заварювання забилася брудом або погано змащена.
Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення і дізнатися, як вставляти та видаляти групу заварювання.
3. З апарата потрібно видалити накип
Якщо Ви давно не видаляли накип з апарата чи відкладали цю процедуру кілька разів, настав час зробити це. Для видалення накипу з апарата використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips/Saeco. На сторінці про видалення накипу можна знайти відповідні вказівки для свого апарата.
Коли з’являється код помилки службової клавіші 1, 3, 4, 5, 14 або 19, користуватися апаратом більше неможливо. Відео підтримки* дозволяють вирішити проблему. Якщо з’явиться інший код, зверніться до нашого Центру обслуговування клієнтів.
Service key error code 1 Це вказує на те, що лійку для кави заблоковано меленою кавою. Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки. 1. Вимкніть апарат. 2. Вийміть групу заварювання. 3. Вставте ручку ложки у лійку для кави і розблокуйте її. 4. Встановіть групу заварювання на місце. 5. Увімкніть апарат знову. 6. Виберіть налаштування грубішого помелу. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей. *The support movie is applicable for all Full Automatic Espresso machines, not only the mentioned models in the title.
Service key error code 3/4 Група заварювання забилася, погано змащена або не зафіксована на місці. Для вирішення проблеми виконайте кроки у відео підтримки*. 1. Вимкніть апарат. 2. Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном. 3. Змастіть групу заварювання, як показано у відео підтримки. 4. Встановіть групу заварювання на місце і перевірте, чи її зафіксовано. У разі належного встановлення та фіксації чути легке клацання. 5. Увімкніть апарат знову. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.
Service key error code 5 Оскільки існує багато різних причин, одне з поданих далі рішень може допомогти Вам. Детальніші вказівки можна знайти у відео підтримки*. 1. У каналі для води знаходиться повітря або кавові зерна потрапили під резервуар для води
Вимкніть апарат. Вийміть резервуар для води і перевірте, чи відділення резервуара для води чисте і чи в ньому немає кавових зерен/частинок зерен. Потім увімкніть апарат знову. Подайте 2–3 чашки гарячої води
2. У разі використання фільтра AquaClean/Brita
Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.
Вимкніть апарат. Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр для води належним чином, а потім вставте його на місце. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.
3. Група заварювання забилася
Вимкніть апарат. Вийміть групу заварювання, сполосніть її під краном і за потреби змастіть. Встановіть групу заварювання на місце й увімкніть апарат.
4. Частинки накипу блокують систему каналів
Вимкніть апарат на кілька годин. Увімкніть апарат знову. Якщо код помилки зник, видаліть накип з апарата. Видаляйте накип лише за допомогою засобу для видалення накипу Philips/Saeco. У розділі щодо видалення накипу можна знайти відповідні інструкції для апарата.
*Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.
Service key error code 14 Апарат перегрівся. Вимкніть його на 60 хвилин.
Service key error code 19
Якщо контейнер для меленої кави спорожнити, коли апарат вимкнено, налаштування лічильника циклу приготування кави не буде скинуто, а повідомлення "empty coffee grounds container" (спорожніть контейнер для меленої кави) не зникне. Або апарат подасть сигнал, навіть якщо він ще не повний.
Щоб повідомлення зникло, виконайте подані нижче дії.
• Вийміть контейнер для меленої кави, коли апарат увімкнено, зачекайте принаймні 5 секунд і вставте його знову.
• Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.
Якщо продовжує світитися індикатор видалення накипу, найімовірніше, що Ви не сполоскали апарат достатньою кількістю води після видалення накипу.
Сполосніть апарат ще одним повним резервуаром води.
Якщо Ви зупинили видалення накипу, вимкнувши апарат, і не знаєте, як продовжити, зверніться до нашого Центру обслуговування клієнтів для отримання допомоги.
Світлові індикатори на еспрессо-кавоварці повідомляють про те, що потрібно робити, а також про стан апарата.
У посібнику користувача подано спеціальний розділ про значення індикаторів. Скористайтеся функцією пошуку, щоб знайти і завантажити відповідний посібник користувача для еспрессо кавомашини Philips або Saeco.
Примітка. Якщо всі світлові індикатори блимають одночасно, зверніться до нашого Центру обслуговування клієнтів для отримання допомоги.
Ми знайшли {number} вироби(ів), які доступні за межами Вашої країни, тому місцеві акції можуть не застосовуватися.
Показати виробиЗнайдено товарів: {number}
Ви знайшли свою модель, але...
Цей виріб недоступний у вашій країні, але ми знайшли такий в іншій країні
Будь ласка, виберіть свою модель на основі останніх 2 цифр номера вашого продукту, показаного синім кольором.
Found your model!
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading7
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading8
If this is the correct one, please select it below. Otherwise, search again.
Якщо кава надто слабка, можуть бути різні причини і вирішення. Дізнайтеся про причини цієї проблеми та її вирішення тут. 1. Під час першого використання Перші чашки кави можуть бути слабкими, це нормально, оскільки система налаштування кави Saeco все ще налаштовується. Приготуйте ще 5–7 чашок кави. 2. Група заварювання забилася брудом або погано змащена Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення і дізнатися, як вставляти та видаляти групу заварювання. 3. Об’єм кави налаштовано за допомогою функції пам’яті (MEMO) Налаштуйте об’єм кави для певної кнопки приготування кави. Натисніть та утримуйте відповідну кнопку, поки на дисплеї не з’явиться піктограма "Memo" (Пам’ять). Апарат перейде у фазу програмування і почне готувати вибрану каву. Виконайте кроки у відео підтримки* "Перше використання і персоналізація налаштувань". 4. Мелена кава блокує лійку для кави Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити". 5. Вибрано налаштування грубого помелу Виберіть налаштування дрібнішого помелу. Виконайте кроки у відео підтримки* "Перше використання і персоналізація налаштувань". *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.
Якщо подається лише кілька крапель кави, можуть бути різні причини і вирішення. Дізнайтеся про причини цієї проблеми та її вирішення тут. 1. Група заварювання забилася брудом або погано змащена. Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення/змащування і дізнатися, як вставляти та видаляти групу заварювання. 2. Носик подачі кави забився. Голкою акуратно розблокуйте отвори носика подачі кави. 3. У разі використання фільтра AquaClean/Brita Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився. Вимкніть апарат. Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр належним чином, а потім вставте його на місце. Щоб дізнатися, як підготувати фільтр AquaClean, перегляньте відео. Встановіть підготовлений фільтр на місце і приготуйте каву. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни. 4. Потрібно видалити накип з апарата. Якщо Ви давно не видаляли накип з апарата чи відкладали цю процедуру кілька разів, настав час зробити це. Для видалення накипу з апарата використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips/Saeco. На сторінці про видалення накипу можна знайти відповідні вказівки для свого апарата. 5. Для апаратів Exprelia або Xelsis Регулятор міцності кави закрито. Поверніть регулятор міцності кави у середнє положення і приготуйте еспрессо. 6. Подайте гарячу воду. У системі може бути повітря. Його можна видалити, подавши гарячу воду з апарата. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.
Оскільки існує багато різних причин, одне з поданих далі рішень може допомогти Вам. Детальніші вказівки можна знайти у відео підтримки*.
1. Під час першого використання
Перші чашки кави можуть бути слабкими, це нормально, оскільки система налаштування кави Saeco все ще налаштовується. Приготуйте ще 5–7 чашок кави.
2. Зерна/частинки кави потрапили під резервуар для води і втягується повітря.
Вийміть резервуар для води та зерна/частинки зерен із відділення для резервуара для води. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".
3. Група заварювання забилася брудом
Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення і дізнатися, як вставляти та видаляти групу заварювання.
4. У разі використання фільтра AquaClean/Brita
Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.
Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр належним чином, а потім вставте його на місце. Щоб дізнатися, як підготувати фільтр AquaClean, перегляньте відповідне відео. Встановіть підготовлений фільтр на місце і приготуйте каву. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.
5. У каналі для води знаходиться повітря
Подайте 2–3 чашки гарячої води.
6. Для апаратів Exprelia або Xelsis
Регулятор міцності кави закрито. Поверніть регулятор міцності кави у середнє положення і приготуйте еспрессо.
7. З апарата потрібно видалити накип
Якщо Ви давно не видаляли накип з апарата чи відкладали цю процедуру кілька разів, настав час зробити це. Для видалення накипу з апарата використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips/Saeco. На сторінці про видалення накипу можна знайти відповідні вказівки для свого апарата.
*Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.
Може бути кілька причин появи води під апаратом. Це не є безпосередньою ознакою технічної несправності. Дізнайтеся більше з поданої далі інформації та відео підтримки* з детальнішими вказівками. Вода у лотку для крапель Якщо Ви побачите воду у лотку для крапель, не хвилюйтеся, це нормально: Це вода, яка використовується для циклів самостійного споліскування апарата під час використання і потрапляє у лоток для крапель. Це не є ознакою протікання апарата. Коричнювата вода/вода із вмістом часточок кави Якщо вода під апаратом коричнювата або містить часточки кави, перевірте, чи причиною цього не є переповнення лотка для крапель, протікання, вийнявши лоток для крапель під час використання чи забиту групу заварювання/шухляду для залишків кави. Для запобігання/вирішення цієї проблеми: – спорожняйте лоток для крапель, коли з’являється індикатор повного лотка для крапель, через кришку лотка для крапель; – перш ніж видаляти накип з апарата, перевірте, чи порожній лоток для крапель; – апарат слід поставити на горизонтальну поверхню; – вийміть групу заварювання та шухляду для залишків кави і сполосніть їх під краном. Чиста вода під апаратом Якщо резервуар для води поставити спереду апарата, його може бути вставлено не повністю. Вставляйте його якомога далі до задньої частини. Якщо це не допоможе вирішити проблему, зверніться до Центру обслуговування клієнтів у своїй країні, оскільки можливе протікання. Кава/вода протікає за носиком подачі кави Якщо Ви маєте знімний носик подачі кави, слідкуйте, щоб він знаходився у правильному положенні. Посуньте носик подачі кави трохи більше до апарата. Можливо, це допоможе вирішити проблему. Якщо носик подачі кави апарата не знімається, зверніться до Центру обслуговування клієнтів у своїй країні, оскільки можливе протікання. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей у тексті.
Лійку для кави заблоковано меленою кавою. Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки*. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.
Якщо еспрессо кавомашина не вмикається, коли натиснути кнопку живлення, можуть бути різні причини та вирішення цієї проблеми. 1. Перевірте кабель живлення та перемикач на задній панелі 2. Під’єднайте апарат до іншої розетки Перевірте, чи до групи живлення не під’єднано надто багато пристроїв. Під’єднайте апарат до іншої розетки.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueЩоб знайти детальнішу інформацію, введіть назву чи номер еспрессо кавомашини
Ми знайшли {number} вироби(ів), які доступні за межами Вашої країни, тому місцеві акції можуть не застосовуватися.
Показати виробиЗнайдено товарів: {number}
Ви знайшли свою модель, але...
Цей виріб недоступний у вашій країні, але ми знайшли такий в іншій країні
Будь ласка, виберіть свою модель на основі останніх 2 цифр номера вашого продукту, показаного синім кольором.
Found your model!
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading7
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading8
If this is the correct one, please select it below. Otherwise, search again.
You are about to visit a Philips global content page
Continue