Чи можна використовувати функції SkinAI мого додатка Philips Lumea на кількох мобільних пристроях?
Оновлено 04 травня 2023 р.
Так, ви можете використовувати функції SkinAI на декількох мобільних пристроях. Якщо ви придбаєте новий мобільний пристрій, перевстановите додаток Lumea та увійдете у свій обліковий запис MyPhilips, функції SkinAI й надалі будуть розблоковані та доступні.
Проте, для розблокування функцій SkinAI в одному обліковому записі MyPhilips можна використовувати лише Lumea 9900.
Натиснувши на посилання, Ви залишите офіційний веб-сайт компанії Royal Philips ("Philips"). Будь-які посилання на сторонні веб-сайти, які можуть з’являтись на цьому сайті, надаються лише для Вашої зручності та жодним чином не означають будь-якої підтримки чи схвалення інформації, наданої на цих сайтах. Philips не представляє та не надає жодних гарантій у будь-якій формі щодо будь-яких веб-сайтів третіх сторін або інформації, яка міститься на них.