0

Кошик для покупок

У Вашому кошику наразі немає товарів.

    Підтримка Philips

    Як можна отримати додаток NutriU?

    Оновлено 20 лютого 2024 р.
    Якщо часто виникає збій у роботі додатка HomeID, скористайтеся поданими далі порадами по черзі. 
    1. Закрийте й перезапустіть додаток HomeID. 
    2. Перевірте, чи встановлено останню версію додатка HomeID. Перевірте наявність оновлень у магазині додатків App Store. 
    3. Перезавантажте телефон.
    4. Очистьте кеш телефону (Налаштування / HomeID / Очистити кеш).
    5. Також можна видалити й перевстановити додаток HomeID.
    Якщо нічого з вищесказаного не допомогло, зверніться до місцевого Центру підтримки клієнтів Philips.
    Відскануйте QR-код внизу:

    Вимоги до смартфонів і планшетів

    Apple iOS 
    Додаток NutriU сумісний із пристроями Apple iPhone. Потрібно буде встановити iOS 14.0 або пізнішої версії.  
     
    Android 
    Якщо ви використовуєте розумний пристрій Android, вам знадобиться Android 9.0 або пізнішої версії. 
     
    Додаток також може працювати на планшетах, але оскільки він призначений для смартфонів, ви, можливо, не зможете коректно переглядати його на планшеті. 

    Часті запитання

    Зв’язатися з Philips

    Ми з радістю допоможемо

    Шукаєте щось інше?

    Дізнайтеся про всі варіанти підтримки Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Наш сайт найкраще переглядати за допомогою останньої версії Microsoft Edge, Google Chrome або Firefox.