Внизу подано типові часті запитання. Усі рішення та відео підтримки стосуються усієї лінійки повністю автоматичних еспрессо кавомашин Philips, таких як серії Philips 2000, Philips 2100, Philips 3000, Philips 3100, Philips 4000, Philips 5000, Philips 5000 LatteGo.
Лійку для кави заблоковано меленою кавою. Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки*. 1. Вимкніть апарат. 2. Вийміть групу заварювання. 3. Вставте ручку ложки у лійку для кави і розблокуйте її. 4. Встановіть групу заварювання на місце. 5. Увімкніть апарат знову. 6. Виберіть налаштування грубішого помелу. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.
Коли з’являється код помилки службової клавіші 1, 3, 4, 5, 14 або 19, користуватися апаратом більше неможливо. Відео підтримки* дозволяють вирішити проблему. Якщо з’явиться інший код, зверніться до нашого Центру обслуговування клієнтів.
Service key error code 1 Це вказує на те, що лійку для кави заблоковано меленою кавою. Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки. 1. Вимкніть апарат. 2. Вийміть групу заварювання. 3. Вставте ручку ложки у лійку для кави і розблокуйте її. 4. Встановіть групу заварювання на місце. 5. Увімкніть апарат знову. 6. Виберіть налаштування грубішого помелу. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.
Service key error code 3/4 Група заварювання забилася, погано змащена або не зафіксована на місці. Для вирішення проблеми виконайте кроки у відео підтримки*. 1. Вимкніть апарат. 2. Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном. 3. Змастіть групу заварювання, як показано у відео підтримки. 4. Встановіть групу заварювання на місце і перевірте, чи її зафіксовано. У разі належного встановлення та фіксації чути легке клацання. 5. Увімкніть апарат знову. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.
Service key error code 5 Оскільки існує багато різних причин, одне з поданих далі рішень може допомогти Вам. Детальніші вказівки можна знайти у відео підтримки*. 1. У каналі для води знаходиться повітря або кавові зерна потрапили під резервуар для води
Вимкніть апарат. Вийміть резервуар для води і перевірте, чи відділення резервуара для води чисте і чи в ньому немає кавових зерен/частинок зерен. Потім увімкніть апарат знову. Подайте 2–3 чашки гарячої води
2. У разі використання фільтра AquaClean/Brita
Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.
Вимкніть апарат. Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр для води належним чином, а потім вставте його на місце. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.
3. Група заварювання забилася
Вимкніть апарат. Вийміть групу заварювання, сполосніть її під краном і за потреби змастіть. Встановіть групу заварювання на місце й увімкніть апарат.
4. Частинки накипу блокують систему каналів
Вимкніть апарат на кілька годин. Увімкніть апарат знову. Якщо код помилки зник, видаліть накип з апарата. Видаляйте накип лише за допомогою засобу для видалення накипу Philips/Saeco. У розділі щодо видалення накипу можна знайти відповідні інструкції для апарата.
*Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.
Service key error code 14 Апарат перегрівся. Вимкніть його на 60 хвилин.
Service key error code 19
Якщо подається лише кілька крапель кави, можуть бути різні причини і вирішення. Дізнайтеся про причини цієї проблеми та її вирішення тут. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.
1. Група заварювання забилася брудом або погано змащена.
Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення/змащування і дізнатися, як вставляти та видаляти групу заварювання.
2. Носик подачі кави забився.
Голкою акуратно розблокуйте отвори носика подачі кави.
3. У разі використання фільтра AquaClean/Brita
Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.
Вимкніть апарат. Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр належним чином, а потім вставте його на місце. Щоб дізнатися, як підготувати фільтр AquaClean, перегляньте відео. Встановіть підготовлений фільтр на місце і приготуйте каву. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.
4. Потрібно видалити накип з апарата.
Якщо Ви давно не видаляли накип з апарата чи відкладали цю процедуру кілька разів, настав час зробити це. Для видалення накипу з апарата використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips/Saeco. На сторінці про видалення накипу можна знайти відповідні вказівки для свого апарата.
5. Подайте гарячу воду.
У системі може бути повітря. Його можна видалити, подавши гарячу воду з апарата.
Якщо кава надто слабка, можуть бути різні причини і вирішення. Дізнайтеся про причини цієї проблеми та її вирішення тут. 1. Під час першого використання Перші чашки кави можуть бути слабкими, це нормально, оскільки система налаштування кави Saeco все ще налаштовується. Приготуйте ще 5–7 чашок кави. 2. Група заварювання забилася брудом або погано змащена Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення і дізнатися, як вставляти та виймати групу заварювання. 3. Об’єм кави налаштовано за допомогою функції пам’яті (MEMO) Налаштуйте об’єм кави для певної кнопки приготування кави. Натисніть та утримуйте відповідну кнопку, поки на дисплеї не з’явиться піктограма "Memo" (Пам’ять). Апарат перейде у фазу програмування і почне готувати вибрану каву. Виконайте кроки у відео підтримки* "Перше використання і персоналізація налаштувань". 4. Мелена кава блокує лійку для кави Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити". 5. Вибрано налаштування грубого помелу Виберіть налаштування дрібнішого помелу. Виконайте кроки у відео підтримки* "Перше використання і персоналізація налаштувань". *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.
Якщо контейнер для меленої кави спорожнити, коли апарат вимкнено, налаштування лічильника циклу приготування кави не буде скинуто, а повідомлення "empty coffee grounds container" (спорожніть контейнер для меленої кави) не зникне. Або апарат подасть сигнал, навіть якщо він ще не повний.
Щоб повідомлення зникло, виконайте подані нижче дії.
• Вийміть контейнер для меленої кави, коли апарат увімкнено, зачекайте принаймні 5 секунд і вставте його знову.
Якщо не вдається вставити групу заварювання, апарат та група заварювання не перебувають у нейтральному положенні. Виконайте подані нижче кроки і перегляньте відео підтримки* з детальнішими вказівками. 1. Встановіть на місце контейнер для меленої кави, лоток для крапель і закрийте сервісні дверцята; групу заварювання не вставляйте. 2. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб вимкнути апарат. Дочекайтеся його вимкнення і відсутності звуків. 3. Встановіть головний перемикач позаду в положення OFF (0). Якщо немає головного перемикача, від’єднайте апарат від електромережі. 4. Встановіть головний перемикач позаду в положення ON (-). Якщо немає головного перемикача, знову під’єднайте апарат до електромережі. 5. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб увімкнути апарат знову. Дочекайтеся увімкнення апарата і відсутності звуків. 6. Встановіть групу заварювання у нейтральне положення, як показано у відео підтримки. Інакше її неможливо вставити. 7. Вийміть контейнер для меленої кави і лоток для крапель, відкрийте сервісні дверцята і посуньте групу заварювання вздовж рейки. Вставляючи групу заварювання, не натискайте кнопку Push. 8. Встановіть назад контейнер для меленої кави та лоток для крапель і закрийте сервісні дверцята. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.
Якщо не вдається вийняти групу заварювання, апарат не знаходиться у нейтральному положенні. Виконайте кроки внизу і перегляньте відео підтримки* з детальнішими вказівками. 1. Встановіть назад контейнер для меленої кави та лоток для крапель і закрийте сервісні дверцята. 2. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб вимкнути апарат. Дочекайтеся його вимкнення і відсутності звуків. 3. Встановіть головний перемикач позаду в положення OFF (0). Якщо немає головного перемикача, від’єднайте апарат від електромережі. 4. Встановіть головний перемикач позаду в положення ON (-). Якщо немає головного перемикача, знову під’єднайте апарат до електромережі. 5. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб увімкнути апарат знову. Дочекайтеся увімкнення апарата і відсутності звуків. Примітка. Не виконуйте жодних дій, коли відкриваєте сервісні дверцята/виймаєте лоток для крапель або контейнер для меленої кави до того, як апарат буде готовий до використання. 6. Вийміть контейнер для меленої кави та лоток для крапель і відкрийте сервісні дверцята. 7. Вийміть групу заварювання знову. Натисніть на ручку вбік і тримаючи її, потягніть групу заварювання до себе. У жодному разі не виймайте групу заварювання під час видалення накипу. Спочатку завершуйте видалення накипу. *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.
Може бути кілька причин появи води під апаратом. Це не є безпосередньою ознакою технічної несправності. Дізнайтеся більше з поданої далі інформації та відео підтримки* з детальнішими вказівками. Якщо Ви побачите воду у лотку для крапель, не хвилюйтеся, це нормально: Це вода, яка використовується для циклів самостійного споліскування апарата під час використання і потрапляє у лоток для крапель. Це не є ознакою протікання апарата. Якщо вода під апаратом коричнювата або містить часточки кави, перевірте можливі причини: переповнення лотка для крапель, протікання, виймання лотка для крапель під час використання чи забита група заварювання/шухляда для залишків кави. Для запобігання/вирішення цієї проблеми: – спорожняйте лоток для крапель, коли з’являється індикатор повного лотка для крапель, через кришку лотка для крапель; – перш ніж видаляти накип з апарата, перевірте, чи порожній лоток для крапель; – апарат слід поставити на горизонтальну поверхню; – вийміть групу заварювання та шухляду для залишків кави і сполосніть їх під краном. Чиста вода під апаратом Якщо резервуар для води поставити спереду апарата, його може бути вставлено не повністю. Вставляйте його якомога далі до задньої частини. Якщо це не допоможе вирішити проблему, зверніться до Центру обслуговування клієнтів у своїй країні, оскільки можливе протікання. зверніться до Центру обслуговування клієнтів у своїй країні, оскільки можливе протікання. Кава/вода протікає за носиком подачі кави. Якщо Ви маєте знімний носик подачі кави, слідкуйте, щоб він знаходився у правильному положенні. Посуньте носик подачі кави трохи більше до апарата. Можливо, це допоможе вирішити проблему. Якщо носик подачі кави апарата не знімається, зверніться до Центру обслуговування клієнтів у своїй країні, оскільки можливе протікання.
Вода у лотку для крапель
Коричнювата вода/вода із вмістом часточок кави
Якщо Ви побачите чисту воду під апаратом, позаду чи збоку нього:
*Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей у тексті.
Якщо молочник не спінює молоко, можуть бути різні причини та їх вирішення.
1. Частини молочника брудні.
2. Носик подачі молочника не витягнуто повністю.
• Перевірте, чи його витягнуто повністю.
3. Трубку для молока погано під’єднано до елемента спінювання.
• Під’єднайте трубку для молока до елемента спінювання належним чином.
4. Ви берете невідповідне молоко.
Під час використання еспрессо кавомашина видає звуки, і це є нормальним явищем. Якщо Ви чуєте незвичний шум, дізнайтеся про його причини та усунення тут. Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився. Вимкніть апарат. Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр належним чином, а потім вставте його на місце. Щоб дізнатися, як підготувати фільтр AquaClean, перегляньте відео. Встановіть підготовлений фільтр на місце і приготуйте каву. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.
Сильний шум під час мелення може мати такі причини:
1. Заблокувалася лійка для кави.
Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".
2. Вибрано налаштування найдрібнішого помелу.
Виберіть налаштування грубішого помелу. Виконайте кроки у відео підтримки* "Перше використання і персоналізація налаштувань".
Сильний шум під час споліскування або приготування кави може мати такі причини:
1. Зерна/частинки кави потрапили під резервуар для води і втягується повітря.
Вийміть резервуар для води та зерна/частинки зерен із відділення для резервуара для води. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".
2. Група заварювання забилася брудом або погано змащена.
Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення і дізнатися, як вставляти та виймати групу заварювання.
3. З апарата потрібно видалити накип
Якщо Ви давно не видаляли накип з апарата чи відкладали цю процедуру кілька разів, настав час зробити це. Для видалення накипу з апарата використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips/Saeco. На сторінці про видалення накипу можна знайти відповідні вказівки для свого апарата.
4. У разі використання фільтра AquaClean/Brita
*Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.
Оскільки існує багато різних причин, одне з поданих далі рішень може допомогти Вам. Детальніші вказівки можна знайти у відео підтримки*.
1. Під час першого використання
Перші чашки кави можуть бути слабкими, це нормально, оскільки система налаштування кави Saeco все ще налаштовується. Приготуйте ще 5–7 чашок кави.
2. Зерна/частинки кави потрапили під резервуар для води і втягується повітря.
Вийміть резервуар для води та зерна/частинки зерен із відділення для резервуара для води. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".
3. Група заварювання забилася брудом
Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення і дізнатися, як вставляти та виймати групу заварювання.
4. У разі використання фільтра AquaClean/Brita
Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.
Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр належним чином, а потім вставте його на місце. Щоб дізнатися, як підготувати фільтр AquaClean, перегляньте відповідне відео. Встановіть підготовлений фільтр на місце і приготуйте каву. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.
5. У каналі для води знаходиться повітря
Подайте 2–3 чашки гарячої води.
6. З апарата потрібно видалити накип
Якщо Ви давно не видаляли накип з апарата чи відкладали цю процедуру кілька разів, настав час зробити це. Для видалення накипу з апарата використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips/Saeco. На сторінці про видалення накипу можна знайти відповідні вказівки для свого апарата.
Якщо продовжує світитися індикатор видалення накипу, найімовірніше, що Ви не сполоскали апарат достатньою кількістю води після видалення накипу.
Сполосніть апарат ще одним повним резервуаром води.
Якщо Ви зупинили видалення накипу, вимкнувши апарат, і не знаєте, як продовжити, зверніться до нашого Центру обслуговування клієнтів для отримання допомоги.
Світлові індикатори на еспрессо-кавоварці повідомляють про те, що потрібно робити, а також про стан апарата.
У посібнику користувача подано спеціальний розділ про значення індикаторів. Скористайтеся функцією пошуку, щоб знайти і завантажити відповідний посібник користувача для еспрессо кавомашини Philips або Saeco.
Примітка. Якщо всі світлові індикатори блимають одночасно, зверніться до нашого Центру обслуговування клієнтів для отримання допомоги.
Ми знайшли {number} вироби(ів), які доступні за межами Вашої країни, тому місцеві акції можуть не застосовуватися.
Показати виробиЗнайдено товарів: {number}
Будь ласка, виберіть свою модель на основі останніх 2 цифр номера вашого продукту, показаного синім кольором.
Found your model!
If this is the correct one, please select it below. Otherwise, search again.
Якщо еспрессо кавомашина не вмикається, коли натиснути кнопку живлення, можуть бути різні причини та вирішення цієї проблеми.
1. Перевірте кабель живлення і кнопку живлення на задній панелі
2. Під’єднайте апарат до іншої розетки
• Перевірте, чи до групи живлення не під’єднано надто багато пристроїв. Під’єднайте апарат до іншої розетки
Часті питання про молочну систему LatteGo
1. Піноутворювач в Philips LatteGo протікає знизу. Це може відбуватися з двох причин: 1. Ви неправильно зібрали LatteGo Молоко може витікати з отвору внизу піноутворювача Philips LatteGo, якщо ви неправильно зібрали блоки пристрою. З'єднайте їх між собою до клацання. Зверніть увагу, що для цього може знадобитися певне зусилля. 2. Ви не зняли кліпсу з LatteGo. При розпакуванні LatteGo необхідно зняти кріплення перед використанням піноутворювача. 2. Навіщо потрібен отвір в молочному контейнері LatteGo? Невеликий отвір дозволяє молоку витікати у відсік піноутворювача через канал, утворений молочним контейнером і пломбою на корпусі LatteGo. 3. Чому в молочному контейнері залишається молоко? Після використання молочного контейнера в ньому має залишатися певна кількість молока. Це необхідно, щоб забезпечити ідеальну молочну піну та уникнути потрапляння повітря наприкінці процесу. Якщо кількість молока, що залишилося в молочному контейнері, більше ніж зазвичай, перевірте наступне: 1. Чи відрегулювали ви об’єм подачі молока за допомогою функції de memo? Якщо так, то ви не можете орієнтуватися на корпусний індикатор, оскільки вже налаштували обсяг подачі молока. 2. Якщо ви не регулювали обсяг подачі молока за допомогою функції de memo Якщо в молочному контейнері залишилося більше молока після спінювання, значить, ви налили туди більше молока, ніж необхідно для напою. Переконайтесь, що наповнили контейнер до рівня, необхідного для однієї або двох чашок капучино або лате макіято. 4. З якими моделями можна використовувати LatteGo? LatteGo можна використовувати лише з тими моделями, які продаються із ним у комплекті. Його не можна замінювати іншими молочними системами.
Щоб знайти детальнішу інформацію, введіть назву чи номер еспрессо кавомашини
Ми знайшли {number} вироби(ів), які доступні за межами Вашої країни, тому місцеві акції можуть не застосовуватися.
Показати виробиЗнайдено товарів: {number}
Будь ласка, виберіть свою модель на основі останніх 2 цифр номера вашого продукту, показаного синім кольором.
Found your model!
If this is the correct one, please select it below. Otherwise, search again.
You are about to visit a Philips global content page
Continue