Знайти назву праски з генератором пари дуже легко. Просто подивіться на праску з генератором пари справа чи зліва. Назва виробу така: PerfectCare Elite, PerfectCare Performer тощо.
Із часом на парогенераторах може накопичуватися накип. Що жорсткіша вода у Вашому регіоні, то швидше з’являється накип, який твердне, якщо його не видаляти. Регулярне видалення накипу запобігає виникненню таких проблем, як поява білих/коричневих плям на одязі, коричневої води та протікання. Регулярне чищення праски забезпечує оптимальну подачу пари і подовжує термін експлуатації парогенераторів.
Зніміть регулятор. Дайте вийти воді та частинкам накипу.
Якщо Ви не користуєтесь функцією EASY DE-CALC регулярно та/або з праски виходять білі/коричневі частки накипу, видаліть накип із підошви, дотримуючись процедури внизу.
ПРИМІТКА. У деяких моделях кнопка CALC CLEAN знаходиться спереду ручки праски.
Рекомендується використовувати воду з-під крана або демінералізовану воду для усіх парогенераторів та парових прасок Philips. Демінералізована вода найкраще підходить для запобігання накопиченню вапняку у прасці. У жодному разі не використовуйте воду для прасування або парфумовану воду у прасці з генератором пари Philips, оскільки праска може забруднитися і поламатися.
Ні, під час блимання індикатора видалення накипу праска з генератором пари припиняє відпарювання. Перш ніж користуватися парогенератором знову, потрібно виконати повний цикл видалення накипу.
Можливо, процес видалення накипу не завершився повністю, тому скидання налаштувань не було виконано. (Функція Smart Calc Clean) Якщо проблема виникає й надалі або у Вас є запитання, зверніться до Центру обслуговування клієнтів Philips
Знову виконайте процедуру видалення накипу і перевірте, чи її завершено. Після завершення видалення накипу налаштування праски буде скинуто, а індикатор видалення накипу вимкнеться автоматично. (Функція Easy De-Calc)
Якщо білі частинки накипу або коричневі плями продовжують з’являтися на одязі після видалення накипу з праски, рекомендується повторити процедуру видалення накипу: роблячи це, Ви сполощете праску знову, і всі залишки накипу вимиються.
Після завершення процедури видалення накипу та початку прасування з підошви може продовжувати виходити вода, а пара може бути відсутня (або її може бути мало). Це стається, якщо у прасці залишилася вода з процедури видалення накипу. Щоб вирішити цю проблему і видалити воду із системи, постійно натискайте кнопку подачі пари щонайменше протягом 30 секунд: Ви почуєте звук подачі води і після видалення усієї води помітите утворення пари.
У разі постійного використання демінералізованої води у парогенераторі накип не утворюватиметься. Проте в деяких прасках із генератором пари індикатор видалення накипу блиматиме на основі тривалості використання пристрою. У такому разі завершіть процедуру видалення накипу, щоб користуватися пристроєм знову.
Зателефонуйте нам: 0-800-500-697 Понеділок - п'ятниця з 9:00 до 18:00 Дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні
Наша команда обслуговування клієнтів рада допомогти Вам.
You are about to visit a Philips global content page
Continue