Минулий рік був складним для всіх, але на відміну від Світової фінансової кризи 2009 року пандемія вплинула на здоров’я людей, а також на їхні джерела доходів. Схеми поведінки змінилися через локдауни та заборони, коли люди стали менше їздити й подивилися на свої автомобілі з іншого боку. Продажі нових транспортних засобів упали, що вплинуло на вторинний ринок, але меншою мірою. Через фінансову нестабільність багато людей стали довше користуватися своїми автомобілями. Загальний обсяг вторинного ринку зменшився приблизно на 15%, хоча картина суттєво різниться залежно від країни. Першим зміни відчув Китай, а за ним Корея, Японія та решта країн Азії. Потім була Європа, Латинська Америка та США, а до кінця другого кварталу у всіх регіонах спостерігалось уповільнення темпів розвитку. Швидкість і розмір змін залежали від типу локдауну в кожній країні. У деяких місцях роздрібні торговці змушені були закритися, в інших перейшли в гаражі, іноді й ті закривалися. Ми також помітили, що реакція споживачів часто різнилася залежно від міського регіону, тому це складна картина. Було важко організувати виробництво й отримати компоненти. Як постачальники оригінального обладнання, ми маємо власні заводи; деякі з них були на карантині, тому нам довелося проявляти гнучкість у процесі виробництва. Сповільнювати і відновлювати належний ритм виробництва досить складно, оскільки пандемія відкриває й закриває ринки. Логістика – ще один головний біль, адже, наприклад, авіаперевезення працюють з перебоями. Звичайно, викликали занепокоєння повільніші продажі, спричинені падінням ринку, але найбільшим викликом і нашим головним пріоритетом була та залишається гарантія безпеки всіх наших працівників. Криза в зв’язку з пандемією Covid-19 змусила споживачів визначити пріоритети добробуту та безпеки. У Lumileds ми готові відповісти на їхні запити, бо наше освітлення відіграє важливу роль у безпеці дорожнього руху, і ми маємо широкий асортимент аксесуарів для хорошого самопочуття, наприклад автомобільні очищувачі повітря. Також люди стали використовувати свої автомобілі по-іншому. Останнім часом зменшась кількість випадків спільного використання автомобіля і громадського транспорту, а це означає більше автомобілів на дорозі. І, навпаки, через роботу з дому багато людей перестали щодня їздити в офіс. Вторинний ринок відновлюється, але швидкість різниться залежно від регіону. Наприклад, ситуація в Європі незрозуміла. Який вплив матимуть кампанії вакцинації і чи почуватися люди достатньо впевнено, щоб подорожувати знову після зняття обмежень? Ми вважаємо, що 2021 рік буде кращим для бізнесу, але споживачі будуть і надалі обережними. Ми не очікуємо великих коливань попиту, як це було минулого року. Потім зміни будуть більш лінійними, оскільки наявні тенденції, такі як замовлення через Інтернет, продовжуватимуться. Які зміни ви особисто пережили у 2020 році? Як і для всіх інших, робота з дому була для мене новим досвідом. З моменту закриття офісів я сумую за особистою взаємодією з колегами та клієнтами. Відносини стали більш цифровими через пандемію, а до цього не завжди легко звикнути. Отже, коли ми маємо можливість зустрітися з іншими особисто, це дуже вітається, навіть якщо нам доводиться дотримуватися протоколів безпеки й дистанції.
2020 рік став не схожим на інші, оскільки світова пандемія змінила спосіб нашого життя. Локдауни порушили звичний розпорядок дня, роздрібна торгівля перейшла в Інтернет, а робота з дому стала нормою. Як і багатьом галузям, автомобільному сектору довелося швидко адаптуватися. Щоб дізнатися, що сталося і як коронавірус впливає на ситуацію, ми поговорили з Вінсентом Раніком (Vincent Ranic), віце-президентом вторинного автомобільного ринку у Lumileds.
Як пандемія Covid-19 вплинула на вторинний автомобільний ринок у 2020 році?
Чи всі регіони зазнали однакового впливу?
З яким найбільшим викликом довелося зіткнутися сектору?
Чи помітили ви якісь зміни в тенденціях ринку?
Чого можна очікувати у 2021 році і пізніше?
Також вас може зацікавити:
Довідник для вибору відповідної лампи
Купуйте автомобільні вироби Philips онлайн або магазині поруч
Шукаєте замінні фари Philips для свого автомобіля?
Найвищим пріоритетом для компанії Philips є забезпечити максимальне задоволення споживачів, які купують оригінальні вироби Philips
Як замінити лампи у фарах на Peugeot 308
Як замінити лампи у фарах на Range Rover Evoque
Як замінити лампи у фарах на Mini Cooper Countryman
Як замінити лампи у фарах на Volkswagen Golf VII
You are about to visit a Philips global content page
Continue