0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Як усунути несправності еспрессо кавомашини Philips?

     

    Внизу подано типові часті запитання. Усі рішення та відео підтримки стосуються усієї лінійки повністю автоматичних еспрессо кавомашин Philips, таких як серії Philips 2000, Philips 2100, Philips 3000, Philips 3100, Philips 4000, Philips 5000, Philips 5000 LatteGo.

    Апарат не меле кавові зерна

    Лійку для кави заблоковано меленою кавою. Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки*.

     

    1. Вимкніть апарат. 

    2. Вийміть групу заварювання.

    3. Вставте ручку ложки у лійку для кави і розблокуйте її. 

    4. Встановіть групу заварювання на місце.

    5. Увімкніть апарат знову.

    6. Виберіть налаштування грубішого помелу.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.

    Відео підтримки

    Розблокування лійки для кави еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Чи була ця інформація корисною?

    На дисплеї з’являється код помилки службової клавіші 1, 3, 4, 5, 14 або 19

    Коли з’являється код помилки службової клавіші 1, 3, 4, 5, 14 або 19, користуватися апаратом більше неможливо. 

    Відео підтримки* дозволяють вирішити проблему. Якщо з’явиться інший код, зверніться до нашого Центру обслуговування клієнтів.

    Service key error code 1

    Це вказує на те, що лійку для кави заблоковано меленою кавою. 

    Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки.   

     

    1. Вимкніть апарат. 

    2. Вийміть групу заварювання.

    3. Вставте ручку ложки у лійку для кави і розблокуйте її. 

    4. Встановіть групу заварювання на місце.

    5. Увімкніть апарат знову.

    6. Виберіть налаштування грубішого помелу.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.

     

    ДокладнішеЗгорнути

    Service key error code 3/4

    Група заварювання забилася, погано змащена або не зафіксована на місці.

    Для вирішення проблеми виконайте кроки у відео підтримки*.

     

    1. Вимкніть апарат.

    2. Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном. 

    3. Змастіть групу заварювання, як показано у відео підтримки.

    4. Встановіть групу заварювання на місце і перевірте, чи її зафіксовано. У разі належного встановлення та фіксації чути легке клацання. 

    5. Увімкніть апарат знову.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.

     

    ДокладнішеЗгорнути

    Service key error code 5

    Оскільки існує багато різних причин, одне з поданих далі рішень може допомогти Вам. Детальніші вказівки можна знайти у відео підтримки*.

     

    1. У каналі для води знаходиться повітря або кавові зерна потрапили під резервуар для води
    Вимкніть апарат. Вийміть резервуар для води і перевірте, чи відділення резервуара для води чисте і чи в ньому немає кавових зерен/частинок зерен. Потім увімкніть апарат знову. Подайте 2–3 чашки гарячої води

    2. У разі використання фільтра AquaClean/Brita
    Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.

    Вимкніть апарат. Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр для води належним чином, а потім вставте його на місце. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.

    3. Група заварювання забилася
    Вимкніть апарат. Вийміть групу заварювання, сполосніть її під краном і за потреби змастіть. Встановіть групу заварювання на місце й увімкніть апарат.

    4. Частинки накипу блокують систему каналів
    Вимкніть апарат на кілька годин. Увімкніть апарат знову. Якщо код помилки зник, видаліть накип з апарата. Видаляйте накип лише за допомогою засобу для видалення накипу Philips/Saeco. У розділі щодо видалення накипу можна знайти відповідні інструкції для апарата.

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.

    ДокладнішеЗгорнути

    Service key error code 14

    Апарат перегрівся. Вимкніть його на 60 хвилин.

     

    Service key error code 19

    • Дайте апарату певний час, щоб він адаптувався до кімнатної температури після транспортування.
    • Вимкніть апарат на 30 хвилин та увімкніть його знову.

    Відео підтримки про код помилки 1

    Розблокування лійки для кави еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Відео підтримки про код помилки 3/4

    Споліскування групи заварювання еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Відео підтримки про код помилки 5

    Змащування групи заварювання еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Чи була ця інформація корисною?

    Подається лише кілька крапель кави

    Якщо подається лише кілька крапель кави, можуть бути різні причини і вирішення. Дізнайтеся про причини цієї проблеми та її вирішення тут.

    1. Група заварювання забилася брудом або погано змащена.
    Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення/змащування і дізнатися, як вставляти та видаляти групу заварювання.

    2. Носик подачі кави забився.
    Голкою акуратно розблокуйте отвори носика подачі кави.

    3. У разі використання фільтра AquaClean/Brita

    Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.
    Вимкніть апарат. Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр належним чином, а потім вставте його на місце. Щоб дізнатися, як підготувати фільтр AquaClean, перегляньте відео. Встановіть підготовлений фільтр на місце і приготуйте каву. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.

    4. Потрібно видалити накип з апарата.
    Якщо Ви давно не видаляли накип з апарата чи відкладали цю процедуру кілька разів, настав час зробити це. Для видалення накипу з апарата використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips/Saeco. На сторінці про видалення накипу можна знайти відповідні вказівки для свого апарата.

    5. Подайте гарячу воду.
    У системі може бути повітря. Його можна видалити, подавши гарячу воду з апарата.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.

    Як промивати групу заварювання

    Споліскування групи заварювання еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Як змащувати групу заварювання

    Змащування групи заварювання еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Як підготувати і встановити Saeco AquaClean

    Змащування групи заварювання еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Чи була ця інформація корисною?

    Кавоварка заварює неміцну каву

    Якщо кава надто слабка, можуть бути різні причини і вирішення. Дізнайтеся про причини цієї проблеми та її вирішення тут. 

     

    1. Під час першого використання

    Перші чашки кави можуть бути слабкими, це нормально, оскільки система налаштування кави Saeco все ще налаштовується. Приготуйте ще 5–7 чашок кави.

     

    2. Група заварювання забилася брудом або погано змащена

    Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення і дізнатися, як вставляти та виймати групу заварювання. 

     

    3. Об’єм кави налаштовано за допомогою функції пам’яті (MEMO)

    Налаштуйте об’єм кави для певної кнопки приготування кави. Натисніть та утримуйте відповідну кнопку, поки на дисплеї не з’явиться піктограма "Memo" (Пам’ять). Апарат перейде у фазу програмування і почне готувати вибрану каву. Виконайте кроки у відео підтримки* "Перше використання і персоналізація налаштувань".

     

    4. Мелена кава блокує лійку для кави

    Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".

     

    5. Вибрано налаштування грубого помелу 

    Виберіть налаштування дрібнішого помелу. Виконайте кроки у відео підтримки* "Перше використання і персоналізація налаштувань".

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих у заголовку моделей.

    Як чистити групу заварювання

    Споліскування групи заварювання еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Як розблокувати лійку для кави

    Розблокування лійки для кави еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Чи була ця інформація корисною?

    Повідомлення "empty coffee grounds container" (спорожніть контейнер для меленої кави) не зникає

    Якщо контейнер для меленої кави спорожнити, коли апарат вимкнено, налаштування лічильника циклу приготування кави не буде скинуто, а повідомлення "empty coffee grounds container" (спорожніть контейнер для меленої кави) не зникне. Або апарат подасть сигнал, навіть якщо він ще не повний.

    Щоб повідомлення зникло, виконайте подані нижче дії.
    • Вийміть контейнер для меленої кави, коли апарат увімкнено, зачекайте принаймні 5 секунд і вставте його знову.

    Розблокування лійки для кави еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Чи була ця інформація корисною?

    Не вдається вставити групу заварювання

    Якщо не вдається вставити групу заварювання, апарат та група заварювання не перебувають у нейтральному положенні. 

    Виконайте подані нижче кроки і перегляньте відео підтримки* з детальнішими вказівками.

     

    1. Встановіть на місце контейнер для меленої кави, лоток для крапель і закрийте сервісні дверцята; групу заварювання не вставляйте. 

    2. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб вимкнути апарат. Дочекайтеся його вимкнення і відсутності звуків.

    3. Встановіть головний перемикач позаду в положення OFF (0). Якщо немає головного перемикача, від’єднайте апарат від електромережі. 

    4. Встановіть головний перемикач позаду в положення ON (-). Якщо немає головного перемикача, знову під’єднайте апарат до електромережі.

    5. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб увімкнути апарат знову. Дочекайтеся увімкнення апарата і відсутності звуків. 

    6. Встановіть групу заварювання у нейтральне положення, як показано у відео підтримки. Інакше її неможливо вставити. 

    7. Вийміть контейнер для меленої кави і лоток для крапель, відкрийте сервісні дверцята і посуньте групу заварювання вздовж рейки. Вставляючи групу заварювання, не натискайте кнопку Push.

    8. Встановіть назад контейнер для меленої кави та лоток для крапель і закрийте сервісні дверцята.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.

    Неможливо вставити групу заварювання в еспрессо кавомашину Philips Saeco

    Чи була ця інформація корисною?

    Не вдається вийняти групу заварювання

    Якщо не вдається вийняти групу заварювання, апарат не знаходиться у нейтральному положенні. Виконайте кроки внизу і перегляньте відео підтримки* з детальнішими вказівками.

     

    1. Встановіть назад контейнер для меленої кави та лоток для крапель і закрийте сервісні дверцята.

    2. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб вимкнути апарат. Дочекайтеся його вимкнення і відсутності звуків.

    3. Встановіть головний перемикач позаду в положення OFF (0). Якщо немає головного перемикача, від’єднайте апарат від електромережі. 

    4. Встановіть головний перемикач позаду в положення ON (-). Якщо немає головного перемикача, знову під’єднайте апарат до електромережі.

    5. Натисніть кнопку ON/OFF, щоб увімкнути апарат знову. Дочекайтеся увімкнення апарата і відсутності звуків. Примітка. Не виконуйте жодних дій, коли відкриваєте сервісні дверцята/виймаєте лоток для крапель або контейнер для меленої кави до того, як апарат буде готовий до використання. 

    6. Вийміть контейнер для меленої кави та лоток для крапель і відкрийте сервісні дверцята. 

    7. Вийміть групу заварювання знову. Натисніть на ручку вбік і тримаючи її, потягніть групу заварювання до себе.

     

    У жодному разі не виймайте групу заварювання під час видалення накипу. Спочатку завершуйте видалення накипу.

     

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.

    Як дістати блок заварювання в кавомашині Philips 5400 LatteGo

    Як дістати блок заварювання в кавомашині Philips 5400 LatteGo

    Чи була ця інформація корисною?

    Апарат начебто протікає

    Може бути кілька причин появи води під апаратом. Це не є безпосередньою ознакою технічної несправності. Дізнайтеся більше з поданої далі інформації та відео підтримки* з детальнішими вказівками.


    Вода у лотку для крапель

    Якщо Ви побачите воду у лотку для крапель, не хвилюйтеся, це нормально: 

    Це вода, яка використовується для циклів самостійного споліскування апарата під час використання і потрапляє у лоток для крапель. Це не є ознакою протікання апарата.


    Коричнювата вода/вода із вмістом часточок кави

    Якщо вода під апаратом коричнювата або містить часточки кави, перевірте можливі причини: 

    переповнення лотка для крапель, протікання, виймання лотка для крапель під час використання чи забита група заварювання/шухляда для залишків кави. Для запобігання/вирішення цієї проблеми:

    – спорожняйте лоток для крапель, коли з’являється індикатор повного лотка для крапель, через кришку лотка для крапель;

    – перш ніж видаляти накип з апарата, перевірте, чи порожній лоток для крапель;

    – апарат слід поставити на горизонтальну поверхню;

    – вийміть групу заварювання та шухляду для залишків кави і сполосніть їх під краном.

     

    Чиста вода під апаратом

    Якщо резервуар для води поставити спереду апарата, його може бути вставлено не повністю. Вставляйте його якомога далі до задньої частини. 

    Якщо це не допоможе вирішити проблему, зверніться до Центру обслуговування клієнтів у своїй країні, оскільки можливе протікання.
    Якщо Ви побачите чисту воду під апаратом, позаду чи збоку нього:

    зверніться до Центру обслуговування клієнтів у своїй країні, оскільки можливе протікання.

     

    Кава/вода протікає за носиком подачі кави. 

    Якщо Ви маєте знімний носик подачі кави, слідкуйте, щоб він знаходився у правильному положенні. Посуньте носик подачі кави трохи більше до апарата. Можливо, це допоможе вирішити проблему. 

    Якщо носик подачі кави апарата не знімається, зверніться до Центру обслуговування клієнтів у своїй країні, оскільки можливе протікання.

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей у тексті.

    Вода під еспрессо кавомашиною Philips Saeco
    Неможливо вставити групу заварювання в еспрессо кавомашину Philips Saeco

    Чи була ця інформація корисною?

    Чому молочник не спінює молоко?

    Якщо молочник не спінює молоко, можуть бути різні причини та їх вирішення.

    1. Частини молочника брудні.

    • Від’єднайте всі частини і помийте їх теплою водою/миючим засобом.


    2. Носик подачі молочника не витягнуто повністю.
    • Перевірте, чи його витягнуто повністю.

    3. Трубку для молока погано під’єднано до елемента спінювання.
    • Під’єднайте трубку для молока до елемента спінювання належним чином.

    4. Ви берете невідповідне молоко.

    • Перевірено та доведено, що напівзнежирене або цільне коров’яче молоко, соєве молоко та молоко без вмісту лактози дозволяє отримати хорошу піну.

    Як чистити молочник

    Чищення молочника еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Чи була ця інформація корисною?

    Апарат сильно шумить

    Під час використання еспрессо кавомашина видає звуки, і це є нормальним явищем. Якщо Ви чуєте незвичний шум, дізнайтеся про його причини та усунення тут.

    Сильний шум під час мелення може мати такі причини:


    1. Заблокувалася лійка для кави.

    Розблокування лійки для кави може вирішити проблему. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".

    2. Вибрано налаштування найдрібнішого помелу.
    Виберіть налаштування грубішого помелу. Виконайте кроки у відео підтримки* "Перше використання і персоналізація налаштувань".

    Сильний шум під час споліскування або приготування кави може мати такі причини:


    1. Зерна/частинки кави потрапили під резервуар для води і втягується повітря.

    Вийміть резервуар для води та зерна/частинки зерен із відділення для резервуара для води. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".

    2. Група заварювання забилася брудом або погано змащена.

    Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення і дізнатися, як вставляти та виймати групу заварювання.

    3. З апарата потрібно видалити накип
    Якщо Ви давно не видаляли накип з апарата чи відкладали цю процедуру кілька разів, настав час зробити це. Для видалення накипу з апарата використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips/Saeco. На сторінці про видалення накипу можна знайти відповідні вказівки для свого апарата.

    4. У разі використання фільтра AquaClean/Brita

    Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.

    Вимкніть апарат. Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр належним чином, а потім вставте його на місце. Щоб дізнатися, як підготувати фільтр AquaClean, перегляньте відео. Встановіть підготовлений фільтр на місце і приготуйте каву. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.

    *Відео підтримки стосується усіх повністю автоматичних еспрессо кавомашин, а не лише згаданих моделей.

    Підготовка фільтра AquaClean

    Чищення молочника еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Чи була ця інформація корисною?

    Кава або вода не подається

    Оскільки існує багато різних причин, одне з поданих далі рішень може допомогти Вам. Детальніші вказівки можна знайти у відео підтримки*.

    1. Під час першого використання
    Перші чашки кави можуть бути слабкими, це нормально, оскільки система налаштування кави Saeco все ще налаштовується. Приготуйте ще 5–7 чашок кави.

    2. Зерна/частинки кави потрапили під резервуар для води і втягується повітря.
    Вийміть резервуар для води та зерна/частинки зерен із відділення для резервуара для води. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити".

    3. Група заварювання забилася брудом
    Вийміть групу заварювання і сполосніть її під краном, за потреби змастіть. Виконайте кроки у відео підтримки* "Як чистити", щоб отримати вказівки щодо чищення і дізнатися, як вставляти та виймати групу заварювання.

    4. У разі використання фільтра AquaClean/Brita

    Фільтр не підготовлено належним чином перед встановленням або він забився.
    Вийміть фільтр і спробуйте приготувати каву знову. Якщо це допоможе, підготуйте фільтр належним чином, а потім вставте його на місце. Щоб дізнатися, як підготувати фільтр AquaClean, перегляньте відповідне відео. Встановіть підготовлений фільтр на місце і приготуйте каву. Якщо це не допоможе, можливо, фільтр забився і потребує заміни.

    5. У каналі для води знаходиться повітря
    Подайте 2–3 чашки гарячої води.

    6. З апарата потрібно видалити накип
    Якщо Ви давно не видаляли накип з апарата чи відкладали цю процедуру кілька разів, настав час зробити це. Для видалення накипу з апарата використовуйте лише засіб для видалення накипу Philips/Saeco. На сторінці про видалення накипу можна знайти відповідні вказівки для свого апарата.

    Відео підтримки

    Чищення молочника еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Чи була ця інформація корисною?

    Індикатор видалення накипу не згасає після видалення накипу

    Якщо продовжує світитися індикатор видалення накипу, найімовірніше, що Ви не сполоскали апарат достатньою кількістю води після видалення накипу.
    Сполосніть апарат ще одним повним резервуаром води.

    Якщо Ви зупинили видалення накипу, вимкнувши апарат, і не знаєте, як продовжити, зверніться до нашого Центру обслуговування клієнтів для отримання допомоги.

    Чи була ця інформація корисною?

    Я не розумію значення світлових сигналів на еспрессо-кавоварці

    Світлові індикатори на еспрессо-кавоварці повідомляють про те, що потрібно робити, а також про стан апарата.

    У посібнику користувача подано спеціальний розділ про значення індикаторів. Скористайтеся функцією пошуку, щоб знайти і завантажити відповідний посібник користувача для еспрессо кавомашини Philips або Saeco.

    Примітка. Якщо всі світлові індикатори блимають одночасно, зверніться до нашого Центру обслуговування клієнтів для отримання допомоги.

    Чи була ця інформація корисною?

    Апарат не вмикається

    Якщо еспрессо кавомашина не вмикається, коли натиснути кнопку живлення, можуть бути різні причини та вирішення цієї проблеми.

    1. Перевірте кабель живлення і кнопку живлення на задній панелі

    • Перевірте, чи електричний шнур вставлено належним чином. Надійно вставте шнур живлення у кавоварку та розетку.
    • Перевірте, чи увімкнено кнопку живлення на задній панелі кавоварки.


    2. Під’єднайте апарат до іншої розетки
    • Перевірте, чи до групи живлення не під’єднано надто багато пристроїв. Під’єднайте апарат до іншої розетки

    Перше використання

    Чищення молочника еспрессо кавомашини Philips Saeco

    Чи була ця інформація корисною?

    LatteGo

    Часті питання про молочну систему LatteGo

    1. Піноутворювач в Philips LatteGo протікає знизу.

    Це може відбуватися з двох причин:

     

    1. Ви неправильно зібрали LatteGo

    Молоко може витікати з отвору внизу піноутворювача Philips LatteGo, якщо ви неправильно зібрали блоки пристрою. З'єднайте їх між собою до клацання. Зверніть увагу, що для цього може знадобитися певне зусилля.

     

    2. Ви не зняли кліпсу з LatteGo.

    При розпакуванні LatteGo необхідно зняти кріплення перед використанням піноутворювача.

     

    2. Навіщо потрібен отвір в молочному контейнері LatteGo?

    Невеликий отвір дозволяє молоку витікати у відсік піноутворювача через канал, утворений молочним контейнером і пломбою на корпусі LatteGo.

     

    3. Чому в молочному контейнері залишається молоко?

    Після використання молочного контейнера в ньому має залишатися певна кількість молока. Це необхідно, щоб забезпечити ідеальну молочну піну та уникнути потрапляння повітря  наприкінці процесу. Якщо кількість молока, що залишилося в молочному контейнері, більше ніж зазвичай, перевірте наступне:

     

    1. Чи відрегулювали ви об’єм подачі молока за допомогою функції de memo?

    Якщо так, то ви не можете орієнтуватися на корпусний індикатор, оскільки вже налаштували обсяг подачі молока.

     

    2. Якщо ви не регулювали обсяг подачі молока за допомогою функції de memo

    Якщо в молочному контейнері залишилося більше молока після спінювання, значить, ви налили туди більше молока, ніж необхідно для напою. Переконайтесь, що наповнили контейнер до рівня, необхідного для однієї або двох чашок капучино або лате макіято.

     

    4. З якими моделями можна використовувати LatteGo?

    LatteGo можна використовувати лише з тими моделями, які продаються із ним у комплекті. Його не можна замінювати іншими молочними системами.

    Пошук посібника користувача

    Щоб знайти детальнішу інформацію, введіть назву чи номер еспрессо кавомашини

    Як ми можемо допомогти?

    Аксесуари

    Наші фільтри для води, засоби для видалення накипу та засоби для догляду дозволяють приготувати смачну каву і підтримувати належний стан еспрессо кавомашини.

    Усунення несправностей

    Вирішуйте деякі типові проблеми, які можуть виникати час від часу з еспрессо-кавоваркою Saeco.

    Реєстрація кавомашини

    Зареєструйте свою кавоварку сьогодні і дізнавайтеся першими про наші нові вироби та спеціальні пропозиції.

    Видалення накипу

    Дізнайтеся усю необхідну інформацію про видалення накипу, щоб подовжити термін експлуатації Вашої кавомашини і завжди насолоджуватися найкращим смаком кави.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.