0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    ЯК УСУНУТИ НЕСПРАВНОСТІ ЕСПРЕССО КАВОМАШИНИ SAECO?


    Нижче подано пропозиції для вирішення деяких типових проблем, які можуть виникати з еспрессо кавомашиною Saeco. Усі рішення та відео підтримки стосуються усієї лінійки повністю автоматичних апаратів (Xelsis, PicoBaristo, PicoBaristo Deluxe, Incanto, GranBaristo, Exprelia, Energica, Intelia, Intuita, Minuto, Synthia, Xsmall та інші).

    Виберіть тип проблеми для пошуку рішень

    Milk foam

    Молочна піна

    Brew group

    Група заварювання

    Noise

    Шум

    Alarm light/message

    Індикатор попередження/повідомлення

    Coffee quality

    Якість кави

    No/few drops of coffee

    Немає кави/трохи кави

    Leaking

    Протікання

    Grinding

    Перемелювання

    On/Off

    Увімкнення/вимкнення

    Апарат не утворює хорошої молочної піни

    Не вдається вийняти групу заварювання

    Не вдається вставити групу заварювання

    На дисплеї з’являється код помилки службової клавіші

    Повідомлення "empty container" (спорожніть контейнер) не зникає

    Індикатор видалення накипу не згасає після видалення накипу

    Я не розумію значення світлових сигналів на апараті

    Кавомашина заварює неміцну каву

    Подається лише кілька крапель кави

    Кава або вода не подається

    НЕ ВДАЄТЬСЯ ВИЙНЯТИ ГРУПУ ЗАВАРЮВАННЯ

    Якщо не вдається вийняти групу заварювання, апарат не знаходиться у нейтральному положенні. Виконайте кроки внизу і перегляньте відео підтримки* з детальнішими вказівками.

     

    1. Встановіть назад контейнер для меленої кави та лоток для крапель і закрийте сервісні дверцята.
    2. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб вимкнути апарат. Дочекайтеся його вимкнення і відсутності звуків.
    3. Встановіть головний перемикач позаду в положення OFF (0). Якщо немає головного перемикача, від’єднайте апарат від електромережі. 
    4. Встановіть головний перемикач позаду в положення ON (-). Якщо немає головного перемикача, знову під’єднайте апарат до електромережі.
    5. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб увімкнути апарат знову. Дочекайтеся увімкнення апарата і відсутності звуків. Примітка. Не виконуйте жодних дій, коли відкриваєте сервісні дверцята/виймаєте лоток для крапель або контейнер для меленої кави до того, як апарат буде готовий до використання. 
    6. Вийміть контейнер для меленої кави та лоток для крапель і відкрийте сервісні дверцята. 
    7. Спробуйте вийняти групу заварювання знову. Натисніть на ручку вбік і тримаючи її, потягніть групу заварювання до себе.

     

    У жодному разі не виймайте групу заварювання під час видалення накипу. Спочатку завершуйте видалення накипу.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.

    I cannot remove brew group
    Philips Saeco espresso machine cannot remove brew group
    Philips Saeco espresso machine cannot remove brew group

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    НЕ ВДАЄТЬСЯ ВСТАВИТИ ГРУПУ ЗАВАРЮВАННЯ

    Якщо не вдається вставити групу заварювання, апарат та група заварювання не перебувають у нейтральному положенні. 

    Виконайте подані нижче кроки і перегляньте відео підтримки* з детальнішими вказівками.

     

    1. Встановіть на місце контейнер для меленої кави, лоток для крапель і закрийте сервісні дверцята; групу заварювання не вставляйте. 
    2. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб вимкнути апарат. Дочекайтеся його вимкнення і відсутності звуків.
    3. Встановіть головний перемикач позаду в положення OFF (0). Якщо немає головного перемикача, від’єднайте апарат від електромережі. 
    4. Встановіть головний перемикач позаду в положення ON (-). Якщо немає головного перемикача, знову під’єднайте апарат до електромережі.
    5. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб увімкнути апарат знову. Дочекайтеся увімкнення апарата і відсутності звуків. 
    6. Встановіть групу заварювання у нейтральне положення, як показано у відео підтримки. Інакше її неможливо вставити. 
    7. Вийміть контейнер для меленої кави і лоток для крапель, відкрийте сервісні дверцята і посуньте групу заварювання вздовж рейки. Вставляючи групу заварювання, не натискайте кнопку Push.
    8. Встановіть назад контейнер для меленої кави та лоток для крапель і закрийте сервісні дверцята.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.

    I cannot insert brew group
    Philips Saeco espresso machine cannot insert brew group
    Philips Saeco espresso machine cannot insert brew group

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    ЧОМУ АПАРАТ НЕ УТВОРЮЄ ХОРОШОЇ МОЛОЧНОЇ ПІНИ?

    Якщо молочник не спінює молоко, можуть бути різні причини та їх вирішення.

    1. Частини системи обробки молока брудні.

    Від’єднайте всі частини системи обробки молока, зокрема трубки, і помийте їх.


    2. Трубку для молока погано під’єднано до елемента спінювання чи капучінатора.
    Під’єднайте трубку для молока до елемента спінювання або капучінатора належним чином.


    3. Молоко не холодне.

    Найкраще використовувати холодне молоко безпосередньо із холодильника температурою 4 градуси.


    4. Ви берете невідповідне молоко.

    Перевірено та доведено, що напівзнежирене або цільне коров’яче молоко, соєве молоко та молоко без вмісту лактози дозволяє отримати хорошу піну.

     

    5. Носик подачі молочника не витягнуто повністю (не стосується Xelsis).
    Перевірте, чи його витягнуто повністю.

    Philips Saeco espresso machine clean milk carafe

    Saeco Xelsis серії SM76XX

    Philips Saeco espresso machine clean milk carafe

    Saeco Xelsis серії SM75XX

    Philips Saeco espresso machine clean milk carafe

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    ПАРАТ СИЛЬНО ШУМИТЬ

    Під час використання еспрессо кавомашина видає звуки, і це є нормальним явищем. Якщо Ви чуєте незвичний шум, дізнайтеся про його причини та усунення тут.

    Сильний шум під час мелення може мати такі причини:


    1. Заблокувалася лійка для кави.
    Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".

    2. Вибрано налаштування найдрібнішого помелу.
    Виберіть налаштування грубішого помелу. Виконайте кроки у відео підтримки* "Перше використання і персоналізація налаштувань".

    Сильний шум під час споліскування або приготування кави може мати такі причини:


    1. Зерна/частинки кави потрапили під резервуар для води і втягується повітря.

    Вийміть резервуар для води та зерна/частинки зерен із відділення для резервуара для води. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".

    2. Група заварювання забилася брудом або погано змащена.
    Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення і дізнатися, як вставляти та видаляти групу заварювання.

    3. З апарата потрібно видалити накип
    Якщо Ви давно не видаляли накип з апарата чи відкладали цю процедуру кілька разів, настав час зробити це. Для видалення накипу з апарата використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips/Saeco. На сторінці про видалення накипу можна знайти відповідні вказівки для свого апарата.

     

    4. У разі використання фільтра AquaClean/Brita

    Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.

    Вимкніть апарат. Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр належним чином, а потім вставте його на місце. Щоб дізнатися, як підготувати фільтр AquaClean, перегляньте відео. Встановіть підготовлений фільтр на місце і приготуйте каву. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.

    Підготовка фільтра AquaClean

    Prepare AquaClean filter

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    На дисплеї з’являється код помилки службової клавіші

    Коли з’являється код помилки службової клавіші 1, 3, 4, 5, 14 або 19, користуватися апаратом більше неможливо. Відео підтримки* дозволяють вирішити проблему. Якщо з’явиться інший код, зверніться до нашого Центру обслуговування клієнтів.

    Service key error code 1

    Це вказує на те, що лійку для кави заблоковано меленою кавою. 

    Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки.

     

    1. Вимкніть апарат. 

    2. Вийміть групу заварювання.

    3. Вставте ручку ложки у лійку для кави і розблокуйте її. 

    4. Встановіть групу заварювання на місце.

    5. Увімкніть апарат знову.

    6. Виберіть налаштування грубішого помелу.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.

     

    *The support movie is applicable for all Full Automatic Espresso machines, not only the mentioned models in the title.

     

    ДокладнішеЗгорнути

    Service key error code 3/4

    Група заварювання забилася, погано змащена або не зафіксована на місці. Для вирішення проблеми виконайте кроки у відео підтримки*.

    1. Вимкніть апарат.

    2. Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном. 

    3. Змастіть групу заварювання, як показано у відео підтримки.

    4. Встановіть групу заварювання на місце і перевірте, чи її зафіксовано. У разі належного встановлення та фіксації чути легке клацання. 

    5. Увімкніть апарат знову.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.

     

    ДокладнішеЗгорнути

    Service key error code 5

    Оскільки існує багато різних причин, одне з поданих далі рішень може допомогти Вам. Детальніші вказівки можна знайти у відео підтримки*.

    1. У каналі для води знаходиться повітря або кавові зерна потрапили під резервуар для води
    Вимкніть апарат. Вийміть резервуар для води і перевірте, чи відділення резервуара для води чисте і чи в ньому немає кавових зерен/частинок зерен. Потім увімкніть апарат знову. Подайте 2–3 чашки гарячої води

    2. У разі використання фільтра AquaClean/Brita
    Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.
    Вимкніть апарат. Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр для води належним чином, а потім вставте його на місце. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.

    3. Група заварювання забилася

    Вимкніть апарат. Вийміть групу заварювання, сполосніть її під краном і за потреби змастіть. Встановіть групу заварювання на місце й увімкніть апарат.

    4. Частинки накипу блокують систему каналів
    Вимкніть апарат на кілька годин. Увімкніть апарат знову. Якщо код помилки зник, видаліть накип з апарата. Видаляйте накип лише за допомогою засобу для видалення накипу Philips/Saeco. У розділі щодо видалення накипу можна знайти відповідні інструкції для апарата.

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.

    ДокладнішеЗгорнути

    Service key error code 14

    Апарат перегрівся. Вимкніть його на 60 хвилин.

     

    Service key error code 19

    • Дайте апарату певний час, щоб він адаптувався до кімнатної температури після транспортування.
    • Вимкніть апарат на 30 хвилин та увімкніть його знову.

    Відео підтримки про код помилки 1

    Error code 1 support movie

    Відео підтримки про код помилки 3/4

    Error code 3/4 support movie

    Відео підтримки про код помилки 5

    Error code 5 support movie

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    ПОВІДОМЛЕННЯ "EMPTY COFFEE GROUNDS CONTAINER" (СПОРОЖНІТЬ КОНТЕЙНЕР ДЛЯ МЕЛЕНОЇ КАВИ) НЕ ЗНИКАЄ

    Якщо контейнер для меленої кави спорожнити, коли апарат вимкнено, налаштування лічильника циклу приготування кави не буде скинуто, а повідомлення "empty coffee grounds container" (спорожніть контейнер для меленої кави) не зникне. Або апарат подасть сигнал, навіть якщо він ще не повний.

    Щоб повідомлення зникло, виконайте подані нижче дії.
    • Вийміть контейнер для меленої кави, коли апарат увімкнено, зачекайте принаймні 5 секунд і вставте його знову.
    • Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.

    The ‘empty coffee grounds container’ message does not disappear

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    ІНДИКАТОР ВИДАЛЕННЯ НАКИПУ НЕ ЗГАСАЄ ПІСЛЯ ВИДАЛЕННЯ НАКИПУ 

     

    Якщо продовжує світитися індикатор видалення накипу, найімовірніше, що Ви не сполоскали апарат достатньою кількістю води після видалення накипу.
    Сполосніть апарат ще одним повним резервуаром води.

    Якщо Ви зупинили видалення накипу, вимкнувши апарат, і не знаєте, як продовжити, зверніться до нашого Центру обслуговування клієнтів для отримання допомоги.

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    Я НЕ РОЗУМІЮ ЗНАЧЕННЯ СВІТЛОВИХ СИГНАЛІВ НА ЕСПРЕССО-КАВОВАРЦІ 

     

    Світлові індикатори на еспрессо-кавоварці повідомляють про те, що потрібно робити, а також про стан апарата.

    У посібнику користувача подано спеціальний розділ про значення індикаторів. Скористайтеся функцією пошуку, щоб знайти і завантажити відповідний посібник користувача для еспрессо кавомашини Philips або Saeco.

    Примітка. Якщо всі світлові індикатори блимають одночасно, зверніться до нашого Центру обслуговування клієнтів для отримання допомоги.

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    КАВОВАРКА ЗАВАРЮЄ НЕМІЦНУ КАВУ

    Якщо кава надто слабка, можуть бути різні причини і вирішення. Дізнайтеся про причини цієї проблеми та її вирішення тут. 

     

    1. Під час першого використання

    Перші чашки кави можуть бути слабкими, це нормально, оскільки система налаштування кави Saeco все ще налаштовується. Приготуйте ще 5–7 чашок кави.

     

    2. Група заварювання забилася брудом або погано змащена

    Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення і дізнатися, як вставляти та видаляти групу заварювання. 

     

    3. Об’єм кави налаштовано за допомогою функції пам’яті (MEMO)

    Налаштуйте об’єм кави для певної кнопки приготування кави. Натисніть та утримуйте відповідну кнопку, поки на дисплеї не з’явиться піктограма "Memo" (Пам’ять). Апарат перейде у фазу програмування і почне готувати вибрану каву. Виконайте кроки у відео підтримки* "Перше використання і персоналізація налаштувань".

     

    4. Мелена кава блокує лійку для кави

    Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".

     

    5. Вибрано налаштування грубого помелу 

    Виберіть налаштування дрібнішого помелу. Виконайте кроки у відео підтримки* "Перше використання і персоналізація налаштувань".

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.

    Як промивати групу заварювання

    How to rinse brew group

    Як розблокувати лійку для кави

    Philips Saeco espresso machine unblock coffee funnel

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    ПОДАЄТЬСЯ ЛИШЕ КІЛЬКА КРАПЕЛЬ КАВИ

     

    Якщо подається лише кілька крапель кави, можуть бути різні причини і вирішення. Дізнайтеся про причини цієї проблеми та її вирішення тут. 

     

    1. Група заварювання забилася брудом або погано змащена.

    Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення/змащування і дізнатися, як вставляти та видаляти групу заварювання. 

     

    2. Носик подачі кави забився.

    Голкою акуратно розблокуйте отвори носика подачі кави. 

     

    3. У разі використання фільтра AquaClean/Brita

    Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.

    Вимкніть апарат. Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр належним чином, а потім вставте його на місце. Щоб дізнатися, як підготувати фільтр AquaClean, перегляньте відео. Встановіть підготовлений фільтр на місце і приготуйте каву. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.

     

    4. Потрібно видалити накип з апарата.

    Якщо Ви давно не видаляли накип з апарата чи відкладали цю процедуру кілька разів, настав час зробити це. Для видалення накипу з апарата використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips/Saeco. На сторінці про видалення накипу можна знайти відповідні вказівки для свого апарата.

     

    5. Для апаратів Exprelia або Xelsis

    Регулятор міцності кави закрито. Поверніть регулятор міцності кави у середнє положення і приготуйте еспрессо.

     

    6. Подайте гарячу воду.

    У системі може бути повітря. Його можна видалити, подавши гарячу воду з апарата.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.

    Як промивати групу заварювання

    How to rinse the brew group

    Як змащувати групу заварювання

    How to grease the brew group

    Як підготувати фільтр AquaClean

    How to prepare the AquaClean filter

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    КАВА АБО ВОДА НЕ ПОДАЄТЬСЯ

    Оскільки існує багато різних причин, одне з поданих далі рішень може допомогти Вам. Детальніші вказівки можна знайти у відео підтримки*.

    1. Під час першого використання

    Перші чашки кави можуть бути слабкими, це нормально, оскільки система налаштування кави Saeco все ще налаштовується. Приготуйте ще 5–7 чашок кави.

    2. Зерна/частинки кави потрапили під резервуар для води і втягується повітря.
    Вийміть резервуар для води та зерна/частинки зерен із відділення для резервуара для води. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".

    3. Група заварювання забилася брудом
    Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення і дізнатися, як вставляти та видаляти групу заварювання.

    4. У разі використання фільтра AquaClean/Brita
    Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.
    Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр належним чином, а потім вставте його на місце. Щоб дізнатися, як підготувати фільтр AquaClean, перегляньте відповідне відео. Встановіть підготовлений фільтр на місце і приготуйте каву. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.

    5. У каналі для води знаходиться повітря
    Подайте 2–3 чашки гарячої води.

    6. Для апаратів Exprelia або Xelsis
    Регулятор міцності кави закрито. Поверніть регулятор міцності кави у середнє положення і приготуйте еспрессо.

    7. З апарата потрібно видалити накип
    Якщо Ви давно не видаляли накип з апарата чи відкладали цю процедуру кілька разів, настав час зробити це. Для видалення накипу з апарата використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips/Saeco. На сторінці про видалення накипу можна знайти відповідні вказівки для свого апарата.

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.

    Відео підтримки

    Support movie

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    АПАРАТ НАЧЕБТО ПРОТІКАЄ

    Може бути кілька причин появи води під апаратом. Це не є безпосередньою ознакою технічної несправності. Дізнайтеся більше з поданої далі інформації та відео підтримки* з детальнішими вказівками.

     

    Вода у лотку для крапель

    Якщо Ви побачите воду у лотку для крапель, не хвилюйтеся, це нормально: 

    Це вода, яка використовується для циклів самостійного споліскування апарата під час використання і потрапляє у лоток для крапель. Це не є ознакою протікання апарата.

     

    Коричнювата вода/вода із вмістом часточок кави

    Якщо вода під апаратом коричнювата або містить часточки кави, перевірте, чи причиною цього не є переповнення лотка для крапель, протікання, вийнявши лоток для крапель під час використання чи забиту групу заварювання/шухляду для залишків кави. Для запобігання/вирішення цієї проблеми:

    – спорожняйте лоток для крапель, коли з’являється індикатор повного лотка для крапель, через кришку лотка для крапель;

    – перш ніж видаляти накип з апарата, перевірте, чи порожній лоток для крапель;

    – апарат слід поставити на горизонтальну поверхню;

    – вийміть групу заварювання та шухляду для залишків кави і сполосніть їх під краном.

     

    Чиста вода під апаратом

    Якщо резервуар для води поставити спереду апарата, його може бути вставлено не повністю. Вставляйте його якомога далі до задньої частини. 

    Якщо це не допоможе вирішити проблему, зверніться до Центру обслуговування клієнтів у своїй країні, оскільки можливе протікання.

     

    Кава/вода протікає за носиком подачі кави

    Якщо Ви маєте знімний носик подачі кави, слідкуйте, щоб він знаходився у правильному положенні. Посуньте носик подачі кави трохи більше до апарата. Можливо, це допоможе вирішити проблему.

     

    Якщо носик подачі кави апарата не знімається, зверніться до Центру обслуговування клієнтів у своїй країні, оскільки можливе протікання.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей у тексті.

    Support movie

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    АПАРАТ НЕ МЕЛЕ КАВОВІ ЗЕРНА

    Лійку для кави заблоковано меленою кавою. Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки*.

     

    1. Вимкніть апарат. 
    2. Вийміть групу заварювання.
    3. Вставте ручку ложки у лійку для кави і розблокуйте її. 
    4. Встановіть групу заварювання на місце.
    5. Увімкніть апарат знову.
    6. Виберіть налаштування грубішого помелу.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.

    Відео підтримки

    Support movie
    The machine is not grinding the coffee beans

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    АПАРАТ НЕ ВМИКАЄТЬСЯ

     

    Якщо еспрессо кавомашина не вмикається, коли натиснути кнопку живлення, можуть бути різні причини та вирішення цієї проблеми.

     

    1. Перевірте кабель живлення та перемикач на задній панелі

    • Перевірте, чи електричний шнур вставлено належним чином. Надійно вставте шнур живлення у кавоварку та розетку.
    • Перевірте, чи увімкнено кнопку живлення на задній панелі кавоварки.

     

    2. Під’єднайте апарат до іншої розетки

    Перевірте, чи до групи живлення не під’єднано надто багато пристроїв. Під’єднайте апарат до іншої розетки.

    The machine will not switch on

    Чи була ця інформація корисною?

    Так

    Ні

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    **No matching rule found. Please select another answer

    Пошук посібника користувача

    Щоб знайти детальнішу інформацію, введіть назву чи номер еспрессо кавомашини

    Як ми можемо допомогти?

    Аксесуари

    Наші фільтри для води, засоби для видалення накипу та засоби для догляду дозволяють приготувати смачну каву й тримати еспрессо-кавоварку Saeco в хорошому стані.

    Усунення несправностей

    Вирішуйте деякі типові проблеми, які можуть виникати час від часу з еспрессо-кавоваркою Saeco.

    Реєстрація кавомашини

    Зареєструйте свою кавоварку сьогодні і дізнавайтеся першими про наші нові вироби та спеціальні пропозиції.

    Видалення накипу

    Дізнайтеся усю необхідну інформацію про видалення накипу, щоб подовжити термін експлуатації Вашої кавомашини і завжди насолоджуватися найкращим смаком кави.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.