Не вдається підключити еспресо кавомашину Saeco до домашньої мережі Wi-Fi
Оновлено 2021-10-06
Якщо у вас виникають проблеми з підключенням еспресо кавомашини Saeco до мережі Wi-Fi, тут можна знайти можливі причини цього і варіанти їх усунення.
Якщо домашня мережа не з’являється у списку доступних мереж, перевірте таке:
• Підключіть кавомашину до домашньої мережі Wi-Fi 2,4 ГГц 802.11 b/g/n. (5 ГГц не підтримується) • Якщо назву домашньої мережі Wi-Fi (SSID) приховано, еспресо кавомашина не зможе її виявити. Тимчасово переналаштуйте домашній маршрутизатор, щоб показати назву мережі Wi-Fi. Після підключення назва мережі Wi-Fi може знову стати прихованою.
Перегляньте поданий далі контрольний список, щоб вирішити інші можливі проблеми з підключенням еспресо кавомашини Saeco:
• Скиньте налаштування локального маршрутизатора/точки доступу Wi-Fi і запустіть налаштування Wi-Fi вдруге. • Перевірте, чи ви вказали правильний пароль. • Поставте пристрій ближче до маршрутизатора/точки доступу Wi-Fi і спробуйте знову. • Підключіть кавомашину до домашньої мережі Wi-Fi 2,4 ГГц 802.11 b/g/n. (5 ГГц не підтримується)
Знову спробуйте запустити налаштування Wi-Fi і виконайте вказівки на екранах.
Якщо еспресо кавомашина Saeco втратила зв’язок із домашньою мережею Wi-Fi, перевірте таке: • Домашня мережа працює належним чином (доступне підключення до Інтернету). • Пароль маршрутизатора/Wi-Fi не змінився. • Пристрій увімкнено. • Пристрій не знаходиться задалеко від маршрутизатора. • Апарат не заблизько до інших об’єктів та/або пристроїв, які можуть блокувати сигнал Wi-Fi.
Якщо подані рішення не допомагають вирішити проблему, зверніться до нас для подальшої допомоги.