0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Підтримка Philips

    Не вдається підключити еспресо кавомашину Saeco до домашньої мережі Wi-Fi

    Оновлено 2021-10-06
    Якщо у вас виникають проблеми з підключенням еспресо кавомашини Saeco до мережі Wi-Fi, тут можна знайти можливі причини цього і варіанти їх усунення.
    Якщо домашня мережа не з’являється у списку доступних мереж, перевірте таке:

    •    Підключіть кавомашину до домашньої мережі Wi-Fi 2,4 ГГц 802.11 b/g/n. (5 ГГц не підтримується)
    • Якщо назву домашньої мережі Wi-Fi (SSID) приховано, еспресо кавомашина не зможе її виявити. Тимчасово переналаштуйте домашній маршрутизатор, щоб показати назву мережі Wi-Fi. Після підключення назва мережі Wi-Fi може знову стати прихованою. 
    Перегляньте поданий далі контрольний список, щоб вирішити інші можливі проблеми з підключенням еспресо кавомашини Saeco:

    •    Скиньте налаштування локального маршрутизатора/точки доступу Wi-Fi і запустіть налаштування Wi-Fi вдруге.
    • Перевірте, чи ви вказали правильний пароль.
    • Поставте пристрій ближче до маршрутизатора/точки доступу Wi-Fi і спробуйте знову.
    • Підключіть кавомашину до домашньої мережі Wi-Fi 2,4 ГГц 802.11 b/g/n. (5 ГГц не підтримується)

    Знову спробуйте запустити налаштування Wi-Fi і виконайте вказівки на екранах.
    Якщо еспресо кавомашина Saeco втратила зв’язок із домашньою мережею Wi-Fi, перевірте таке:
    •    Домашня мережа працює належним чином (доступне підключення до Інтернету).
    • Пароль маршрутизатора/Wi-Fi не змінився.
    • Пристрій увімкнено.
    • Пристрій не знаходиться задалеко від маршрутизатора.
    • Апарат не заблизько до інших об’єктів та/або пристроїв, які можуть блокувати сигнал Wi-Fi.

    Якщо подані рішення не допомагають вирішити проблему, зверніться до нас для подальшої допомоги.
    Шукаєте щось інше?

    Дізнайтеся про всі варіанти підтримки Philips

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.