0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Підтримка Philips

    Чи можна використовувати функції SkinAI мого додатка Philips Lumea на кількох мобільних пристроях?

    Оновлено 04 травня 2023 р.
    Так, ви можете використовувати функції SkinAI на декількох мобільних пристроях. Якщо ви придбаєте новий мобільний пристрій, перевстановите додаток Lumea та увійдете у свій обліковий запис MyPhilips, функції SkinAI й надалі будуть розблоковані та доступні. 

    Проте, для розблокування функцій SkinAI в одному обліковому записі MyPhilips можна використовувати лише Lumea 9900.

    Часті запитання

    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Шукаєте щось інше?

    Дізнайтеся про всі варіанти підтримки Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.